Ankieta

Witajacie!

Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu głosowanie wygrał „Nowy wspaniały świat” Huxley’a! Najbardziej chyba zaskoczyło mnie ostatnie miejsce „Kłamstw Locke’a Lamory”. Widocznie książka nie jest jednak tak na fali jak mi się wydawało. Spodziewałem się jednak zwycięstwa książki McCarhy’ego „To nie jest kraj dla starych ludzi” która jednak odkładam na później.

Obiecuję powtarzać ankietę, gdy tylko będę miał dylemat za co się zabrać! Na razie zapowiadam lada moment (może nawet dzisiaj), świeżutką recenzję III tomu Ery Pięciorga pani Trudy Canavan czyli „Głos bogów”. Czy ostatni tom wywindował mocno przeciętną trylogię ponad stany średnie? Czy autorka dała tym razem radę zagęścić akcję na tyle by starczyło na kolejne 650 stron? Po odpowiedzi na te pytania zapraszam wkrótce!

Zgodnie z obietnicą następną książką zrecenzowaną będzie właśnie „Nowy wspaniały świat”.

Zaraz po niej czeka już na mnie wyzwanie w postaci II tomu „Kronik Amberu” pióra Rogera Zelaznego!

Zapraszam serdecznie! Można mnie „podsłuchiwać” za pomocą e-maila jak i kanału RSS!

Pozdrawiam!

Paweł

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

