Moja nowa biblioteczka.

Witam!

Jestem aktualnie w trakcie tworzenia pomieszczenia typu gabinecik u mnie w domku. Jako, że ostatnio na portalu Lubimyczytać.pl wypłynął temat na forum o naszych biblioteczkach, postanowiłem pochwalić się i tutaj. Prezentuję poniżej dwa zdjęcia: moją koncepcję półek a’la Brooklyn Bridge oraz, zaraz z prawej, moje miejsce pracy. Wszystko wykonane własnoręcznie w oparciu o własny projekcik. Pewnie jeszcze kiedyś napomknę, o moim stolarskim hobby:)

Fotka nr 1.

Jak już wyżej wspomniałem jest to moja nowa biblioteczko – półeczka, więc i książek się jeszcze nie nazbierało tyle, żeby wszystkie wolne miejsca zapełnić. W prawym górnym rogu kolekcja Grishama – WSZYSTKIE jego powieści oprócz najnowszej:) W prawym górnym rogu króluje literatura anglojęzyczna i inne, czyli jakiś tam Coelho i Supertata. Środek góra to literatura ekonomiczno – medyczno – podróżniczo – babska:) I teraz najlepsze: po lewej – środek, mam albumy wszelakie, komiksy, przewodniki i Pilipiuka:) Po prawej zaś wszelkie nowości wydawnicze bądź świeżo zakupione.

Fotka nr 2.

Czyli moje miejsce na ziemi:) Tutaj siedzę sporo i dlatego ma być wygodnie i ergonomicznie:) Duże biurko (czego na zdjęciu chyba nie widać), wygodny fotel (jeszcze się nie dorobiłem) i półki w zasięgu rąk. Po lewej mam sporo czasopism. Na dole pisma komputerowe – próbowałem swoich sił w tematyce gier komputerowych kiedyś:) Wyżej tematyka stolarsko – złoto-rączkowa:) (np: Pokrycia lakierowe na drzewie), wyżej covery z nagazynów. Po prawej, dolna półeczka na różności, wyżej gierki i gierki i gierki, same starocie ponieważ jakoś dawno nic ciekawego nie trafiło na mój komputerek (najnowszy jest Assassins Creed, ale nie grałem jak dotąd).

To tyle! przepraszam za kiepską jakość zdjęć, ale rozsypała mi się cyfrówka a komórką jakie zdjęcia wychodzą każdy widzi. Starej biblioteczki nie fotografuję, bo kartony na zdjęciu wychodzą niekorzystnie;)

  1. Świetne te meble, zwłaszcza moje uznanie zdobył regał, bo i forma ciekawa i wielce poręczny, w sensie: miejsca dużo, ciekawie miejsce to rozmieszczone i na dodatek wszystko łatwo dostępne.:) Szczególne wyrazy uznania, że wszystko zrobiłeś własnym sumptem.:)

    • Dziękuję bardzo:) Lubię eksperymenty:) Może będę co jakiś czas moje „dzieła” zamieszczał:) Niewiele tworzę z braku czasu niestety a szkoda bo to naprawdę kreatywne zajęcie i szalenie satysfakcjonujące:)

      • Osobiście chętnie bym obejrzała Twoje inne stolarskie popisy.:) Zwłaszcza takie o oryginalnym wyglądzie.:)

  2. Ja też takie chcę! 😛 Oddawaj! 😛

    Uważaj teraz na Arię-złodzieja-bibliotek 😛

  3. Wygląda świetnie, nawet na słabej jakości zdjęciach. A jak się wie, że to robione samodzielnie to już w ogóle ‚full wypas’. Pokazujesz sobą, że każdy (lub prawie każdy) może robić mebelki jak profesjonalista. Chwali się 🙂

  4. Aria
    Musisz uważać na alarmy i magiczne bariery;)

    fri2go
    Dzięki:) Ja mam w piwnicy (zaleta mieszkania we własnym domu) mały warsztacik. Jednak poza małą piłą stołową (400-500 zł w markecie) nie ma tam chyba sprzętów super profesjonalnych. Ja to nazywam „z miłości do drewna” czyli: piłki ręczne – precyzyjne, papiery ścierne, ściski… w sumie większość to ręczne narzędzia. Najlepsze jest to, że zaczynałem dokładnie jak Ty: od rozmontowania starego łóżka dobre parę lat temu:)

    • mam podobnie. Poza wiertarką, wszystkie narzędzia mam typowo ręczne: piłki pilniki, polerki i papiery ścierne 🙂

    • Nyx
    • Wrzesień 3rd, 2010

    Te półki to jest rewelacja! Masz bardzo, bardzo dużo miejsca na książki! Sama chciałabym tyle mieć, moje półeczki pękają w szwach. Na szczęście niedługo przemeblowanie, to może coś jeszcze wcisnę. A Ty te półki jeszcze sam robiłeś – szacunek. Strasznie podoba mi się za półkami widok miasta nocą.

    No i… masz porządek! 😉

    • Nom Brooklyn Bridge nocą mnie uspokaja. To fototapeta z allegro za kilkadziesiąt złotych:)

      A porządek to ja mam na potrzeby zdjęcia;)

  5. Superancko! Szacunek mistrzu ;D Zazdroszczę takiej ilości miejsca na książki! Ja już nie mogę się doczekać czasu po remoncie (który się jeszcze nie zaczął ;p), kiedy będzie można skręcić wszystkie półki i może okaże się, że książki się jednak na nie zmieszczą? 😉 Ale pewnie nie na długo, ciekawe co będzie potem.

  6. Pięknie to wszystko wygląda.

  7. Enga
    To jest dopiero jedna ścianka! Ja mam tu jeszcze sporo do roboty a cały pokój ma pachnieć książkami:)
    Jak Ci się książki nie będą mieścić ja chętnie Ci ich ubiorę co nieco z kolekcji;)
    Możemy iść na deal: Ja Ci półeczkę, Ty mi książeczkę;)

    Beatrix
    Dziękuję ślicznie:)

    • Podoba mi się całkiem taki układ 😉 Jakaś książeczka w zamian za półeczkę zawsze się znajdze 😉

      • Zrobię fotkę półeczki którą zrobiłem bratu i zamieszczę kiedyś:) Też całkiem ciekawa, moim zdaniem, koncepcja:)

        Książeczka za półeczkę to wykonalne… ale odpowiedniki wagowe bierzemy pod uwagę;)

  8. Pogadamy jak mi się skończy miejsce na półkach, rozpatrzymy wszystkie opcje 😀

    A na fotkę czekam 🙂

  9. Powiedzmy, że wrzucę moje kolejne osiągnięcie za tydzień:) Mini-serię zrobię;)

    Czekam, aż Ci zabraknie miejsca;)

  10. Półki rewelacja, tymbardziej że robione samemu 🙂 I bardzo fajny pomysł z tą fototapetą 😀

    Pozdrawiam!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

