Łańcuszek

Zostałem dzisiaj wywołany do tablicy przez kornwalię . Chodzi rzecz jasna o zaproszenie do łańcuszka. Źle mi się to słowo kojarzy, ale wiedziony chęcią próbowania wszystkiego co nieznane postanowiłem spróbować. Jak coś zrobię źle, to proszę krzyczeć!

10 rzeczy które lubię:

  1. książki i wszystko co z nimi związane
  2. zapach drewna
  3. tworzyć (składać, pisać, budować, konstruować…)
  4. wstawać wcześnie raniutko, najlepiej przed wschodem słońca
  5. ogień w kominku
  6. śmigać na desce zimą
  7. ścieżki dźwiękowe z filmów (aktualnie OST z filmu A Lot Like Love – polecam)
  8. majstrować od czasu do czasu w komputerku
  9. wypady na niedzielne obiadki z moją rodzinką
  10. moją kochaną kosiarę z płynną regulacją prędkości!

To teraz pewnie wypada bym zaprosił kolejnego „gracza” do zabawy? Mój wybór padł na Arię . Wiem, że w opisie o sobie sporo napisała, jednak liczę, że odkryje przed nami coś nowego! Najpierw jednak ją ładnie poproszę;)

  1. Ojej, tylko mnie? Ależ czuję się wyróżniona😀 Szczególnie dlatego, że to już moje drugie zaproszenie do tej zabawy😉
    Muszę się zastanowić, co lubię😛

    A co do Twojego punktu 10… Masz ochotę wpaść do mnie i zająć się moim trawniczkiem? xD

    Pozdrawiam😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

