Ankieta #2

Witajcie!

Ogłaszam zakończenie kolejnej ankiety! Bezdyskusyjnie zwycięża tym razem „Pan Lodowego Ogrodu” Jacka Grzędowicza! Zdominował głosowanie totalnie, aż sam byłem zaskoczony! Nieśmiało na drugim miejscu ledwie z dwoma głosami został J. Piekara ze swoim inkwizytorem Mordimerem:)

Do przeczytania!

  1. Wybrałam Pana Lodowego Ogrodu, bo sama mam ją do przeczytania i stoi i czeka, a ja muszę czytać coś innego, więc ciekawa jestem opinii innych ludzi:)
    A nagrody gratuluję

    • Grzesiek.
    • Wrzesień 1st, 2010

    O, dzięki za reklamę😛
    Osobiście wybieram „Ankę”, bo jestem ciekaw jak się spodoba🙂

  2. kalio
    Na mnie też Grzędowicz już długo czeka, jak zresztą większość tych książek:) Teraz zrobiło mi się okienko na jedną z nich;)

    Grzesiek
    Sam jestem tej Anki ciekaw:) A reklamy tu nie ma:P Bynajmniej ja tam nic nie widze:P
    Anarchia!;)

  3. A ja wredna małpa wybrałam za tytuł: Czarny horyzont, dobrze brzmi😉 Mam nadzieję, że to nie podpada pod sabotaż.

  4. Ja mam tak samo, jak Kalio😉 Staram się „uzbierać” wszystkie części, a do tej pory ksiązka będzie czekała na półce ;/

  5. kornwalia
    Czarny horyzont dobry jest!:) Sabotuj! Fajnie mieć sabotażystę na blogu;)
    Aga
    Jeżeli Grzędowicz okaże się tak dobry jak mówią, to się poświęcę i po II tom polecę do Empiku:)

  6. Miłego czytania i czekam na recenzję!

    • Dzisiaj może zacznę:) Zobaczymy czy jest tak świetna jak o niej wszędzie czytam;)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

