Stosik #3 i plany na listopad

Dawno już stosiku nie było. Książek przybyło co nieco, poniżej przedstawiam jedynie te najaktualniejsze zdobycze, których recenzji możecie się spodziewać w przeciągu najbliższego miesiąca.

No to lecimy:

1. Na samej górze „Tysiąc dni w Wenecji” Marlena de Blasi – Czyli nagroda zdobyta u Arii za którą jeszcze raz dzięki! Gosia – moja żonka ukochana, ucieszyła się bardzo:) Aria w swej nieskończonej szczodrości dorzuciła jeszcze dwie oryginalne weneckie pocztówki! Dzięki!:) Znajdą one swoje miejsce, kiedy zimą będę rozbudowywał biblioteczkę:)

Od lewej stosik z Zysku, za który wielkie dzięki:)

2. „Istny Raj” Ross Raisin – recenzję mogliście przeczytać kilka dni temu. Zaskakująco dobra pozycja debiutującego, młodego pisarza. Polecam mimo ohydnej okładki!

3. „Wyprawa łowcy” Martin, Dozois, Abraham – czyli książka, z której bardzo się ucieszyłem. Ponoć niezłe, aczkolwiek lekkie gatunkowo S-F. Takie lubię:) Na razie stoję na 20 stronie:)

4. „Ostatni rejs Fevre Dream” George R. R. Martin – wznowienie ciekawej pozycji z dorobku tego szanowanego autora. Recenzja dopiero w listopadzie, wcześniej nie dam rady!

5. „Co u pana słychać?” Krzysztof Kąkolewski – tym razem coś z innej beczki, nie samą fantastyką człowiek przecież żyje:) Książka ta to reportaż a częściowo literatura śledcza. Warto przeczytać bo dowiedzieć się co mają do powiedzenia zbrodniarze hitlerowscy w kilkadziesiąt lat po wojnie. Spodziewacie się skruchy? Polecam moją recenzję a już szczególnie samą książkę – absolutnie oryginalna chociaż napisana kilkadziesiąt lat temu!

Skaczemy na prawo:

6. „Bitwa w labiryncie” Rick Riordan – czyli czwarta część przygód Percy’ego, którą mam dzięki portalowi Fantasybook, dzięki:). Mam jeszcze pierwszy tom, na razie jednak nie było mi po drodze z tą serią. Recenzja „Złodzieja pioruna” pojawi się w listopadzie to mogę obiecać:)

7. „Enklawa. Wolski w szortach vol.2” Marcin Wolski – Wolski, Wolski… różnie z nim bywa jednak go lubię. Tego jeszcze nie czytałem i zamierzam to zmienić jak najszybciej. Recenzja na początku listopada.

8. „Gobeliniarze” Andreas Eschbach – czyli ponoć najlepsza niemiecka powieść fantastyczna:) I w sumie trudno się z tym twierdzeniem kłócić. Jest bardzo dobrze. Takie lekkie S-F z silnym podtekstem:) Recenzja jutro:)

9. „Miasto w przestworzach” Greg Keyes – po przeczytaniu recenzji Arii o tutaj i za sprawą fajnej okładki, kiedy zobaczyłem ją na półce w mojej ulubionej Taniej Książce, nie mogłem się oprzeć:)

To na razie tyle. Zapowiadam, że w ramach luzu pojawi się jeszcze stosik książek zakupionych u mojego ulubionego pana księgarza/antykwariusza w Rybniku:) Sporo wyłuskałem ciekawych pozycji w bardzo atrakcyjnych cenach!

W planach mam jeszcze recenzję „Pana Lodowego Ogrodu” tom II pióra pana Grzędowicza. Książka przeczytana dawno, jednak recenzji jakoś nie potrafię stworzyć:(

W niedalekiej przyszłości pojawi się też recenzja nietypowej jak na Kinga powieści „Blaze”.

Teraz męczę jeszcze „Pustkę: Sny” Petera F. Hamiltona. Na razie idzie stosunkowo ciężko. Wiedziałem, że wkraczam na grunt hard s-f, jednak nie spodziewałem się takiego oporu. Recenzja… nic nie obiecuję:)

Pozdrawiam wszystkich gorąco!

pablo

PS. No i bym zapomniał! Najważniejsze! Na pierwszym planie, na motorze stoi Marta, czyli najlepsza zabawka ostatnio mojego małego łobuza. Kiedy się brałem za fotografowanie, sama się nawinęła, więc została – bez zgody właściciela – wkomponowana w zdjęcie:)

 

    • enga
    • Październik 22nd, 2010

    Stosik ciekawy, miłego czytania!

    A „Wyprawa łowcy” już dawno przeczytana i opisana, ale recenzja wisi w korekcie już chyba 10 dni i nie wiem, kiedy się pojawi na stronie, więc nie mogę jej do siebie wrzucić:/ Bardzo mi się podobało to moje pierwsze spotkanie z SF.

    • Dzieki!

      Hehe to trzeba pogonić korektę:) Podoba powiadasz… ja najpierw tego Hamiltona przegryzę. Ciężko mi go będzie zrecenzować.

  1. No stosik jak się patrzy🙂 Zwłaszcza ciekawam Ostatniego rejsu Fevre Dream.

  2. Widzę, że i Wolski się pojawił, miłego czytania🙂

    Hehe, myślałam, że to na pierwszym planie to talizman😉

  3. kornwalia
    Też mnie ten Rejs ciekawi, zobaczymy… Już niedługo go dorwę:)

    Magda
    Wolszczyzna jest wskazana a już nie pamiętam kiedy ostatnio ją sobie serwowałem:)
    – Aleks, czy to jest talizman? pyta tata
    – Nie, to jeśt motoj i Majta, od Ajka. – pada odpowiedź:)

  4. Chętnie bym Ci małe conieco z tego stosika porwała.;) Czekam na recenzję „Wyprawy łowcy” – brzmi ciekawie.:)

  5. Imponujący stosik😉
    Ja z tych książek mam w planach „Bitwę w Labiryncie” czytałam poprzednie części i jestem bardzo ciekawa jaka będzie ta🙂

  6. Wiesz, pierwsza myśl była, że masz bardzo oryginalną podpórkę, albo, co gorsza, zakładkę…😉

    • Mary (2lewastrona)
    • Październik 22nd, 2010

    fajny stos
    btw ta de Blasi tematycznie to w ogole jakos nie pasuje😀

    aha i zapraszam do mnie wygraleś.

  7. Fajny stosik i ciekawe plany na listopad. „Ostatni rejs…” też u mnie czeka w kolejce.

    • Aria
    • Październik 22nd, 2010

    Hehe, czuję mój wpływ na ten stosik😛 Aż miło patrzeć ^^ Ciekawam recenzji😀

  8. Moreni
    Już niedługo będzie reca! Obiecuję:)

    Susie
    Dziękuję:) Jeżeli planujesz czytać serię dalej, to znaczy, że musi być niezła:) Na to właśnie liczę:)

    Magda
    Podpórka – Marta na motorze;) W sumie…

    Mary
    Hehe no tematycznie to rzeczywiście jak pięść do oka;) Ale za to książka i włoskie tło nadało pewnego wakacyjnego posmaku stosikowi co nie?:)
    Dzięki! Jak ja lubię wygrywać książki!

    Beatrix
    A dziękuję:) Ostatni Rejs… kiedy ja do niego dotrę:)

    Aria
    W zasadzie w tytule powinienem napisać: „Stosik inspired by Aria”🙂 a ja ciekawym książek;)

    • Mary (2lewastrona)
    • Październik 23rd, 2010

    no ba🙂 tym bardziej że ja de Blasi uwielbiam😀

  9. No no, bardzo ładny stosik, nie powiem🙂 Chętnie bym się skusiła na większość z tych książek🙂 Wszystko przede mną.
    Pozdrawiam.

  10. Czekam na Twoją recenzję „Ostatni rejs Fevre Dream”, sama mam ją napisać i jakoś się zabrać nie mogę.

    Pozdrawiam!

  11. Mary
    de Blasi… to będzie dla mnie przygoda życia! (postaram się wrażliwie podejść do tej książki… żeby nie było jedyneczki:P)

    hiliko
    A dziękuję dziękuję:)

    Caitri
    Nom ja się za Rejs zabiorę najszybciej za tydzień, więc recka gdzieś będzie około…. 14 listopada:)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

