Chwalę się:)

Są takie chwile w życiu kiedy człowiek czuje, że to co tworzy jest dostrzegane. Szalenie miłe uczucie:)

Pan Jacek Skowroński – autor niedawno recenzowanej przeze mnie „Muchy”, dostrzegł jakoś (nie wiem jak) moją recenzję i napisał kilka ciepłych słów. Pozwolę sobie przytoczyć tutaj jego komentarz:

Trafiony – zatopiony! Dzięki Pablo za reckę, która sama w sobie jest świetnym kawałkiem prozy :)) Dla autora nie ma niczego cenniejszego od świadomości, że książka jest odbierana dokładnie tak, jak sobie zamarzył😉 . Już Hemingway twierdził, że to, co łatwo się czyta, cholernie trudno się pisze. Ale czytelnicy nie muszą o tym wiedzieć, a już na pewno nie powinni nudzić się w trakcie lektury. Od zanudzania mamy polityków, doskonale im to wychodzi, więc niech każdy robi to, co potrafi najlepiej! :))))

Cóż… Dziękuję panie Jacku i czekam na kolejne równie dobre książki!

Pozdrawiam i do poczytania ludziska!

  1. no to nieźle😀 gratuluję🙂 fajnie przeczytać takie miłe słowa🙂

  2. Gratuluję, mnie na razie tłumacze książek odwiedzali, ale co autor to autor ;))

    • Anulka D
    • Listopad 8th, 2010

    Gratulacje. Takie docenienie to na[rawdę coś:)

  3. Jak autor znalazł reckę? Zapewne przez ‚podsłuch’, nomen omen😉

    Gratuluję!

  4. Super😀 Niezmiernie fajne to uczucie, co nie? Jak do mnie napisze maila z ciepłymi słowami któryś z autorów lub i czytelników, to jak to mówią w obcych krajach ta osoba „made my day”😀 Łażę z bananem na twarzy i wszystkim mówię, że czuję się tak super fajnie i doceniona i w ogóle😀

  5. Gratuluję z całego serca:)))
    Wiem, jak to miło, gdy ktoś człowieka doceni, zauważy, wyłuska z tłumu:)

    A teraz nie na temat: czy są słowa, których organicznie nie znosisz? Niby są przyjęte, utarło się ich używanie, większości ludzi nie rażą, sporo osób je używa, a Ty dostajesz gęsiej skórki, gdy je słyszysz lub widzisz?

    Ja mam takie dwa:
    zaimek „takowy” – jakby „taki” było złym słowem, a „takowy” miało dodawać splendoru wypowiedzi, pfff… Nagminnie używane w wielu recenzjach, więc szybko je pomijam i udaję, że nie widzę;)
    Drugie słowo – to „recka”. Reakcja ta sama. Przypomniało mi się, bo zobaczyłam je w liście pisarza.
    Podkreślam – to są moje osobiste animozje, zaraz wysmażę na ten temat notkę;)

    • O tak, recka jest paskudna. Tak samo, jak „lajkam” i inne takiego typu stwory, brrr… Jest jeszcze sporo innych, ale teraz nie pamiętam😉

  6. Szaaaał😀 Gratulacja😀

  7. Gratuluję odzewu autora😉 Nie ma niczego fajniejszego, jak pozytywna ocena pisarza.

  8. Lena – o ile pozytywna! Ja zdecydowanie wolę, żeby autorzy książek nie pisali do mnie. Mam niesmak po tym, jak kilka lat temu napisała do mnie autorka książki, której swoją recenzję umieściłam na blogu a napisałam nie tylko o tym, co dobre, ale i uwypukliłam minusy, usterki – powinny być dobrze odebrane, skoro to był debiut. No cóż, dostałam niemiły list i złośliwe pytanie, czy przesłać mi również wiersze, bo może i z nich chcę się pośmiać!
    😦

  9. Super🙂 Do mnie kiedyś napisała Paulina Grych, co również było bardzo miłe🙂

  10. Gratuluję🙂🙂

  11. Dzięki wszystkim za tak miłe komentarze!:)

    kalio
    Ja jednakowoż takowy uwielbiam:) Nie wiem dlaczego:) Nie razi mnie jakoś, chociaż zależy w jakim momencie się go użyje. Czasami „taki” po prostu mi nie pasuje, bądź szukam jakiegoś dla niego zamiennika:)

    Sowa Blogowa
    Trzeba było konstruktywnie publicznie jej odpowiedzieć:) Wiadomo, że książka jako produkt komercyjny podlega krytyce, recenzja zaś jako forma krytyki podlega polemice. Trzeba jednak założyć, że niektóre odczucia płynące z lektury są tak subiektywne, że w sumie nie sposób na ich temat dyskutować.
    Na szczęście mnie się Mucha podobała bardzo, Panu Jackowi zaś spodobała się recenzja i wszyscy jesteśmy zadowolenia:)

  12. Ale świetnie! Gratuluję!😀

    • Grzesiek.
    • Listopad 8th, 2010

    Hihi. Nie dziwię się, że się chwalisz😀

  13. Super! Gratuluję!😀 Dodam, że w 100% zasłużone🙂

    Wiem dobrze, jak się cieszysz, bo wczoraj też doświadczyłam takiej radości😀

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów😀

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

