Stosik #5

Witam!

Miałem w planie najbliższy stosik wrzucić dopiero z początkiem grudnia, razem z planowanymi recenzjami. Tak się jednak złożyło, że stos urósł znacznie i nie wypada tego faktu przed Wami moi drodzy zatajać!

Więc lecimy!


Bez zbędnych wstępów od dołu jak leci:

1. „Ostatni lot nad kongo” Wojciech Scelina – wygrana u Mary! Dzięki! Książka opowiada o ludobójstwie w Kongo, który miał miejsce w XIX wieku. Na razie nie planuję recenzji, bo po prostu nie mam kiedy jej przeczytać.

2. „Assassin’s Creed: Renesans” – Oliver Bowden – wygrana na Fantasybooku. Dzięki! Kto nie słyszał nigdy o tej znanej grze komputerowej/konsolwej? Mam szczere wątpliwości co do jej jakości, ale przekonać się muszę:) Recenzji nie planuję również.

3. „Portret Doriana Graya” Oscar Wilde – wygrana na Fantasybooku. Dzięki! Piękne filmowe wydanie kultowej książki! Zdjęcia z filmu, twarda okładka i staranne wydanie – po prostu musiałem mieć to na półce:)

4. „Był sobie złodziej” Jacek Skowroński – książkę nabyłem po lekturze rewelacyjnej Muchy tegoż autora.  Recencja pojawi się, kiedy ktoś zafunduje mi maszynę do przemieszczania się w czasie;)

5. „Zasłyszane w kiciu i gdzie indziej” Jeffrey Archer – Książkę zakupiłem w taniej książce za bodajże 14,-. Miała służyć zapoznaniu się z tym znanym pisarzem. Nie miałem w planie szybko jej czytać jednak po kilku stronach tak mnie wciągnęła, że połknąłem ją całą podczas weekendowego wyjazdu! Więcej znajdziecie o niej tutaj!

6. „Dziewczyna z sąsiedztwa” Jack Hetchum – nabyłem dzisiaj w okazyjnej cenie 22,-. Muszę, po prostu MUSZĘ ją przeczytać w końcu. Straszy mnie nią większość znajomych. Czy słusznie? Obiecuję recenzję w grudniu!

7 „Obóz koncentracji” Thomas M. Disch – OD jakiegoś czasu wygrzebuję mało znane, aczkolwiek ciekawe tytuły s-f  fantasy.  Byli już np: Gobeliniarze czy ostatnio Enklawa. Obóz to tytuł wzbudzający sporo kontrowersji i oceniany bardzo skrajnie. Dodam jeszcze, że książka (podobno błędnie) jest czasami klasyfikowana jako historyczna. Recenzja w grudniu.

8. „Ostatnią karą jest śmierć” Anna Klejzerowicz – książka od Oficynki. Dzięki! Króciutki kryminalik. Recenzja wkrótce!

9. „Mucha” Jacek Skowroński – książka od Oficynki. Dzięki! Książka już zrecenzowana jednak wciągnąłem ją na stosik:) Świetna, wręcz genialna i pokazująca, że Polak potrafi. No i sam Skowron mnie pochwalił za reckę! (skromność musi być:P )

10. ” „Ponury” major Jan Piwnik” Cezary Chlebowski – Książka urzekła mnie opisem z tyłu okładki, a zaraz później ceną. Finał więc mógł być tylko jeden;) Mam i szybko zamierzam zrecenzować:)

11. „Czarny Horyzont” Tomasz Kołodziejczyk – książka wygrana w konkursie EGNMONTu! Dzięki! Z autografem i podziękowaniem od samego autora za udział w konkursie!:) Kiedy recenzja spytacie… W nowym roku – odpowiem;)

Na samym szczycie jeszcze widzicie pocztóweczkę dorzuconą przez Mary do wygranej przeze mnie u niej książeczki! Dziękować!

Pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia!!! Tfu! Do przeczytania!!

  1. przyjemny stosik ;))
    nie ukrywam że pocztowka ode mnie się wyróżnia :))))😛

    • fri2go
    • Listopad 20th, 2010

    Duży ten stosik. Czytania na dwa miesiące, jak nie więcej🙂

  2. Też mam Dorianka, też mam😛😛😛 Prześliczny jest ^^

  3. Stosik godny😀 Przyciąga oko. A co z tą „Dziewczyną z sąsiedztwa”? Nic o tej ksiażce nie słyszałam, kompletnie!

  4. Czkam na opis książki o Ponurym. Jakby nie patrzeć, to prawie sąsiad moich dziadków był.

  5. Piękny stos!🙂

  6. fri2go
    Nom sporo… Najlepsze jest to, że ja mam na półce jeszcze sporo priorytetów poza tym stosem, więc niektóre z nich przeczytam… w przyszłości;)

    Aria
    Dorianek jak Dorianek ale ta Sybil😉 Przez Ciebie dzisiaj PRAWIE kupiłem Wilkena… ale nie, nie dam się tak łatwo:P

    Agnieszka
    Oho! Dziewczynę z sąsiedztwa ponoć warto poznać. To horror bez duchów demonów itd. Straszy ponoć rzeczywistością. Ja postaram się zrecenzować ją jak najszybciej, więc przekonamy się jaka jest prawda:) Wydanie ładne, dobrej jakości i cena przyzwoita – tylko okładka taka jakaś… Zobaczymy:)

    Bazyl
    Przyznam, że bardzo się na Ponurego napaliłem. Ponoć świetna pozycja, jeżeli ktoś lubi wojenne klimaty. Tym ciekawsza zapewne dla Ciebie z uwagi na dziadka:)

    Vampirku
    Dziękować, dziękować:)

  7. Stos świetny, jest się czym chwalić. „Dziewczynę z sąsiedztwa” czytałam, jest u mnie opis, ale to nie jest horror tylko potworny dramat – nie wiem jak określić to co jest w niej opisane. Powieść o „odczłowieczeniu” może.

    • Tak tez słyszałem właśnie. Straszny ale nie w sensie duchy wampiry:) Jak tylko będzie okazja to się za nią wezmę!

  8. Zerknęłam na stronę książki „Dziewczyna z sąsiedztwa” i aaaaa… ja ten opis jednak czytałam i pomyślałam nawet, że chyba warto przeczytać! Sklerozis gigantus😉 To tym bardziej czekam na recenzję🙂

  9. Oj, czemu się nie dałeś skusić i nie kupiłeś? Widziałeś jaką Moreni piękną recenzję Wilkena popełniła?😀

  10. Agnieszka
    Sytuacja bez precedensu – moja żona przesiedziała całą noc prawie i na raz połknęła „Dziewczynę z sąsiedztwa”! Teraz to już moja ciekawość tej książki sięgnęła zenitu!:)

    Aria
    Czemu? Bo mi limitu zabrakło na karcie:) Ponieważ ostatnio jakiś pan wziął ostatniego Wilkena przede mną a jeszcze wcześniej po prostu zapomniałem:P Ale w końcu sobie go jakoś załatwię:D

  11. Mnie Ketchum nie zachwycił, bo to nie moja bajka. Czytał go mój chłopak, więc ja ukradkiem podczytywałam. Sprawnie napisany opis potwornych bestialstw – tym bardziej potwornych, że prawdziwych. Nie przepadam za horrorami, nigdy nie zachwycałam się Kingiem, więc i ta książka jakoś specjalnie do mnie nie trafiła. Smutne i straszne, że takie rzeczy się dzieją – ale podobne refleksje wzbudziłby u mnie artykuł w gazecie na ten temat. Od literatury wymagam czegoś więcej.

    • Właśnie obawiam się, ze mnie nie porwie. W sumie też trochę nie moje klimaty, nie lubię przesadnej brutalności. W filmie można odwrócić wzrok, a czytając książkę… Cóż zobaczymy, na razie w planie jest na grudzień:)
      Pozdrawiam!

  12. Piękny stosik, aż się prosi o schrupanie😉 „Portret Doriana Graya” też niedługo będę miała, bo kusi mnie ta książka od prawie miesiąca, a ja się opieram😀

  13. No ho ho, to u mnie też stosik, ale wczoraj!🙂 Świetne tytuły. Widzę, że do konkursów masz szczęście, w przeciwieństwie do mnie.🙂 Miłego czytania!

  14. arsenka
    Portret jest fajnie wydany, a ja uwielbiam ładne wydania:) Warto go mieć:)

    hiliko
    Nom widziałem już, acz jakoś chyba nie skomentowałem jeszcze;) Poszłaś z McCarthym;) Mój strażnik sadu będzie w poniedziałek;) Wiesz te konkursy generalnie było dość pracochłonne i stąd nagrody:) jednak nie zaprzeczam – w tym miesiącu szczęścia miałem sporo:)

  15. O, przetłumaczono już „Assassin’s Creed: Renaissance” Bowdena. Oryginał we wakacje czytany przyzwoitym był. Ale lepiej w Asasyna pograć😉 (wzorcowe proczytelnicznie podejściem, I know).

    • Hehe witam szanowną panią:) Nom ja pograć próbowałem i nawet grę mam na półce:) Tylko jakoś czasu mi szkoda i a komputer ciut za wolny:( (Jak mam grać na minimalnych detalach to wolę nie grać w ogóle;) ). Jaka będzie książka to się dopiero okaże;)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

