500tny komentarz!

W związku z wczorajszym wpisem, nastąpiła rzecz przełomowa i wyjątkowa! Mianowicie licznik komentarzy przekroczy magiczną liczbę 500

Magiczny 500tny komentarz wysłała

ARIA!

Nie może tak być, żeby tak doniosła chwila nie została w jakiś sposób podkreślona. Dlatego też, dla wyżej wspomnianej użytkowniczki, międzynarodowe konsorcjum podsłuchowe International Inwigilator Company, po długich debatach na najwyższym szczeblu, wraz z gronem udziałowców oraz – gościnnie – arabskim szejkiem rodem z Abu Dhabii, postanowiło

ufundować nagrodę niespodziewajkę!:)

Jednocześnie informuję, że akcja będzie powtarzana, więc zapraszam do pisania;) Może jakąś konkretną liczbę wybiorę… 666 albo 777;) Jak widać powyżej, zostało mi jeszcze co nieco do rozdania;) Będzie można wybrać kolor:)

Zwyciężczyni gratulujemy i na jej cześć głośne: HIP HIP HURRRAAA!

Pozdrawiam serdecznie!

Ave!

  1. No to mnie prześcignąłeś , ja właśnie zaglądam do swoich statystyk i oczekuje magicznej 500 :o) – pewnie znowu jakaś zakładka będzie :O)

  2. No nie… a ja swoje 500 przegapiłam😀 jakieś 300 temu😛 Gratuluje zwyciężczyni… trzeba mieć wyczucie ;P

  3. Panie Pawle, żeby sprawa była jasna: podkradanie pomysłów prosto z mojej głowy jest surowo wzbronione! Tym razem jeszcze nie wyciągnę konsekwencji ;))
    Będę musiała teraz wykoncypować nową formę kuszenia komentatorów. Nie ładnie😛

    PS. Arii oczywiście gratuluję niespodzianki (i podpowiadam – wybierz ten z kopułą!😉 )

  4. Wow, wow, wow; to się dopiero nazywa rozmach:) A mówi się że jest w Polsce krzyzys, ale jak ktoś ma znajomości, to nie oszukujmy się ma:)Wyrazy uznania dla gestu Właściciela bloga, gratulacje dla ARII i pozdrowienia dla Szejka, a jak:)

  5. O losie x) Pablo, nie wyrabiam xD Przez cały dzień przez Ciebie chodzę z bananem na buzi😛
    A mogę w nagrodę tego szejka dostać, jak on przystojny? x)

    DZIĘ-KU-JĘ!!!

  6. sabinka
    Oho to muszę polować;)

    Isabelle
    Nom. Sam jak zobaczyłem kto ma 500 komentarz , to byłem mocno zdzwiwiony;) to się nazywa siła😉

    maioofka
    Niechcący:) Ale przyznam, że sam podpatrzyłem pomysł od Grześka, który to mnie obdarował jakiś czas temu za setny komentarz:D Także możesz kopiować;)

    Molly
    Może w Polsce i jest kryzys ale nie mój szejk jest wypasiony jak to szejk!:D

    Aria
    No widzisz jak to niewiele trzeba:D Jeden mały Maybach, kawałek pałacu z kopułką i jest szczęście;)
    Szejk kazał przekazać, że ma wolnego slota na 8 żonę. Jej funkcją jest myć mu stopy i brać dzieci 12-17 na spacery;)

  7. Heh, Pablo, Ty poprawiaczu nastroju :)) Ale fajnie macie na wordpressie, że Wam liczy zbiorczo komentarze. Arii gratuluję!

    • Aria
    • Grudzień 2nd, 2010

    Em… To wiesz co? To ja może podziękuję za tego szejka xD

  8. Kornwalia – na bloxie też liczy🙂
    Arii gratuluję, ale proponuję pilnować tego swojego.. szejka ;D

    • Właśnie widzę, że blogspot też liczy, ale razem z moimi, więc nie wiem czy to to samo😉

    • Aria
    • Grudzień 3rd, 2010

    Hiliko, dopilnuję😛 Jak tylko do mnie przyjedzie pocztą w torcie, to nie wypuszczę go, ha! x)

  9. Aria
    Nie chcesz szejka?:) A on taki arabki i w ogóle😉

    kornwalia
    U mnie tez chyba liczy z moimi, ale co tam! Liczy się fakt;)

    Aria
    Tortu na poczcie nie chcieli przyjąć, więc przjedzie w kopercie bąbelkowej:P

  10. Uch, to co, teraz mam tu zrobić zalew komentarzy?😉 Aria – gratuluję! Pochwal się, jak niespodzianka dotrze cóż to było😉

    Po jednodniowym przymusowym odwyku od netu aktualnie „powróconam”, ciekawe czy na dłużej😉

  11. Ale fajna pocztówka !😀 masz gest chłopie ;D gratuluję okrągłej liczby i teraz licz do 1000, co się będziesz rozdrabniał😉

  12. Agnieszka
    No czytałem że masz problem z netem. Współczuję bo mam to samo czasami więc wiem jak boli…
    Nie zalewaj mnie komentarzami;) Bo i tak Akismet to wyłapie;)

    arsenka
    Masz racje co się bedę szczypał;) gramy w tysiąca;)

  13. Aż chciało mi się krzyczeć : hip hip hura😀
    Gratuluję 500 komentarzy i gratuluję Arii wyczucia😀 i niespodziewajki ;p

    • Aria
    • Grudzień 4th, 2010

    Dziękuję!😀 Jakie to urocze, jak mi wszyscy gratulują ^^

    Szejk w kopercie bąbelkowej? To on taki mały? ;> Nie no, nie narzekam😛 Bo nie liczy się ilość tylko jakość😛 A podłoge myć umie?😛

    • Hehe;) Nie on mały, tylko koperta wielka:P Ma w funkcjach opcję MOP więc chyba umyje;P

        • Aria
        • Grudzień 5th, 2010

        O! Takiego faceta chcę! Żeby zmywał mi podłogi, okna, ścierał kurze, robił kawę, kochał mnie i nie gadał, kiedy czytam książki x)

        ^^

  14. Hmm nie chcę Cię martwić, ale może być ciężki takiego znaleźć:P Dobrze, że ten szejka ma te opcji w standardzie:P

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

