Losowanie!

Witam Was moi mili w ten cudowny świąteczny poranek! Za oknem nawet pogoda dopisała, bo (przynajmniej u mnie) jest biało i prószy śnieżek. Nie będę więcej przedłużał, bo już się mnie rodzinka domaga z powrotem!

Pierwsza na ogień pójdzie pani Klejzerowicz z „Ostatnią kartą jest śmierć”:

Wszystkie głosy zostały sprawnie zapisane i umieszczone na specjalnym świętecznym talerzu losującym. Niezależna komisja w składzie ja i mój cień, będzie czuwać nad poprawnym przebiegiem losowania:

Po tym wspaniałym losowaniu ogłaszam, że książka „Ostatnią kartą jest śmierć” wędruje do:

Gratuluję! Użytkownika o nicku katrusa proszę o wysłanie mi na maila swoich danych korespondencyjnych, żebym mógł sprawnie nagrodę przekazać:)

Czas przejść do trudniejszej części konkursu. Debaty trwały długo i o dziwo jednak postanowiliśmy z moją małżonką trochę rozszerzyć stopień nagradzania:)

Jak już zapewne wielu zdążyło się domyślić, nagroda główna, czyli Rio Anaconda, jednogłośnie wędruje do:

Aleksandry  Świerczek!!

Po dłuższych debatach (które zapewne Lena chętnie by podsłuchała), doszliśmy do wniosku, że w należy symbolicznie chociaż uhonorować pewne pomysły, a więc:

arsenka – za udawanie traktora – to takie prawdziwe

książkowo – za podsłuchiwanie aniołów – ujęła nas ta wizja

Viconia – za podsłuchanie osób już nieobecnych wśród nas

Kinga – za branie lubego z całym inwentarzem – ciekawe:)

Powyższe osoby również proszę o wysłanie mi adresów:) Coś tam dla nich przygotujemy niespodziankowego:)

Jednocześnie informuję, że właśnie w tej chwili zaczyna się losowanie nagrody na Facebooku!

Na koniec dziękuję wszystkim za tak serdeczny odzew na konkurs! Wszystkich zapraszam na kolejne jego odsłony, już ciekawe pomysły chodzą mi po głowie:)

Wesołych i w ogóle najlepszych świąt Wam życzę!!

Ave!

Pablo:)

  1. gratuluje🙂

  2. Gratuluję !🙂

  3. Gratuluję wszystkim, a organizatorowi dziękuję😉

  4. Serdecznie dziękuje😉 Totalnie się nie spodziewałam😉 Ucałuj ode mnie żonę i synka😉 Jeszcze raz Wesołych Świąt😉

  5. Gratuluję i życzę miłego spędzania czasu w gronie rodzinnym. Pozdrawiam.

  6. Gratuluję!

    A Tobie życzę wesołych, rodzinnych Świąt!

  7. Gratulacje😀

  8. Dziękuję😀 Właśnie dziś byłam traktorem, pociągiem, rakietą kosmiczną i ukochaną ciocią w jednym😀
    Przesłać Ci adres zamieszkania ?? To aż takie poważne prezenty masz ? ;>

  9. Ufff rodzina na reszcie mnie wypuściła!:)

    Odpowiem krótko:
    Dziękuję wszystkim za życzenia i ucałowałem kogo trzeba!:)

    arsenka
    Traktorzystka;) Ja dzisiaj za to byłem Wiewiórem;)
    Wystarczy adres korespondencyjny:P Zamieszkania mógłby być źle widziany o mojej połówki:-P

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

