Konkurs reaktywacja:)

Witajcie!

Szybka wiadomość!

W związku z tym że Lena, jako zdobywczyni aż dwóch książek Cejrowskiego, zdecydowała się zrezygnować z Rio Anacondy by uszczęśliwić jedną dodatkową osobę, ogłaszam, że jutro wieczorem odbędzie się dodatkowe losowanie wspomnianej książeczki!


W losowaniu wezmę udział wszystkie osoby, które napisały podsłuchowe komentarze w konkursie, lecz by w świąteczny czas, dać szansę wszystkim chętnym, na co Lena zapewne chętnie przystanie, uwzględnię w losowaniu również wszystkich, którzy do 27 grudnia do godz. 21:00 wyrażą chęć otrzymania Rio Anacondy pod tym komentarzem!

Kochanej Lenie dziękuję jeszcze raz, za tak fajne podejście!

Teraz uciekam do teściów na świąteczny obiadek!

Pozdrawiam świątecznie!

Ave!

Pablo;)

  1. zgłaszam się;)

  2. To wspaniały gest z jej strony. 😉 W takim razie ja chętnie się zgłaszam po tę książkę, bo wcześniej tego nie zrobiłam. 😉

    • daletiarow
    • Grudzień 26th, 2010

    pod tym wpisem** 🙂
    Również zgłaszam się!

  3. Zgłaszam się z wielką chęcią !

  4. Zgłaszam się zatem 🙂

  5. Ja również bardzo chętnie się zgłaszam 😉

  6. To może jednak i ja się zgłoszę 🙂

  7. No i wszystko jasne – ta książka ma jednak do mnie trafić! ;p

    A tak już na poważnie – bardzo fajne podejście! Szacun dla Leny! 🙂

  8. To i ja się zgłaszam, bo poprzednio jakimś cudem przegapiłam.:)

  9. To ja również się zgłaszam. 🙂

  10. Uff. Uda mi się jeszcze! Zgłaszam się 😉

  11. Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, a wręcz przeciwnie. Jestem, jak najbardziej ZA takim rozwiązaniem. Wszystkim chętnym chciałabym zyczyć duuużo szcześcia w losowaniu 😉

    Pozdrawiam serdecznie,

    Lena

    • Katarzyna
    • Grudzień 26th, 2010

    Również bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu 😉

  12. Superancko! 😀

  13. Ja też, ja też 🙂
    Strasznie mnie ciekawią książki pana Cejrowskiego.

    Święta już się kończą, więc życzę szczęśliwego Nowego Roku! 🙂

  14. Zgłaszam się 😉

  15. Jak ślicznie. Bo ja zawsze chciałam się dowiedzieć, co moja przyjaciółka w Cejrowskim nienawidzi, a jej mama uwielbia. Więc się zgłaszam :))).

  16. To się zgłoszę 🙂

  17. Również się zgłaszam. ; )

  18. Zgłaszam się 🙂

  19. To i ja się zgłaszam, bo się okazało, że to nie „Rio …” mam na półce, a „Gringo …” 😀

  20. Również się zgłaszam 🙂

    • zireael
    • Grudzień 26th, 2010

    też się zgłaszam jako fanka Cerowskiego 🙂

  21. Zgłaszam się 😉

    • Kinga
    • Grudzień 26th, 2010

    brawa dla Leny 🙂
    i ja się zgłaszam 🙂

  22. Pablo, chciałabym jednak cofnąć swoją kandydaturę i proszę, żeby nie brać mnie pod uwagę w losowaniu. 😉 Niech szansę mają osoby, którym naprawdę na tej książce zależy, a ja zgłosiłam się do konkursu, nie myśląc wówczas zupełnie, co za książka jest do wygrania. Teraz dotarło do mnie, że „o rany, to Cejrowski!”, więc mówię zdecydowanie: nie!

  23. Hmm … to i ja się zgłaszam 🙂 Wcześniej tego nie zrobiłam, ponieważ miałam cichą nadzieję znaleźć tę pozycje pod choinką ale cóż … Może tutaj się uda 😉

    Widzę, że nie tylko ja wczoraj gościłam na obiadku u teściów 😉

  24. To się zgłoszę, może się uda w prezencie urodzinowym? 🙂

    • Ew.
    • Grudzień 27th, 2010

    zgałaszam się 🙂
    czytałam jedną książkę Cejrowskeigo , tej nie miałam w łapkach 🙂

  25. zgłaszam się!

  26. Ok! Zamykam zgłaszanie się i biorę się za pisanie:)

  27. A ja z niecierpliwością oczekuję na wyniki ;))

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

