Losowanie Rio Anacondy!

Dobrywieczór,

Jak widzicie minęła już 21. Od dobrych 20 minut tnę paseczki i wypisuję Wasze nicki, imiona itp:) Jest ich naprawdę sporo! Dziękuję za tak liczny udział:)

Przypominam, że przedmiotem naszego losowania jest:

Nie będę już zbędnie przedłużał i biorę się – tym razem w warunkach polowych- za losowanie!

Maszyna losująca ruszyła:

I tym razem okazało się, że szczęśliwym zwycięzcą jest:

Sowa Blogowa!!!

Serdecznie gratuluję zwyciężczyni! I jeszcze raz dziękuję Lenie za piękny świąteczny gest:)

Sowę Blogową proszę o wysłanie mi swojego adresu korespondencyjnego, w celu wiadomym:) (nie, nie zamierzam nikogo odwiedzać:P )

Informuję, że z powodu Lan Party i mojej nieobecności z tym związanej, rozsyłanie nagród przesunie się niestety już na nowy 2011 rok:) Za małą obsuwę przepraszam i liczę na zrozumienie!:) Za to obiecuję, że do każdej książeczki dorzucę coś zupełnie wyjątkowo – bonusowego!:)

Pozdrawiam serdecznie!

Ave!

Paweł

  1. Ach, znowu w życiu mi nie wyszło… ;D
    Gratuluję zwyciężczyni😉

  2. gratuluję😉

  3. I znowu się nie udało. Coś mnie szczęście opuściło.😦

  4. Gratuluję Sowie Blogowej ;))

    I szczerze mówiąc wcale nie jest mi przykro, że spędziłeś dodatkowe 20minut na cięciu paseczków itd. Wszystko skrzętnie obserwowałam siedząc tym razem… Zresztą nie ważne, gdzie siedziałam. Ważne, że czuwałam i wszystko widziałam!

    I naprawdę nie ma za co dziękować😉 Ponad wszystko uwielbiam się dzielić😉

    Swoją drogą, to czy nadal polujesz na Toliny dla swojego Szkraba? Obiło mi się gdzieś o uszy

  5. Gratulacje.🙂

  6. I ja również przyłączam się do gratulacji🙂

  7. vampirek
    Nie martw się, to na pewno nie ostatni konkursik;)

    Lena
    Hehe;) Musiałem zrobić i tak sobie przerwę, bo jak tradycja każe okres między Świętami a Nowym Rokiem, to czas panowania Lana:) I już mnie nieco oczka swędziały:) Takie cięcie całkiem jest relaksujące:)

    A czułem ten wzrok na plecach muszę przyznać! Ludziska wokoło mówili: „czujesz coś dziwnego…?” a ja odpowiadam: „spoko panowie, to tylko Lena Ola podsłuchuje” Ich miny były bezcenne:P

    Poluję, a raczej polował będę od stycznia, bo to ponoć świetna książka dla szkraba:)

  8. Gratuluję Sowie.🙂

  9. Gratuluję zwyciężczyniom🙂
    Liczę że następnym razem to do mnie uśmiechnie się szczęście😉

  10. No to w takim razie prześlij mi swoje dane na maila, to po Nowym Roku prześlę w prezencie mój egzemplarz, na którego i tak miałam poszukać chętnego ;))

    • Wow! Te konkurs się robi coraz ciekawszy! A to wszystko dzięki Tobie!:)

      Panie i Panowie! Organizator konkursu właśnie… wygrał nagrodę;) Dziękuję Ci prześlicznie w imieniu Alka!:)

      • Mój już porwała spod choinki bratanica🙂

        A swoją drogą na razie to będzie raczej lektura dla Ciebie (wg mnie), niż dla malucha😉 Ale to tylko podwójna przyjemność, dla ojca i – za jakiś czas – dla syna😀

  11. Oj bo się zaraz zarumienię ;))

    A książkę naprawdę z wielką przyjemnością Alkowi prześlę😉 Dzieci uwielbiam ponad wszystko, więc tym bardziej jest mi miło😉

    Kto wie co się jeszcze wydarzy w trakcie trwania konkursu😛

  12. Sowie gratuluję😀

    Pablo – a cóż to jest Lan Party??? Ty mi tu powiedz jak zmęczonej blondynce (dzisiaj mam dziwny dzień…)😀 Będzie przerwa w blogowaniu aż do pierwszych dni stycznia? Foch!

  13. Kongratul Sowie!😉

  14. Agnieszka
    No więc Lan Party to takie coś fajnego:) Spotykają się ludzie, łączą ze sobą komputery w sieć lan i grają w różne gry:) Ta tradycja już upadła dawno, teraz jest internet, ale my jesteśmy twardzi:) Poza tym fajnie się gra, jak można swojemu pogromcy się odwzajemnić dając mu w łeb fizycznie:P

    Czy przerwa… może nie;) Jedna recenzja pojawi się jutro, a może i jeszcze wysmażę jakąś przed Sylwkiem;) Faktem jest jednak że od tygodnia nie przeczytałem ani kawałka książki:(

    • Aaaa… to ja jednak coś o tym słyszałam rok czy dwa temu. Ale niewiele😉

      Fajnie, ze recenzje będą. Co do czytania, to mi też aktualnie idzie jak po grudzie. Do wczoraj było najgorzej, wczoraj trochę ruszyło, wszystko dzięki temu, że w końcu zabrałam się za „Złodziejkę książek”, a to tak nietypowa pozycja, że aż mnie zaciekawiła🙂

  15. Gratulacje !!!!
    Z drugiej strony myślę, że jakbyś nie zmieniał Maszyny Losującej to bym miała większe szanse na wygraną😛

    • Hehe;) Nie miałem wyjścia, po pierwsze maszyna losująca już spała, po drugie i tak nie była pod ręką;), a po trzecie Alek wie, że Ty potrafisz udawać Traktorka więc nie byłyby obiektywny:P

  16. Sowie gratuluję🙂 Może mi się poszczęści następnym razem😉

    Co do Lan Party – nawet nie wiedziałam, że tak to się nazywa. My sobie takie party urządzamy grając w Diablo😀

    • OHO! A my tu między innymi i Diablo męczymy;) Prócz tego jeszcze kilka innych h’n’s – ów:)

      • To szykuje się Wam niezła zabawa. Ja jeszcze, mieszkając w mieszkaniu studenckim, lubiłam sobie z chłopakami pograć w CS’a. Ale im łupnia spuszczałam😉

  17. Gratuluję🙂

  18. Gratuluję obu dziewczynom!

  19. Jej, ale się cieszę!!! Cudowna wiadomość na koniec udanego dnia😀

    Dziękuję Lenie za wspaniały gest i autorowi bloga za szczęśliwe wylosowanie paseczka właśnie z moim nickiem :]

  20. No to może maszyna losująca śniła o zwycięzcy? Może właśnie o mnie śniła?! xDD
    A w zasadzie to śnił ;P
    Pozdrowienia dla Aleczka🙂

  21. Gratuluję Sowie🙂

    Jej ja też chcę takie Lan Party😛 A kto wie czy nie będę miała… Natchnąłeś mnie ^^,

  22. Sowa
    Cieszę się Twoim szczęściem!:)
    Książka pójdzie już w Nowym Roku, więc proszę i cierpliwość:)

    Madeleine
    Dziękuje za pozdrowienia cytuję: „poźowienia? cio to poźiowienia?”

    zaczytana
    Hehe;) Lan party świetna sprawa!:) Mieć na żywo ludzi z którymi się gra, to prawdziwy fun:)

    enedtil
    Ja widzę, że mam do czynienia z profesjonalistką!:) Nam CS się już przejadł, za to gramy w RS: Vegas na co-opie – świetna sprawa:) Teraz męczymy Titan Questa:)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

