Stosik #8 i info el konkursowe!:)

Yo,

Agnieszka chyba nie będzie na mnie zła, że wyłamuję się ciągle z zapoczątkowanej przez nia tradycji piątkowych stosików:) Znowu wczoraj zabrakło mi na to czasu, więc brak niniejszym nadrabiam! Jedziemy!

Jak widać szału nie ma, jednak i tak nie wyrabiam, więc narzekać nie zamierzam;)

To co? Może tym razem zaczniemy od dołu!

1. „Koniasz” tom I i II Miroslav Zamboch – Okazyjne nabytki od znajomego pana z LC.

2. „Fantasy&science Fiction. Lato 2010”  – wydawane przez Powergraph pisemko dla miłośników fantastyki. Opowiadania, wywiady, recenzje i takie tam około gatunkowe dobroci:) Może zrecenzuję:)

3.”Dziedzicka smoka” Licia Troisi – HA! Opadła wam szczęka co?:) Nawet Pablo może czytać takie książki!:) Udowodnię to w najbliższym czasie… mam nadzieję;)

4. „Miasto i miasto” China Mieville – książka roku 2010 według co najmniej połowy środowisk fantastycznych. Recenzja wkrótce. Na razie zdradzę tylko, że pomysł autor miał świetny jednak już fabuła książki, aż tak świetna nie jest.

5. „Eremanta” Joanna Skalska – postawiłem sobie takie małe wyzwanie – przeczytać wszystkie książki Powergraphu! I ta książeczka znalazła się na stosiku właśnie  z tego powodu:)

6. „Mars” Rafał Kosik – kolejna książka z wyzwania powerowego:) Ponoć świetna. Recenzja pojawi się w styczniu mam nadzieję:)

Dobra! Koniec o książkach! Czas na kilka słów o konkursikach:)

Świetnie się spisaliście z tymi komentarzami! Aż się prawie zdziwiłem (to taka fałszywa skromność, bo byłem pewien, że dacie radę!) . Teraz w konkursie biorą już 2 książeczki:) Super! Będzie jutro zabawa przy losowaniu! Nie pytam czy dobijecie do setki, bo jestem realistą… no chyba, żebym zamieścił ogłoszenie w Metrze, jak ktoś mi ostatnio zasugerował;)

A teraz jeszcze zaproszę was do ciekawych konkursów na moich zaprzyjaźnionych blogach!

1. Wiecie co było pierwsze: jajko czy kura? Wiecie?!?! No to marsz do Leny, bo tam za tą wiedzę Ola odstąpi książkę!:)

2. Nie chcecie odpowiadać na pytania? To ruszajcie do kasandry! Tam do zgarnięcia książka i film. Któż by nie chciał!

3. TERAZ UWAGA! Ludziska! TUTAJ pani Jagoda Wochlik wyraziła chęć podarowanie swojej pierwszej, debiutanckiej powieści „Milczące słowa”. Damy radę?;)

4. Jakie miejsce byś wybrał(a), gdybyś miał(a) możliwość wyjazdu na rok do dowolnie wybranego miejsca na świecie? Wiesz? To możesz się pochwalić i przy okazji książkę wygrać tutaj😉

Jeżeli kogoś pominąłem, to przepraszam! Dajcie znać na maila, to dorzucę linka:)

To tyle informacji na dzisiaj! Ostatnich maruderów zapraszam do zgłaszania się  po książki, teraz już dwie!!:) Zapraszam jutro na mega losowanie!:)

PS. Dzięki za fajne i niebanalne zgłoszenia! Jesteście super!:)

PS 2. Te banalne też są fajne!:)

Ave!

Pablo:)

    • Iza
    • Styczeń 15th, 2011

    U mnie też konkurs. Imieninowy. Tak jakby:)

  1. Pablo, słońce, nie przejmuj się, wyłamuj 🙂 Możesz zapoczątkować kolejną – sobotnią – tradycję 🙂 Będzie co oglądać nie tylko w piątek ;p „Koniasza” mam pierwszy tom tylko, oczywiście nieczytana 😉 Ciekawa jestem tej „Dziedziczki…” i Twoich z niej wrażeń 😉

  2. Fajny stosik 😀 „Miasto i miasto” oraz „Mars” też mam w planch, dlatego ciekawa jestem ich recenzji 🙂

  3. a ja nic nie mam w planach 😀
    ale pochwalić stos mogę, prawda? 🙂

    Pablo ile Ty masz książek? pstrykniesz fotkę swej biblioteczki ;>
    ze zbliżeniem na S.Kinga? Tak, Kinga chce Kinga 😀

  4. Dzięki za ten P.S.2 :p to też do mnie ;]
    Powiem Ci, że książki, które masz w stosie nic mi zbytnio nie mówią, ale dobrze im z grzbietów patrzy i czekam (nie)cierpliwie na recencje 😉 Więc spinaj poślady i do czytania się zabieraj 😀

  5. A ja się przyłączam do petycji Kingi 😀 Chciałabym Twoją biblioteczkę zobaczyć 😀

  6. Aj, aj. Jaki ładny stosik. Życzę dużo przyjemności podczas lektury. I zazdroszczę (pozytywnie) powodzenia konkursu. Bo ja również ogłosiłam u siebie i stwierdzam, że… Naród nie chce książki w prezencie. Zatem jeszcze raz, miłej lektury i czekam na relację po ich przeczytaniu :). Pozdrowienia

    • Ysabell
    • Styczeń 15th, 2011

    Oho, „Mars”. Mam go w planach, ale trochę się boję, bo „Kameleon” mnie nie zachwycił. No to czekam na recenzje, zwłaszcza tą. 🙂

  7. O, o! Czekam z niecierpliwością na recenzję Dziedziczki Smoka, na mnie czekają Kroniki Świata Wynurzonego tej autorki (Wojny Świata Wynurzonego już za mną), dlatego bardzo jestem ciekawa jej nowej książki. 😉

  8. Mnie ten Mars zaciekawił, ale reszta też wporzo 😉

  9. Iza
    Nie omieszkałem napomknąć;)

    Aga!
    Hmm to będzie moja świecka tradycja: Spóźnione Sobotnie Stosiki – SSS:D Hehe:P
    Koniasza chyba nie będę recenzował, bo akurat nie jestem zobligowany, ale Dziedziczka na pewno się u mnie wkrótce pojawi;)

    kasandra
    Mnie Miasto i miasto zawodzi na razie… a Mars ponoć jest świetny:)

    Kinia
    Jasne że możesz! Wskazane:D
    Paradoksalnie Kinga mam… niech policzę… 3 książki, chyba że mi jakaś umknęła:) Mogę pstryknąć fotkę w sumie bo ostatnio posprzątałem, ale wcale nie jest tego tak dużo;)

    arsenka
    Ta jest! Już spinam! Pytanie co najpierw;)

    Iza
    Ok! Jak dwie panie proszą to już nie można odmawiać (cytat wprost zaczerpnięty jeszcze ze studenckich czasów, tylko kontekst był nieco inny;)
    Obiecuję w styczniu wrzucić stosowny pościk:) Jak tylko poukładam to i tamto:)

    Intueri
    Dziękuję!:) A sprawa już jak widzę się nieco rozwiązała, bo naród jednak książek zapragnął:)

    Ysabell
    Też się Marsa doczekać nie mogę. Ostatnio czytałem Verticala i było naprawdę dobrze! Liczę na więcej nieco twardszego s-f, zobaczymy co z tego wyjdzie:) Kameleona mam w planach najbliższych

    Lenalee
    Skoro czekasz niecierpliwie, wrzucę ją na priorytet:) Najpierw jednak pojawi się Miasto i miasto – pod warunkiem, że go w końcu doczytam…

    Madzia
    Mnie też ciekawi;) A reszta jest wielkim znakiem ???:)

  10. Super. Wszystkie świetnie wyglądają.

  11. Jak ostatnio przeczytałam tutaj recenzję Verticalu, to już ze straaaaszną niecierpliwością czekam aż się za niego wezmę… I czekam i czekam, ale już na szczęście tylko do przyszłego tygodnia 😉 bo wtedy sobie przeczytam ;P
    A teraz Mars… znów będzie co czytać? Się okaże.
    Innych pozycji też jestem ciekawa. No nic, pozostaje tylko czekać na recenzje 😉

  12. I cóż ja mogę powiedzieć o tym stosiku? Same ochy i achy … Czekam na recenzje, a Tobie przyjemnej lektury życzę 😉

    Ave … a wiesz, że „Ave” to takie moje pozdrowienie z czasów liceum? 😉 Dodatkowo na studiach też go używałam w kontaktach z moim kochanym kolegą, Pawłem ;), który czytał wszystko to co ja 😉

  13. Betarix
    Mam nadzieję, że nie tylko wyglądają;) Cytat mi się przypomniał: „Pokaż Kotku co masz w środku” 😛

    Madeleine
    Oho! Bierzesz się za Vertical?:) Odważna dziewczyna!:) Jeżeli Ci się spodoba chociaż troszkę, to znaczy, że zostaniesz fanką s-f:)

    enedtil
    Lada dzień recenzja Miasto i miasto. Okazuje się, że książka… a nie zdradzę jednak nic;)
    Za niedługo się okaże, że razem studiowaliśmy;) Chociaż ja niestety nie miałem ani jednej Moni na całym roku:)
    Zbieżność gustów i charakterów! Super;)
    Ave;)

  14. Koniasza wypatruję już od jakiegoś czasu, tyle że w publicznej bibliotece jest jedynie „Krawędź żelaza”, wiesz coś może więcej na temat cyklów o tym bohaterze? Chodzi mi o to czy mają jakąś kolejność czy jest to raczej bez znaczenia.

    p.s. Ogólnie świetny stosik, zresztą jak zawsze 🙂

  15. no ja nic nie znam z tego stosu. wstyd i hanba 😀

    • Mary, nie martw się, ja tylko Żambocha z nazwiska znam, książki jeszcze nie czytałam 😉 Reszta ni hu hu… ;p A nawet nie wiedziałam, że istnieje „Miasta i miasta”, a co dopiero, że jest książką roku 2010 ;p 😀

  16. Maks
    Jeżeli o Zambocha chodzi to ja jestem totalnym dyletantem:) Mam zamiar na razie Koniasza przeczytać, a i z tym nie wiadomo jak i kiedy będzie:)
    Dzięki:)

    Mary
    Nic?:) Ani Miasta i miasta?:) Toż to książka 2010 roku:)))

  17. NIC!!!!! 😀
    ide sie zakopac pod ziemie

  18. EEE lepiej się nie zakopuj… możesz dostać reumatyzmu albo coś :PPPP

  19. spoko, nie z takimi sie walczylo :D:D

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

