Rozwiązanie konkursu!

Witam serdecznie!

Już zapewne nie możecie się doczekać rozstrzygnięcia co? Przyznam szczerze, że jeszcze się nigdy tak nie uśmiałem przy wybieraniu zwycięzcy:) Za pomoc w typowaniu zwycięzcy chciałem serdecznie podziękować autorowi i zarazem sponsorowi nagród panu Harosławowi Jaszek, oraz mojemu niezawodnemu bratu – Piotrusiowi😉 (Zabije mnie pewnie za te zdrobnienie). Każdy z naszej trójki wytypował swoich faworytów. Dwoje z nich powtarzało się w każdym typowaniu.

Ok! Do rzeczy! Pierwsza książeczka, za umiejętne podkreślenie przewagi oręża polskiego w wymiarach pozaorężnych, wędruje do:

izusr

Są dwa okopy: niemiecki i polski. I tak walczą ze sobą, strzelają się, ale jak na razie żadna ze stron nikogo nie trafiła. Aż wreszcie jeden z Polaków powiedział:
– Te, jakie jest najpopularniejsze imię niemieckie?
– Hmmmm… Może Hans?
– O! Dobre! Krzykniemy Hans, i może jakiś jeleń się wychyli to go zastrzelimy. No i wołają:
– Hans!
– Ja!? – Szwab się wychylił… WAL! Dostał kulkę.
– Hans!
– Ja!? – WAL! Następny…
– Hans!
– Ja!? – WAL!
I tak ich powybijali, zostało tylko kilku… Siedzą te Szwaby i myślą:
– Może my też tak zrobimy?
– Ja! Jakie jest popularne imię polskie?
– Może Zdzichu?
– Ja, gut!
I ryczą:
– Zdzichu!
Cisza.
– Zdzichu!
Cisza.
– Zdzichu!
– Zdzicha nie ma, jest na wakacjach… To ty, Hans?
– Ja!
WAL!

Wyborne! Wybór był jednogłośny!:)

W typowaniach jury pojawił się jeszcze jeden dowcip, który również postanowiliśmy nagrodzić książeczką. A więc, za trafne ujęcie problematyki „Einstein a wojsko”, druga nagroda leci do:

Caitri

Czasoprzestrzeń w wojsku jest wtedy gdy kapral powie :
– Sprzątaj korytarz od tego miejsca aż do obiadu.

Ostatnią książkę obiecałem rozlosować, więc do dzieła:

 

 

 

 

 

 

 

 

Szczęśliwym zwycięzcą jest:

Zuzia

 

 

 

 

 

Serdecznie gratuluję laureatom i proszę o adresiki na maila. Postaram się wysłać jej jeszcze w tym tygodniu.

Rozpoczęła się druga tura głosowania na portalu granice.pl. Przypominam, że „Jak niczego nie rozpętałem” kandyduje w kategorii „książka dla rodziców”. Głosować można tutaj.  Zachęcam gorąco do głosowania na jedyną słuszną książeczkę:)

Na koniec chciałem wszystkim podziękować za tak fajny udział w konkursie! Wszystkie kawały były świetne, niestety wszystkich nagrodzić nie dam rady. A szkoda:( Za to w marcu zapraszam na kolejny konkursik. Zapowiada się Kingowo i Pratchetowo;)

Pozdrawiam!

Ave!

  1. Gratuluję zwycięzcom, zazdroszczę poczucia humoru, którego sama mam coraz mniej. 🙂

  2. Gratuluję! A dowcipy świetne, muszę się dokopać do tamtego postu i przeczytać wszystkie ^^.

    • Zuzia
    • Luty 21st, 2011

    Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję. 🙂
    I gratuluję pozostałym ”odznaczonym”. Wiem, że bardziej zasłużonym, bo za ”wkład merytoryczny”, a ja z przypadku, ale i tak się cieszę. 🙂

  3. Ależ się cieszę! Dziękuję!! 🙂

  4. Kawały świetne 🙂
    Pablo, kupiłam tacie książkę na urodziny z Twojego polecenia, Gra w kości 🙂

  5. O kurczę, dziękuję 🙂

  6. Beatrix
    Ja mam zaś go coraz więcej:)

    Alina
    Ten z Hasnem podbił serca całego jury:) Chociaż było kilka naprawdę wyśmienitych:)

    Ceitri
    Zasłużyłaś:) W tym co napisałaś tkwi jakaś esencja wojskowości:)

    kornwalia
    😉 HANS!;)
    Gra w kości to moim zdaniem pewniak:) Zresztą samo wydanie, jak pewnie zdążyłaś zauważyć, jest świetne:)

  7. Ja również gratuluję wszystkim zwycięzcom i niecierpliwie wyczekuje następnego konkursy … to „Pratchettowo” bardzo mnie intryguje 😉

  8. Gratuluję wszystkim!:) A zwycięski dowcip rzeczywiście wyborny!:D

  9. enedtil
    Będzie Pratchettowo:) Mój kochany brat chce zasponsorować jedną:)

    Maks
    😉

  10. Gratuluję wszystkim zwycięzcom 😉 Ja nie brałam udziału z zasady takiej, że to był konkurs anty-walentynkowy, a ja kocham Walentynki 😀
    ale na Kinga to zapoluję 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

