Moja mini-biblioteczka

Hej!

Zostałem dzisiaj wyzwany do pokazania swojej biblioteczki przez Isabelle🙂 Bez zbędnych wstępów moja główna półeczka jak i miejsce pracy, wygląda w tej chwili, tak:

Na samej górze wylądowały dodatkowo gry komputerowe, pisemka CD-Action i Majster oraz gry planszowe i różności z nimi związane.

Teraz małe zbliżonko;)

Od góry: DVD z gazet, poniżej moja półeczka Zysku a na samym dole raj fantastyczny, czyli wyd. S0laris – zaczyna miejsca brakować:(

Na pierwszym planie półka Fabryki Słów. Pod spodem widać szczyty dwóch stosów ze wszystkim:)

Czas na lewą stronę, chyba najciekawszą. Na górze półeczka WABu, na razie raczkująca:) Pod nią moja chluba, półka z Powergraphem a obok niej saga Endera i na razie początkująca seria Ciebie Pojętnych. Niżej półeczka Amberu, plus McCarthy. Skromnie, ale sporo popożyczane:) Na samym dole jest półeczka recenzyjna, inaczej zwana przeze mnie kolejeczką. Książki z tej półki czekają na przeczytanie i recenzje:) Stos z lewej to zbieranina przeróżna.

Wypada przekazać pałeczkę dalej co?

No więc ja z kolei zapraszam do zabawy:

Maksa i enedtil🙂

Czekam na Wasze półeczki!:)

No by było na tyle:)

Ave!

  1. :D:D:D Ja wiedziałam kogo mam wywołać do tablicy 😛
    Tylko tak się zastanawiam… Ta Marlena De Blasi, to chyba zabłądziła 😀
    Teraz będę siedziała i oglądała po kolei każdą książkę 😛 a ta seria z Grą Endera na początku fajna? Bo mój szwagier właśnie zaczyna się w nią zaopatrywać 🙂

  2. uffff nie dość że Izato jeszcze bella mnie na gg oświeciła więc przybiegłach co tchu
    ufff zadyszki dostałam
    wdech wydech wdech
    jedziemy !
    ależ pięknie u Ciebie, widzę kurz starty, postarałeś się!!
    jesteś SERYJNY 😀
    Zabieram całą Narnię i idę przełożyć ją na swoją półę
    Dziękuję pozdrawiam 😀

  3. „Mimi-biblioteczka” ładne mi to „mini” …;)

    Pozdrawiam

  4. Jaka ładna półeczka :). Bardzo mi się podoba. Ale nie zazdroszczę, mam swoją ;). Przede wszystkim jednak cieszę się, och jak się cieszę, że widzę tam… TĘ książkę.
    Pozdrowienia.

  5. Ale się dziś naoglądałam półek – Twoje podobnie jak u innych książkomaniaków – rewelacja.

  6. Mini, bardzo mini ta biblioteczka. Powinieneś się wstydzić! Tak skromne zbiory pokazujesz! xD
    A tak na poważnie… nie wyczaiłam, że Kameleon czeka w kolejce:D Heh, znów Cię będę nękać! 😛 Kiedy recenzja? ;> xD

  7. Wow… Normalnie zaniemówiłam. Pięknie się prezentuje Twoja biblioteczka:)). Zazdroszczę tylu ciekawych książek:).
    Pozdrawiam!!

  8. Łał, jaki cudowny porządek! Bałabym się coś z tych stosów wyciągnąć 😉

    • klkaja
    • Luty 23rd, 2011

    ładna mi też „mini” biblioteczka 😉 kilka(naście) pozycji z chęcią bym przetransportowała do siebie 😉

  9. Elegancko! Sama zawartość jak i rozmieszczenie zasługują na najwyższe laury! 🙂
    Przez chwilę poczułam się jak u starszego brata dzięki CDA i licznym grom.

    • alith
    • Luty 23rd, 2011

    Po prostu piękne! 😉

  10. „Król szczurów”… ostatnio to czytałem. Świetna książka, która szczególnie dzisiaj może być pomocna każdemu, kto chce zrozumieć zachowania ludzi we współczesnym świecie. Szczególnie w wielkich korporacjach.
    Co by nie mówić to książki potrafią zbudować atmosferę każdego miejsca.

  11. Pawle powiem szczerze – biblioteczka, albo raczej BIBLIOTEKA miażdży!!:) Najbardziej zaś urzekła mnie dbałość o książki, która naprawdę zasługuje na pochwałę i uwagę 🙂
    Pedant, pedant i jeszcze raz pedant!
    Wracając do zaproszenia, serdecznie dziękuję i z największą przyjemnością pochwaliłbym się biblioteczką, półką czy jak to nazwać, gdyby takowa istniała, bo naprawdę ciężko sfotografować coś tak zmiennego i nieprzewidywalnego jak półka stałego wizytatora bibliotek 🙂
    Jeżeli któregoś dnia przerzucę się bardziej na „posiadać” niż „pożyczyć”, to będziesz pierwszą osobą która się o tym dowie 🙂
    Pozdrawiam.

  12. Wiesz, jeśli w nocy usłyszysz jakieś dziwne dźwięki i hałasy, to będę ja, myszkująca w Twojej biblioteczce i ładująca namiętnie niektóre tytuły do mojej torby 😉 Aż mnie skręca jak się patrzę na te wszystkie półki. Rewelacja, cud-miód i orzeszki, normalnie 😀

    Ja póki co pochwalę się stosikiem, a biblioteczką, jeśli czas będzie łaskawy, wieczorkiem albo jutro rano.

    Ave

  13. no, to będę wiedziała o jakie książki Cię molestować 😉

  14. To ma być „mini-biblioteczka” ?! Ty mógłbyś założyć karty i zarejestrować jako bibliotekę miejską 😛
    Wszystkiego prawie zazdroszczę, ale znalazłam jedną jedyną rzecz, w któej mam więcej do Ciebie (!). Mianowicie mam 6 tomów sagi „Miecz Prawdy” 😀 Chyba, że Tobie się „Pierwsze prawo magii” nie podobało hmm ?

    • Ysabell
    • Luty 24th, 2011

    Piękne półki.

    Gdybym zobaczyła je kilka lat temu, jak jeszcze głównym trzonem mojego czytania była fantastyka, to nie mogłabym się odkleić od monitora. Dziś już po fantastykę sięgam zdecydowanie rzadziej, więc tylko po cichutku zazdroszczę.

    A Twoje planszówki bym sobie chętnie obejrzała…

  15. Isabelle
    Ta De Blasi to nagroda wygrana u Arii swego czasu:) A z Endera na razie czytałem jedynie Grę i była genialna:) Reszta czeka na swoją kolej:)

    Kinia
    Hehe dzięki;) Kurze rzeczywiście przetarłem;) Poza tym układ trochę poprawiłem przed fotką, ale nieznacznie:) Kocham Serie ;)))

    Elina
    Jestem w trakcie konstruowania mojej biblioteczki z prawdziwego zdarzenia dopiero;)

    Intueri
    Dzięki;) Jest tam jest i się czyta powoli;)

    Beatrix
    Dzięki;)

    Madeleine
    Hehe;) Całość zaprezentuję, kiedy się przeniosę na moją rozplanowaną ściankę;)
    Kameleon 😉 Świeżo dotarł:) Oj recenzja nieprędko, ale w marcu powinna się zmieścić:)

    kasandra
    Dzięki:) Typowo chłopska – taka miała być w zamierzeniu;)
    Pozdrawiam!

    Futbolowa
    Książki to jedna z niewielu rzeczy, wśród których potrafię zapanować nad porządkiem;)

    klkaja
    Mini mini;) Maxi dopiero się pojawi:) Może w wakacje;)

    Agna
    Gry są już raczej starsze, teraz nie mam na nie w ogóle czasu a CDA też już mają kilka latek:) Kiedyś namiętnie czytywałem i gierczyłem:)

    alith
    Dzięki:)

    Paweł
    Król jest świetny, film na podstawie książki również niezły:)

    Maks
    Dzięki:) Uwielbiam mieć porządek w zbiorach:)
    Nie spiesz się ze swoją;) Jeżeli utrzymasz tempo i poziom blogowania to szybko Ci się powinna rozwinąć biblioteczka:)
    Pozdrawiam!

    enedtil
    Hehe;) Musze jakiegoś pieska chyba sobie skombinować do pilnowania w takim razie;) Albo kota przynajmniej;)
    Czekam niecierpliwie;)
    Ave!

    kornwalia
    Czuj się jak u siebie na półce;)

    arsenka
    Mini:) Dopiero pracuję nad wersją maxi:)
    Pierwsze prawo magii kupiłem kiedyś okazyjnie i niestety do dzisiaj nie miałem czasu się za niego zabrać:) Kiedyś przyjdzie pora:)

    Ysabell
    Dzięki.
    Co do planszówek, to pogrywam z bratem czasami. Ostatnio Civilization the board game i Agricola a sporadycznie Claustrophobia:) Agricola zdecydowanie genialna:)

      • Ysabell
      • Luty 25th, 2011

      Agricola to przedstawicielka mojego ulubionego typu planszówek, choć może nie ulubiony tytuł. 🙂
      W Cywilizację nie grałam, grałam za to w coś co po polsku nazywa się Cywilizacja – poprzez wieki i jest czeską planszową wersją cywilizacji i całkiem mi się podobało.
      Claustrophobii nie kojarzę.

      • Agricola jest świetna:) Nowa Cywilizacja jest dobra, ale strasznie długo trwa rozgrywka i jest mocno skomplikowana. Poza tym raczej dla więcej niż 2 graczy jest przeznaczona. W dwójkę jest trochę zbyt schematycznie.
        Claustrophobii nie polecam, poza świetnym, naprawdę genialnym wydaniem szybko się nudzi. To typowa gra dla 2 osób.
        A zdradzisz mi jakie są Twoje ulubione?:)

        • Ysabell
        • Luty 25th, 2011

        Wszystkich nie wypiszę, bo mój ulubiony Małżon ma kolekcję przekraczająca już 100 tytułów (to znaczy podobno my mamy…).
        Do moich ulubionych należą na pewno „Race for the Galaxy”, „Wysokie napięcie”, „Hazienda” i „Brass”, a z lżejszych „Fauna”, „Thurn und Taxis” i „Zaginione miasta”. Grywamy głównie w dwójkę, więc też takie gry kupujemy…

  16. WOW! To kiedy mogę u Ciebie zamieszkać? :)) Piękna biblioteczka!

  17. Jak ci zniknie np. któryś tom Grzędowicza, Pilipiuka lub Zambocha, to się nie zdziw.

  18. To koniecznie przeczytaj „Pierwsze prawo magii”, bo to świetna książka i kawał dobrej, prawdziwej fantastyki 🙂

  19. Ślicznie! Ja tam wydawnictwami nie układam. Mój system jest tak dziwny, że sama go nie ogarniam xD. I nie mam takiego porządku xD.

  20. 🙂 jaki porządek!!!

  21. vampierek
    Jasne! Mam wolny pokój gościnny;)

    lis
    Już kłódkę założyłem;)

    arsenka
    Tak jest!:) Mam w planie, ale wiesz jak to jest… 😉 Ciebie nikt jeszcze do okazania biblioteczki nie wywołał?:) Może trzeba by to niedopatrzenie naprawić?:)

    Alina
    Dzięki:) Mnie jest łatwiej wydawnictwami, wiem co z którego… nie wiem dlaczego, ale pamiętam:)

    Mary
    Porządek hehe:) Słowa mojej małżonki przed zamiesczeniem postu: „Chyba nie chcesz takiego bałaganu pokazać?!?!” I co Ty na to?:P

  22. bardzo fajowa półeczka:) i tak wszystko ładnie i porządnie poukładane:)

  23. widzę, że i Tobie miejsca zaczyna brakować? 😉 Nie wiem, czemu, ale takie widoki zawsze u mnie wywołują uśmiech na twarzy. Jeszcze mi nie zszedł rogal po pysznościach u Enedtil 😀

  24. milvanna
    Dzięki:) Lubie mieć książki poukładane:)

    Madzia
    Nom zaczyna, ale mam jeszcze rezerwowe miejsca. Aktualnie pracuję nad maxi półeczką:) To dopiero będzie wypas:))))

  25. :)))))))))))) słowa małożonki – swiete słowa :))

  26. Niezła biblioteczka ;] Kilka pozycji bym podkradła 😉 Ale widzę że Cejrowski, Era Pięciorga i Percy Jackson w miłym dla oka miejscu ;] I bardzo interesująca półka tuż pod grami (w tym wypadku poczułam się jak w pokoju u młodszego brata ;])
    Gratuluję tej „mini” biblioteczki ;]

  27. Mary
    Święte i męczące;)

    Mol
    Dzięki;) Ja mam wszystkie książeczki w zasięgu wzroku, dzięki temu nieustannie mnie cieszą:) Uwielbiam je mieć:)))

  28. Masz parę rzeczy co bym ja też chciała mieć:)
    A „Narnię” mam taką samą. No właściwie to już Młody ma…

  29. Haha jaka twierdza! Ta maszyna otoczona książkami kojarzy mi się z jakimś Panem Ciemności :DD

    • stark
    • Kwiecień 10th, 2011

    imponująca biblioteczka, widze, że Pierumowa nie zabrakło 😀

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

