Stosik #13

Ostatnio mam pewne zastoje w recenzjach. Cóż, lato zbliża się wielkim krokami, kosiarkę trzeba odpalać, roślinki podoglądać. Obiecuję, że chociaż rzadziej, jednak będę pojawiał się tu regularnie:)

A teraz stosik! W dwa tygodnie całkiem sporo się nazbierało:)

Od góry:

1. Stało się! Za pomocą kuponów rabatowych ( Selkar) nareszcie mam własny, kompletny i pachnący cykl Ziemiomorza. W ramach odprężenia, będę sobie powoli podczytywał:) Może nawet coś skrobnę.

2. „Aliedora” Nick Pierumow – mówiłem, że sobie załatwię i w końcu mi się udało:) Recenzja będzie na pewno.

3. „Apsara” Marek R. Litmanowicz – potężna cegła, ale dam radę. Do recenzji z lubimyczytać.pl.

4. 3x Licia Troisi – Recenzyjki będą się pojawiać stopniowo. Najpierw biorę się za Dziedziczkę Smoka.

5. „Księga imion” Jill Gregory, Karen Tintori – leżała w koszu z tania książką za kilka złotych i patrzyła błagalnie:)

6. „Opowieści celtyckie” Karolina Janowska – dzięki Mary! Na razie czeka cierpliwie, ale jakoś dziwnie mnie ciągnie do siebie. Książka, rzecz jasna:P

To tyle, jeżeli chodzi o kupkę:) W niedalekim czasie mam w planie mały konkursik, oraz kilka ciekawych recenzji: Dziewczynki ze świata maskotek, Wilk w owczarni (finał trylogii Pies w studni), Śmiejący się policjant, Ponury Piaskun, oraz kilka fajnych książeczek dla dzieci.

Zapraszam i pozdrawiam serdecznie! Miłego weekendu!

Ave!

  1. Stosik cudny i jestem strasznie ciekawa Twojej opinii na temat „Dziewczynek ze Świata Maskotek” :)) Zapowiada się ciekawie.

  2. Jaka ta „Apsara” ogromniasta! 😀 Ciekawa jestem jak wypadnie. I czekam z niecierpliwością na recenzję „Dziewczynek ze świata maskotek” 🙂

  3. Ziemiomorze to według mnie świetny cykl. Skromny w wyrazie, mądry, bez ton hokus pokus i 40 rzek krwi, pięknie napisany. Ciekawa jestem, jak Tobie przypadnie do gustu! Zazdroszczę Ci nowego, pięknego wydania, ja mam staroć :/

    „Apsara” ogromniasta, to fakt! 😉 Trochę się wkurzyłam wczoraj, bo wyczaiłam, że w bibliotece mają „Aliedorę”, ale już „Tern” nie jest obecny w katalogu, ech… :/ „Opowieści celtyckie” hm… ciekawa jestem, czym to się je 😉

  4. Apsarę też chcę przeczytać! I na pewno to zrobię. Przewiduję, że w ciągu 2-3 miesięcy:)

    Ale wracając do wstępu do Twojej notki – z tych powodów, które wymieniłeś (trawka i roślinki do doglądania) ja wolę jesień i zimę. Te pory roku nie zmuszają mnie do wymyślania wymówek, dlaczego wolę siedzieć w domu niż grzebać się w ziemi. Bo wolę. I niewielu ludzi to rozumie, że nie lubię ogrodnictwa. Lubię patrzeć i napawać się. Ale rosnąć ma samo;) I nawet nie musi być przystrzyżone. Mnie wystarczy zielone.

  5. Ale ta „Apsara” to już nie cegła a pustak gazowy jest… w sensie objętości:)

    Dawno temu czytałam „Księgę imion” i dosyć mi się podobała.

    A u Ciebie jest już co kosić, bo u nas, koło Miechowa, jeszcze nawet ździebełka świeżej trawki nie widać:(

  6. Opowieści też u mnie czekają 🙂
    Ciekawią mnie te o smokach 🙂

    Włąśnie z Miłoszem czytamy „Oko smoka” muszę przyznać, że sucha coś bardzo uważnie 🙂
    Obawiałam się,że jednak to nie dla niego…póki co jest zadowolony 🙂

    Pozdrowienia 🙂
    A gdzie stosik młodego??????Uściski dla niego 🙂

  7. Zazdroszczę, po prostu najzwyczajniej w świecie zazdroszczę stosu, a zwłaszcza Ziemiomorza. Mam tę serię w planach, więc może uda mi się ją w końcu kupić. Ciekawa też jestem Aspary – o książce nie słyszałam, ale po powyższych komentarzach widać, że chyba warto. Przyjemnej lektury!

  8. Ja czekam z wydawnictwa na „Asparę”, ale szczerze mówiąc nie wiedziałam, że to będzie taka przyjemna dla oka cegiełka 😀 Zazdroszczę stosu, całkiem pokaźny! Miłego czytania ;]

  9. Lena
    Wrażenia z Dziewczynek mam trochę mieszane. Tematyka i fabuła są genialne, za to sposób konstrukcji powieści już trochę mniej:)

    izusr
    Nom, liczyłem sie z tą Apsarą. Nawet chciałem z niej zrezygnować, ale okazało się, że nie miałby jej kto ode mnie przejąć:)
    A Dziewczynki pojawią się lada dzień:)

    Aga
    Nom, kiedys czytałem, ale marzyło mi się to kompletne i ładne wydanie:)
    Aliedora to był mój cel i punkt honoru:) Uparłem się, że jej nie kupię, ale posiądę:) I udało się;) A Terna warto przeczytać, to dobre fantasy. Przyjemna lektura:)

    kalio
    Troszkę mnie ta Apsara wagą odstrasza, toż to prawie 1 kg! A ja lubię czytać, trzymając książkę w powietrzu… cóż, to może być lepsze niż siłownia;)
    „Nie lubię” to mało powiedziane w moim wypadku. Cholernie nie lubię się grzebać w ziemi, ale niestety trzeba czasami. Kwiatki ograniczyłem do zera, za to tuje mi rosną i jakieś choinki. Na razie to małe wszystko, więc trzeba troszeczkę je podoglądać. Za to najgorsze z wszystkiego jest koszenie… zmarnowany dzień dla mnie i nic tego nie zmieni;/

    anek
    Apsara jest… ciężka… 1kg:)
    Księga imion, to był strzał w ślepo:) Kosz z tanią książką to rzecz niebagatelna, ale zawartość była raczej romantyczna. Padło na Księgę;)
    A to u mnie już trawka puszcza pędy. Teraz jak tak patrzę przez okno, to stwierdzam, że gdzieś za 2 tyg trzeba będzie kosiarę uruchomić:) Ale na ciepłym południu to już tak jest;)
    To Miechowo koło Ełku?:)

    Sabinka
    I tom smoków był całkiem fajny:) Zobaczymy co będzie dalej:)
    Co do Dziedziczki smoka, to generalnie przedszkolakowi można by było ją czytać. Miejscami jedynie można by pominąć albo złagodzić sceny walko, chociaz i one sa w miarę delikatne. Wątpię jednak czy by mu się podobało:) To raczej dla dziesięciolatka książka:) Minimum:)
    Swoją drogą tym okiem smoka to mnie zaciekawiłaś:)
    Stosik młodego dorzucę później, na razie niewiele się nowości uzbierało:)

    Barbara
    Ziemiomorze jest świetne. Już nie mogę się doczekać powtórnego czytania. Pewnie wyidealizowałem obraz przez lata, ale po cichu liczę, że będzie to taki powrót do przeszzłości;)
    Apsara to znak zapytania na razie. Jak książka ma 800 stron, to musi być naprawdę dobra, żeby mnie nie zanudzić:)

    hiliko
    Apsara to betonik;) Dzięki:) Pozdrawiam serdecznie!

  10. Właśnie skończyłam Czarnoksiężnika z Archipelagu, i właśnie kombinuję, jak wytłumaczyć mężowi, że muszę koniecznie dziś zawitać w Matrasie, bo nie mam co czytać…. ;P z recenzją muszę się przespać, na razie powiem tylko entuzjastyczne „Super! Super!” 😉

    Imponujący stos 🙂

  11. Stosik cieszy oko! I czekam na recenzję, i trochę ich się obawiam, bo masz ogrooomny dar przekonywania i po (prawie) każdej przeczytanej „pochwalnej” recenzji moja lista się wydłuża:)

  12. Piękny stos – taki kolorowy 😉
    A przy okazji spytam – czy przypomniałeś sobie, gdzie tę Axelsson taniej widziałeś? Bo niecierpliwie czekamy z Mary na odpowiedź… 🙂

  13. Zazdroszczę Ci takiego pięknego wydania „Czarnoksiężnika z Archipelagu”. Czytałam dość dawno i chętnie bym sobie odświeżyła. Ciekawa jestem odczuć na temat „Księgi Imion”. Nie wiem czy mogę wpisać moje 🙂 Lepiej poczekam na recenzję 🙂 pozdrawiam

  14. 🙂 fajny\ kolorowy stosik
    przychylam sie do komentarza Beatrix
    a co do roslinek i tych prac w ziemi to ja bym strasznie chciala miec ogrodek i moglabym nawet popylać kosiarką… nie rozumiem twojej niechęci, wyobraz se jakbys musiał obcinac trawe NOŻYCZKAMI!!?:D

  15. Stos z cyklu bardzo smakowitych 🙂 Miłego czytania 🙂

  16. Madzia
    Powiedz, że to ostatnie egzemplarze i ich wartość na allegro za kilka miesięcy znacznie wzrośnie:P
    Dzięki:)

    viv
    hehe;) Dziewczynki będę średnio zachwalał:) Zresztą już niedługo sama się przekonasz:)

    Beatrix
    No własnie nie wiem gdzie. Nawet zaczęły nawiedzać mnie wątpliwości, czy to nie była inna ksiązka tej autorki, bo one wdzystkie mają podobne okładki (dla mnie, ale ja rozpoznaję gamę ok 10 kolorów:P ) Wydaje mi się jednak, że w którejś księgarni w Rybniku widziałem.

    sardegna
    Ja też jestem ciekaw, bo także będę sobie odświeżał Czarnoksiężnika:) Niewiele z niego pamiętam:)
    Co do księgi, to ona na razie ma bardzo niski priorytet, co oznacza, że moge jej nawet w tym roku nie przeczytać:) Niektóre książki czsami czekają na swoją kolej i kilka lat:)

    Mary
    Pogmeram jeszcze, ale chyba na żywca promocję widziałem:) Jak coś to Ci kupię i sprezentuję;)
    Liczyłem właśnie na to, że odezwie się ktoś chętny do obsługi mojego ogródka:) Zawsze możesz wpaść pobiegać po trawce:) Nożyczkami… hmmm

    grendella
    Nom, wyszedł mi lepiej, niż żonie ciasto:P Dzięki:)

  17. ;)) sie nie wygłupiaj z prezentowaniem. Myslałam, że może gdzies w necie widziałeś to bym sobie sama kupiła 🙂
    A co do trawki, to wiesz,jak sie mieszka w bloku z sąsiadami którzy ci wiertarę zapodają w sobote o 7 rano, to ma sie ochote po takiej trawce pobiegać 🙂 tym bardziej ze do własnej dyspozycji mam jeno balkon z dwoma doniczkami kwiatków buuuu 🙂 a marzy mi sie ogródek, moglabym nawet w ziemi grzebac, chyba bym to lubiła. No i hamak, ooo!

    • Chyba nie na necie… ja mam pamięć obrazkową, ale działa na żywo raczej:) Okładka mi jakoś znajoma się wydała:)
      Hmmm w lato, to w sobot o 7 wszędzie wokoło kosiary warczą, bo później jest za mocno słońce i trawkę by spaliło:)))Ja bym to nawet lubił, jakby to krócej trwało wszystko, ale trzeba się natyrać jak wariat:) Jednak tak szczerze to wolę pogrzebać w ogródku niż mieszkać w bloku:) Porównanie jakieś mam i wiem co mówie:))

  18. no chyba masz milion pinśćset hektarów tej trawki!!! 🙂
    ale . natyrasz sie a potem za to jak masz ładnie 🙂

  19. Wow!!!! Co za stosisko:D. Gratuluję, zazdroszczę i napatrzeć się nie mogę…

    • Caitri
    • Marzec 26th, 2011

    O, stosik piękny, ale najbardziej zazdroszczę Ci „Opowieści celtyckich” – mam na nie ogromnego smaka już od jakiegoś czasu, a w mojej bibliotece ciągle nie ma…

  20. Nie Miechowo tylko Miechów – ok. 30 km na północ od Krakowa – czyli tez południe, tylko wychodzi, że ta zimniejsza jego część…

  21. Mary
    Hehe:P Mam jej wystarczająco dużo, żeby mi się nie chciało jej kosić:P Wygląda ładnie 2-3 dni, a potem już zarasta cholerstwo:))

    kasandra
    Staram się;)

    Caitri
    Też mam smaka na tą ksiażkę. Jakoś nie wiem dlaczego mnie ciągnie. Może to wina okładki?:)

    anek
    Aaaaahaaa:) Ja jednak źle odmieniłem:) Ja mieszkam może z 50 km bliżej równika od Ciebie:) U mnie dzisiaj śniegu nie było ani grama, za to teraz na dworze jest prawie zero, więc się chłodno zrobiło:)

  22. Większości tytułów nie znam. Tym ciekawiej o nich potem u Ciebie poczytać jednak 🙂
    Ziemiomorze mam w planach, ale stare wydanie. A zabieram się za nie od lat. Po prawdzie to regularnie o tym cyklu zapominam w natłoku innych książek.

    No i ta „Apsara”! Jaka wielka cegła! Ciekawe, ile tam treści, a ile wypełniaczy i przestrzeni na notatki własne 😉

    Przyjemnej lektury!

  23. WSZYSTKO bym Ci ukradła bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia !!! ;]

  24. A ja sobie właśnie kupiłam Apsarę i cieszę się, że poczytam o niej również u ciebie. Tylko kiedy, skoro stos do nieba!:)

  25. I dobrze, że nie zrezygnowałeś, bo bardzo jestem ciekawa co o niej napiszesz ;). A co do tej trawki to rozumiem w pełni i czuję się jakbym czytała właśnie mojego M. 😀 On też zawsze narzeka jak musi kosić, to jednak wcale nie jest tak hop siup, tym bardziej, że nie wystarczy skosić, potem trzeba to wszystko pozagrabiać i w ogóle, a to zielsko naprawdę szybko odrasta… Kiedyś nawet próbowałam mu pomóc, aleee to nie dla mnie robota, on niech kosi, ja poczytam w tym czasie 😀

  26. 13 zdobyczy! Aż miło popatrzeć. Apsara wygląda potężnie, czytałabym ją miesiącami. Trzymam kciuki za pomyślne jej przebrnięcie. Pozdrawiam 🙂

  27. Muszę sobie w końcu kopi ten cykl Pierumowa, no muszę.;)

  28. maioofka
    Apsarę zacząłem i na razie jest… niesatysfakcjonująco;)
    Dzięki!

    arsenka
    Dlatego też pilnuje uważnie;) Tak na wszelki wypadek;)

    clevera
    Apsarę biorę na wartsztat właśnie. Nie wiem czy to będzie dobra książka, mam pewne obawy.

    izusr
    Właśnie trafiłaś w sedno! Kiedy koszę, nie mogę czytać! I to jest największy ból i czas dla mnie stracony bezpowrotnie. Audiobooka nie da się słuchać też – sprawdzałem. Moje spalinowe monstrum zagłusza wszystko:)

    Kinia
    Oj trzymaj, bo coś czuję, że nie będzie łatwo…

    Moreni
    No musisz:) Mam nadzieję, że Aliedora spełni pokładane w niej nadzieje:)

  29. Jak idzie czytanie Apsary ? Widzę, że wzbudza duże zainteresowanie, niestety głównie ze względu na objętość, a nie treść. No nic trzeba przeczytać, żeby wydać opinie.

    • Mol Książkowy
    • Marzec 29th, 2011

    Ale stosidło ;] Z chęcią wszystko bym podkradła ;]

  30. jussi
    Stoi:) Odłożyłem i wziąłem się za coś innego:) Czekam na wenę, bo pierwsze podejście do cegły okazało się chybione:)

    Mol:)
    Ha! Nie pozwolę:)

  31. Co ja bym dał za tak spore stosiki 😉 Powinieneś po jednej jego stronie przyłożyć kawałek metra, by ocenić jego wysokość 😛 Zacznijmy od tego, że szykuje się kolejny recenzent Ziemiomorza, jestem ciekaw Twojej opinii na temat tego cyklu.
    Następny Pierumow ze swoją przepiękną okładką, nadal jest stosunkowo cienka, tak jak w przypadku „Terna”?
    Hah Apsara 🙂 Przez dobrych kilka godzin zastanawiałem się czy zgłosić się do jej recenzji, ale spora objętość i dwa tygodnie czasu w połączeniu z nadmiarem książek z biblioteki przechyliła szalę na „nie”, toteż mam nadzieję, że w niedługim czasie dowiem się czy postąpiłem słusznie 😉
    Licia Troisi – jak napisałeś w jednym z komentarzy „Testamentu Thubana”, tak uczyniłeś 🙂
    Pozdrawiam

    • Dobry pomysł z tym metrem:) Wykonać:))))
      Ziemiomorze kiedys już czytałem i bardzo mi się podobało. Kupiłem żeby mieć ładnie w jednym kawałku całość i może w ramach luzu pokuszę się o zrecenzowanie nawet:)
      Okładka Pierumowa rzeczywiście ładna, ale za tą kasę wydanie jest liche. Dobrze, że udało im się ją skombinować, bo byłby to bolesny wydatek.
      Apsara… nie chiałem jej, tylko chiałem się wypowiedziec na forum no i klops:P Na razie zaliczyłem już DWA nieudane podejścia. Albo książka jest aż tak słaba, albo ze mną coś jest nie tak.
      Licia Troisi tom II już przeczytany i jest nieźle. Ot książka dla większych dzieci i młodzieży. Trzyma poziom I tomu:)
      Pozdrawiam!

    • stark
    • Kwiecień 10th, 2011

    Aliedora rewelacyjna, czytaj od razu 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

