2k komentarz!:)

Udało się:) Po długim wyczekiwaniu padł wreszcie 2 tysięczny komentarz! Wielką szczęściarą okazała się:

vivonka!!

Moje gratulacje:) Trzeba teraz wybrać dla Ciebie jakąś nagrodę, ale to już ustalimy sobie mailowo:)

Dziękuję Wam wszystkim za tak aktywny udział w życiu bloga! Zapraszam jutro na kolejną recenzję.. bądź stosik, jeszcze się nie zdecydowałem:)

Pozdrawiam serdecznie!

Ave!

  1. Stosik, stosik !🙂
    A vivionce gratuluję:)

  2. o ja!
    a niedawno ja odbierałam swoją nagrodę za 1K! Albo tak zleciało albo masz takie rzesze wielbicieli😉
    vivonka gratuluję
    a Tobie Pablo życzę wielu czytających i komentujących😉

  3. Gratulacje:)

  4. I ja ślę gratulacje:D

    • kornwalia
    • Kwiecień 8th, 2011

    wow! a ja ciągle czekam na 1k😉

  5. Brawo, brawo!🙂

    • viv
    • Kwiecień 8th, 2011

    Jaka niespodzianka! Cudnie wygrywać w konkursie, o którego istnieniu się nie wiedziało:) Dziękuję! I polecam się przy kolejnym tysiącu;)

  6. Gratuluję Viv!

  7. Cóż mogę powiedzieć, gratuluję!:)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

