Stosik #14

Witam!

Dzisiaj jako słowo na niedzielę będzie stosik:) Niewielki, za to jakościowo bardzo dobry (bynajmniej na tyle, na ile zdążyłem go już rozgryźć). Oto i on:

Od dołu jedziemy:

1. „Hokus Pokus” Paul Kieve – naprawdę świetna książka! Na razie tylko ją przeglądam, ale lada dzień się za nią zabiorę, bo bardzo mnie zaciekawiła:) Oprócz samej fabuły, są w niej nawet opisy sztuczek magicznych. Będzie sie działo:) Recenzja w kwietniu powinna się zmieścić:)

2. „Eon. Powrót lustrzanego smoka” Alison Goodman – ugiąłem się w końcu i ją sobie sprawiłem:) Ponoć świetna to lektura, poczytamy – zobaczymy. Pozytywnie zaskoczyło mnie wydanie (tak jak wyżej). Dobra okładka, fajny rozstrzelony druk – będzie się szybko czytać.

3. „Gra” Krystyna Kuhn – I tom bestselerowej serii dla młodzieży „Dolina”. Seria jest bardzo wysoko oceniana za granicą. Recenzja w nadchodzącym tygodniu:)

4. „Przywoływacz dusz” Gail Z. Martin – I tom Kronik Czarnoksiężnika. Typowe fantasy, pełne magii, potworów i przygód. Właśnie ją kończę i już wiem, że ocena będzie wysoka. Jeżeli końcówka da radę – nawet bardzo wysoka:) Świetna powieść dla młodszych (powiedzmy 15+) jak i starszych czytelników:) Recenzja w nadchodzącym tygodniu.

5. „Przemytnik cudu” Jakub Małecki – po lekturze Dżozefa postanowiłem, że należy lepiej poznać pana Małeckiego. Za doslownie kilka złoty w ręce wpadł mi Przemytnik. Teraz będzie leżał i czekał cierpliwie na swoją kolej:)

To tyle na dzisiaj:) Stosik jak widać może niewielki, ale jego średnia ocen może przekroczyć ósemkę. Na razie tak się to zapowiada:)

Niedawno pisałem o zapowiedziach, ale dzisiaj zaktualizuję trochę listę. W najbliższym tygodniu pojawią się recenzje: Apsary, Przywoływacza dusz i Gry. Ewentualnie pojawi się odwlekany Tupcio, II tom Dziedziczki smoka i może Hokus Pokus:)

Zapraszam i pozdrawiam!

Ave!

    • viv
    • Kwiecień 10th, 2011

    Gratuluję nabytków!
    Dobrze, że ostrzegasz przed nadchodzącymi recenzjami i informujesz, które książki będą miały wysoką ocenę – zanim zajrzę, przeliczę fundusze, bo ja bardzo podatna jestem na Twoje zachwyty:)

  1. Faaaajny ten stos, nie powiem.😉 Czytałam z niego tylko dwie książki: ‚Eon’ i ‚Przywoływacz Dusz’, najbardziej czekam na recenzję właśnie tej drugiej, bo mnie osobiście książka ta zachwyciła (mam nadzieję, że jakoś wytrzymam do premiery II części) i ciekawa jestem Twojej opinii, bo piszesz, że ocena będzie wysoka… To super.😉

  2. Piękny stosik. „Eon’a” już czytałam, bardzo fajna książka, wciągająca. No i mój tata też się zachwycił, to coś znaczy.😀
    Na te „Hokus Pokus” to mi ochoty narobiłeś, ciekawa jestem tej książki, więc czekam na recenzję.

  3. ciekawe tytuły… o żadnej książce nie słyszałam, ale zapowiadają się fantastycznie.

  4. Nabytków serdecznie gratuluję.

    W swoich prywatnych zbiorach posiadam EONa, który bardzo ale to bardzo spodobał się Młodemu i jego koledze. Obaj do tej pory wypytują się, kiedy mogą spodziewać się kontynuacji. Niestety nic więcej od nich nie wyciągnęłam. Stwierdzili, że jak przeczytam, to będę wiedzieć.

    „Hokus pokus” sprezentowałam już jakiś czas temu dziecku kuzynki. Wspólnymi siłami przerobiliśmy część tej książeczki i byliśmy bardzo zadowoleni😉 Jak dobrze, że chociaż jedno dziecko w rodzinie odziedziczyło po cioci miłość do literatury ;))

    Uważaj! Mam wielką ochotę na pozycję numer 4 i 5… Powoli zaczynam się czaić i sprawdzać, czy nie ma nikogo na horyzoncie😉

  5. Jeszcze jeden Małecki! Ciekawe jak to będzie ze starszymi książkami autora – nawet tanie bywają, więc szybko recenzuj, to zdążę jeszcze zakupić, zanim autor podbije świat i ceny ;P

    Jak zawsze przykuwa moją uwagę duże🙂 „Eon” to takie klasyczne fantasy? Bo czasem lubię coś w tym stylu przysposobić sobie. A dawno nie czytałam…

  6. Miłego czytania😉

    Ciekawi mnie Przywoływacz Dusz😉

  7. Gratuluję zdobyczy i czekam na wrażemnia:))
    Pozdrawiam!!

  8. Małecki wymiata! Dżozef, miałeś rację, zachwycił mnie😉 To teraz czekam na recenzję Przemytnika. Ale cały stosik ciekawy…

  9. Dobrze, że mnie tam nie ma, bo bym sobie ten stosik wzięła pod pachę i zabrała do domu.;) A w szczególności „Eon”. Postanowienia noworoczne zaczynają mnie coraz bardziej uwierać…

  10. Wszystkie ładnie wyglądają – żadnej nie znam, o żadnej nic nie słyszałam. Ale jakieś takie mroczne wrażenie wywołują, to już mi się podobają.🙂

  11. viv
    hehe dzięki:)
    Wiesz, obawiam się, że będzie ostro:) Przywoływacza kończę i jest dobrze. Gra zdobywa na zaachodzie naprawdę wysokie noty a Hokus pokus jest też fajny w swojej klasie:)

    Lenalee
    Wiesz, to w sumie Tobie zawdzięczam to książeczkę;) Starfista już nie było, ale Przywoływacza z nawiązką wynagradza ten brak. Będzie pozytywna recenzja. Zostało mi ok 60 stron. od nich zależy, czy będzie 8 czy 9:)

    vampirek
    Eon poczeka jeszcze troszkę na czytanie, ale mam nadzieję, że będie dobrze. Jak tacie się spodobało, to jestem spokojny:))
    Hokus jest świetny jak go przeglądam. Mam nadzieję, że treśc idzie w parze z wydaniem i pomysłem:)

    przepowiednia
    W sumie cały stosik to czysta fantastyka:)

    Lena
    Hehe Eon mnie ciągnie do siebie bardzo, jak młody rekomenduje, to luz – na pewno sie nie zawiodę:) Hokus pokus będę czytał od deski do deski bo równiez bardzo mnie ciekawi:) Co do podkradania, to uprzedzam, że zasłony pozdejmowałem:P

    maioofka
    Małecko sporo poczeka niestety. Mam małe zaległości z recenzjami i chciałbym najpierw je nadrobić.
    Eon to ponoć takie typowe fantasy. Polecam jednak gorąco Przywoływacza dusz. To równiez fantasy, z fajnie rozwiązaną magią i naprawdę fajną fabułą, co prawda nieco oklepaną, ale bardzo bardzo dobrze napisaną:)

    Bujaczek
    i słusznie Cię ciekawi:) Będę książkę na pewno polecał:)

    kasandra
    Tak jest! Wrażenia będą!
    Pozdrawiam:)

    Madeleine
    Cieszę się, że Dżozef Ci się spodobał:) Ja się w tej książce prawie zakochałem:) Kozioł rządzi:)))

    Moreni
    Hehe:) U mnie postanowienie się trzyma dobrze:) Z tego stosiku zakupiłem jedynie Przemytnika, więc jestem na razie w granicach mojej normy:)
    Przyznam, że jestem z tego stosu naprawdę dumny, bo trzyma naprawdę wysoki fantastyczny poziom:)

    Beatrix
    Hehe:) Mroczne wrażenie wynika ze słabej lampy błyskowej w aparacie;))) Chociaż Przywoływacz, którego kończę, rzeczywiście ma pewne oznaki mroczności:) Dusze potępione, błąkające się po ziemi i szukające zemsty i takie tam podobne tematy…😉

  12. Muszę w końcu Młodego zagonić do pisania refleksji po przeczytaniu książek… Najwyżej będę je poprawiać ;))

    No właśnie widziałam, że pozdejmowałeś zasłony… A tak było mi w nich wygodnie… Teraz muszę kombinować… Ale nie martw się – coś wymyślę😉 W końcu nie byłabym sobą…

    Może zacznę udawać jakąś wyjątkowo ekspresyjną figurę woskową?

  13. Ja też niebawem czytać będę „Eon”. Ciekawa jestem Twoich wrażeń, będę sobie mogła porównać. Pozdrowienia🙂.

  14. Najbardziej ciekawi mnie Twoje opinie o Eonie, bo sama mam na nią chęć😉 Czekamy na recenzje !!!🙂

    • klkaja
    • Kwiecień 11th, 2011

    ciekawie się ten stosik zapowiada – osobiście z chęcią sięgnęłabym po „Przywoływacza Dusz” i „Hokus pokus”
    Czekam na Twoje recenzje (chociaż nie powinnam ich czytać bo jestem dość podatna na Twoje zachwyty)😉

  15. ja tam wiem czy niewielki? pewnie i tak ciężko znaleźć dla nich miejsce na półkach🙂
    pozdrawiam i czekam na rec Gry🙂

  16. Zacznijmy od początku, co w przypadku tego stosiku oznacza od góry:
    1. „Przemytnik cudu” – nawet nie wiesz jak się cieszę, że wkrótce będę mógł przeczytać recenzję kolejnej powieści Jakuba Małeckiego, wierzę, że będzie równie dobra jak „Dżozef”.
    2. „Przywoływacz dusz” – tej książki jestem niezwykle ciekaw, po pochlebnej opinii na jednym z blogów czekam na kolejną, chcę mieć pewność co do jakości tej książki – po krótkim komentarzu wnioskuję, iż autorka wspomnianej opinii się nie myliła😉
    3. „Gra” – sam tytuł przywodzi mi na myśl film z Michaelem Douglasem w roli głównej, był świetny, a co za tym idzie książce wypada pójść jego śladem. Słyszałem o niej od jednego znajomego i niecierpliwie oczekuję recenzji.
    4. „Apsara” – wprawdzie nie ma jej w stosiku, ale wypatrzyłem w zapowiedziach, uchylisz rąbka tajemnicy? Jak wrażenia?:)

  17. Lena
    Goń młodego:) Powiedz, że wraz z rosnącą popularnością pojawiają się fanki:) Może to łyknie:P

    Hmmm skąd wiedziałaś, że mam w domu dużo figur woskowych?:P AHA! PEwnie widziałaś zza zasłony:P

    Intueri
    Eon będę czytał, aczkolwiek dopiero za jakiś czas. Podyskutujemy sobie o nim wtedy:)

    arsenka🙂 Na Eona przyjdzie Ci troszkę poczekać:) Ale pojawi się na 100%:)

    klkaja
    Przywoływacz pojawi się dzisiaj:) Hokus Pokus tez pewnie za niedługo, bo powoli go podczytuję:) Obie książki fajne, więc uważaj:)

    Kinia
    Czy ja wiem, czy trudno:P mam w planach nowe potężne półeczki:)))) Grę czytam i… jest mocno przeciętnie jak na razie:( Ale może się rozkręci:)

    Maks
    No więc po kolei:)
    Na Przemytnika przyjdzie i Tobie i mnie dłuugo poczekać:) Na razie „grzeje ławę” i pewnie najprędzej go wezmę w obroty jesienią:)
    „Przywoływacz” przeczytany i zrecenzowany:) Dzisiaj wrzucę tekst. Jest bardzo dobrze. Nie rewelacyjnie, nie wspaniale, ale bardzo dobrze:) Fajna, lekka i przyjemna fantasy:)
    ‚Grę” czytam i się wkurzam. Dzisiaj z czystym umysłem i 100
    % pozytywnym nastawieniem, biorę się za nią ponownie:)
    „Apsara”… zerknij na LC. U mnie zawiśnie może w weekend. Generalnie nic nie tracisz, odpuszczając ją sobie:)

  18. To ja może zrezygnuje z namawiania go do pisania recenzji. I bez tego pełno fanek obstaje przed oknami, a nawet i starsze Panie rozpływają się nad jego rzekomą urodą w kościele. Jaki to on tam nie jest w tej swojej komży przy ołtarzu. Momentami nabijam się, że idealnie pasowałby do jednej z reklam Sprite’a:

    Ostatnio wyprowadzał się nawet na Mazury, więc jak sam widzisz – atrakcji mi nie brakuje.

    ***

    No i się wydało… Znając życie wyniesiesz figury do piwnicy i będę musiała wcisnąć się na półkę z książkami… Wcześniej nieco się poćwiartuje…

  19. Kozioł rządzi. Ale.. jak to do jesieni?! ;(

  20. Lena
    nie odmawiaj bratu fanek – ich niegdy nie jest za wiele;)))

    A Figurki sobie przeglądam… tak na wszelki wypadek;)

    Madeleine
    Hehe no… patrząc na kolejkę, jaką mam do czytania… wychodzi mi jesień… najprędzej;))) Wytrzymasz?:))

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

