Stosik Aleksa i taty:)

Hej!

Pamiętacie jak ostatnio narzekałem, że listonosz się nie spisuje? Tym razem spisał się aż za dobrze:) Dzisiaj mam dla was 2 stosiki.

Pierwszy z nich, to materiał recenzencki dla mojego prawie 3 letniego szkraba:

Jak widać, jest to kolorowy i zdywersyfikowany stosik:

  1. „Sznurkowe zwierzaki” – świetna zabawa! Polega na przeciąganiu wielokolorowych sznureczków przez dziurki, by ułożyły one kształty zwierzątek. Książeczka daje spore pole do zabawy – niekoniecznie zgodnie z instrukcją obsługi:) Recenzja wkrótce.
  2. „ Wiersze i wierszyki dla najmłodszych” Julian Tuwim – czy muszę tu cokolwiek pisać? Świetnie wydany zbiór wierszyków dla małych pociech. Recenzja za jakiś czas:)
  3. „ Wiersze i wierszyki dla najmłodszych” Jan Brzechwa – kolejne świetne wydanie, tym razem w wykonaniu innego znanego poety i bajkopisarza:)
  4. „Tucpio Chrupcio: Ja się nie boję” – pozycja obowiązkowa w każdym stosiku młodego. Ta akurat książeczka średnio nam się spodobała. Dlaczego? Zapraszam niedługo:)
  5. „Tucpio Chrupcio: Przedszkolak na medal” – Tym razem kofana myśka nie zawodzi. Można by wręcz powiedzieć, że chyba szykuje się dycha!:) Ale to się dopiero okaże;)

Czas na coś dla taty! Jest wielki! Jest imponujący! Jest fantastyczny! Sięga prawie sufitu! To olbrzym! To filar! Nie! To STOS:)

  1. „LonNiedyn” China Mieville – po ciekawym, ale nie do końca udanym „Mieście i mieście”, mam w planie autora testować dalej.
  2. „Szaleństwo Almayera” Joseph Conrad – nabyty pod wpływem lektury „Dżozefa”. Pablo będzie czytał klasykę – to może być ciekawe:)
  3. „Przedśmiertny neuroleptyk” Kamil Czepiel – króciutka książeczka, którą nie wiadomo jak zrecenzować. Pokazuje pewien potencjał, jak i sporo niedociągnięć młodego pisarza. Recenzja wkrótce.
  4. „Pamięć płomieni I: Adamantowy Pałac” Stephen Deas – świetne fantasy w dobrym starym stylu. Recenzja tutaj.
  5. „Ostrze Tyshaffe’a” i „Bohaterowie umierają” Matthew Woodring Stover – dwuksiąg fantasy… chyba:) Absolutny spontan, zobaczymy co z tego wyniknie:)
  6. „Akacja” David Anthony Durham – spodobała się kalio, ktoś inny ją skrytykował – mnie powinna zatem podejść:)
  7. Zmrok” Tim Lebbon – Madzia pochwaliła, więc biorę:) Proste? Życie powinno być proste;)
  8. „Trylogia nocnego anioła I: Droga cienia” Brent Weeks – moje drugie podejście do tego autora. Poczytamy, zobaczymy…
  9. Wędrowiec” Col Buchanan – zbiera dobre opinie, poza tym jest zaniedbana na blogach. Nie widziałem chyba na nich ani jednej jej recenzji. Trzeba tą lukę załatać:)
  10. Złe rzeczy się zdarzają” Harry Dolan – bezdrożaliteratury i kasandra narobiły mi chętki na tą pozycję.
  11. Lament zombie” S.G. Brown – od zapowiedzi tej książki, chcę ją przeczytać. Dlaczego? A któż to może wiedzieć:)
  12. Trzy kubki” Carol O’Connell – magia, iluzja + kryminał? Fri2go zdołał mnie skutecznie zachęcić:)
  13. Grajek” Hellen McCabe – dobre opinie i dobra cena skłoniły mnie do nabycia.
  14. InterŚwiat” Neil Gaiman i Michael Reaves – Gaiman. Czy muszę dalej tłumaczyć:)

Jak widać, tym razem stosik jest prawie wyłącznie poleceniowo zakupowy:) Postanowiłem jednym zamachem uszczuplić moją zakupową listę i efekt widać powyżej:)

Tradycyjnie już kilka zapowiedzi na najbliższe dni. W niedalekim czasie ukażą się recenzje: Przedśmiertnego neuroleptyka, Sznurkowych zwierząt, Tupcia, może Eonu i Pamięci ziemi.

Pozdrawiam serdecznie!

AVE!

  1. I tata, i syn mają sporo do zrecenzowania, choć tata odpowiednio więcej😉 Zakładam też, że będzie wspierać syna w recenzowaniu😉 Swoją drogą, dzieci to chyba najlepsi recenzenci, stuprocentowo szczerzy.

  2. Ale piękności!! Pierwszy stos robi wrażenie, ale drugi wymiata całkowicie:D. Gratuluję Tobie i synkowi. Pozdrawiam:)

  3. wow🙂 miłej lektury Wam obydwóm:)

  4. Pablo, a „10” Tupcia to zależy od sprawdzianu przedszkolnego? Szykuje się? Bo nie wiem, czy już trzymać kciuki😉
    Oba stosiki świetne. Ja czekam na recenzję Conrada. I cykl „Pablo czyta klasyków”🙂
    I na recenzję „Akacji”, bo czytałam i tę u kalio, i jedną raczej niepochlebną.
    No i w ogóle przyjemnej lektury🙂

  5. Mimo że stosik Aleksa jest mniejszy to jakoś bardziej przykuwa uwagę🙂 życzę Wam obojgu miłego czytania🙂

  6. No, ciekawa jestem jak Ci Zmrok podejdzie. A Gaimana lepiej pilnuj! Piąteczkę bym też podebrała, Deas mnie rozpieścił😉

  7. No, ciekawa jestem jak Ci Zmrok podejdzie. A Gaimana lepiej pilnuj! Piąteczkę bym też podebrała, Deas mnie rozpieścił😉
    Z tym Mievillem mam trochę mieszane uczucia, mocno mi się kojarzy z Nigdziebądź Gaimana, czekam więc na recenzję🙂

    • klkaja
    • Maj 19th, 2011

    Oszałamiający stosik!!! A raczej STOS!😀
    Małego również😉

    Czekam na rezenzję „InterŚwiat” Neil Gaiman i Michael Reaves😀

  8. Jak dla mnie, stosik dla taty super, super i jeszcze raz super, ale i dla małego jest ładny stosik! :))
    + jestem ciekawa Twojej recenzji „Przedśmiertnego neuroleptyku”.

  9. Stosy zaiste imponujące – zwłaszcza ten syna xD Ale ten drugi też prezentuje się nieźle – jestem ciekawa opinii o „Drodze Cienia” (bardzo mi się podobało)

  10. Sznurkowe zwierzaki wyglądają zachęcająco! Wypatruję recenzji bo niedługo Dzień Dziecka…🙂

    A Twój stos jest godny pochwały, raz że ogromny a dwa, miło, że nabywasz książki polecane przez innych blogerów. To, że uda nam się kogoś zachęcić jest naprzyjemniejszą rzeczą w całym tym blogowaniu :)))

    Pozdrowienia weekendowe🙂

    • Isadora
    • Maj 20th, 2011

    Stosiki wymiatają! No to teraz macie zajęcie na piękne, długie,wiosenne dni xDDD

    Pozdrawiam!

  11. Domyślasz się pewnie, że będę wypatrywać notki o prozie Conrada – dość powszechnie nielubianej w Polsce. Przyda mu się Twoje opiniotwórcze wsparcie😉
    Ale wzrok przykuwają – i nie będę tutaj oryginalna – sznurki! Gdyby tak i dorośli mogli się pobawić swoimi lekturami w przerwach ;P

  12. Nic tylko czekać na recenzję tego STOSU🙂

  13. ciekawie się zapowiada ten stosik xD No i dzieciak też ma swoje „zasłużone” do przeczytania.

  14. 🙂
    Normalnie poczułam się zaszczycona tym linkiem. W świetle tego, że nie wskazałeś, komu się książka nie spodobała, to normalnie zacznę cię uwielbiać.
    Nie bój się, żartowałam, he he.

    A Akacja jest świetna i będzie ciąg dalszy. Na który czekam.
    O, wiesz, ja tę Akację postawiłabym bliżej Namiestniczki – co prawda w Akacji jest więcej walk i więcej przemocy, ale to tys pikne. W sumie Akacja dla faceta jest lepsza niż Namiestniczka. Mój mąż Akację kończy i chwali sobie.

  15. Rośnie Ci recenzyjna konkurencja ! Zobaczysz, niedługo załozy swojego bloga😀
    Twój filar/wieża/samolot/stos jest naprawde imponujący. Najbardziej ciekawi mnie Twoja opinia o „Zmroku” (Magda mnie bardzo zachęciła swoją recenzją, ale waham się z kupnem ) i „Wędrowca”, a najbardziej Ci zazdroszczę „InterŚwiatu” !

    Bierzcie się chłopaki do czytania, czekam na recenzje😉

  16. Oba stosiki nader ciekawe.
    Jestem ciekawa recenzji „Akacji” – też czytałam dwa diametralnie różne zdania na temat tej książki. Poza tym… fantasy, fantasy i do tego nie znane mi pozycje – aż sobie muszę posprawdzać cóż to za dzieła. Tylko „Trylogia Mrocznego Anioła” jakoś nie zachwyca tytułem, ale to pewnie przez wysyp dzieł anielskich, demonicznych, wampirzych i wilkołaczych🙂
    Do książek Aleksa moja Alicja z pewnością by się czule i intensywnie przytuliła😀

  17. Nic tylko miłego czytania życzyć😉

  18. Tak ogromnego stosu chyba jeszcze nigdy nie widziałam! Dużo fantastyki – cudo po prostu😉 Miłego czytania🙂

  19. Ufff, chroniczny brak czasu spowodował opóźnienie:)

    niedopisanie
    Będziemy się wspierać razem:) A do szczerości, to Alek bardzo wyraźnie daje znać, co mu się nie podoba;)

    kasandra
    Dzięki! Pozdrawiam!

    Mary
    Dziękować:)

    Viv
    Akcja przedszkolna miała być, ale nie przejęli małego, bo brak miejsc wszędzie. Prywatnie szkoda mi kasy, a babcie jak na razie w pełni daja radę:)
    Moje zderzenie z Conradem może być ciekawe:) Pewnie zrecenzuję:)
    Akacja mnie kusi strasznie, ale najpierw mam ważniejsze książeczki do opisania:)

    jussi
    Zdecydownie Alkowy stosik jest ciekawszy, jak zwykle;) Dzięki!

    Madzia
    Zmrok jak na razie poczeka, chociaż pewnie nie za długo:) Mam szczerą chęć połknąć go w tym roku:)
    Mieville to autor, do którego nie mam jasnego przekonania. Liczę, że ponoć bardzo dobry LonNiedyn, mnie przekona:) Gaimany mam pozamykane w sejfie;) Nie Ty jedna masz na nie chrapkę:P

    klkaja
    Hmm, każdy na coś czeka:) Chyba ankietkę zrobię, żeby wyłonić faworytów:)
    Dzięki i pozdrawiam!

    miga
    Dzięki:) Przedśmiertnego już przeczytałem jakiś czas temu. Teraz dojrzewa we mnie idea:) Książeczka jest… trudna do zdefiniowania:)

    Dusia
    Dzięki:) Weeks do mnie jakoś nie przemawia, ale postanowiłem dać mu kolejną szansę:)

    Kinia
    W takim razie zrecenzują je asap:) Krótko tylko powiem, że warto:) Fajna zabawa:)
    Uważnie śledzę blogtsferę i wiem, że jest ona lepsza niż każde inne źródło informacji o książkach:) Gorzej że moją karteczkę zgubiłem i z pamięci teraz musiałem się zaopatrywać:)
    Tobie również życzę miłego weekendu:) Ja dopiero co wstałem i nareszcie czuję się wyspany:)

    Isadora
    Dzięki:) W tym właśnie sęk, że najlepiej czyta się wieczorem:) Długie dni nie ułatwiają sprawy:)

    maioofka
    Przyznam, że boję się tego mojego spatkania z Conradem. Coś w nim jednak musi być, skoro tak mocno stoi w kanonie wielkich klasyków. Ja to zbadam dzielnie i się podzielę wrażeniami:)
    Sznurki są świetne:P Postaram się z nimi uwinąć:)

    seremity
    Ha! Nic tylko go czytać:) Tylko doba jakaś krótka:)

    Przepowiednia
    To jednen z najfajniejszych stosów jakie dotychczas zbudowałem:) O małego też trzeba dbać:)

    kalio
    Cała przyjemność po mojej stronie;) A że nie umieściłem linka do negatywnej opinii? Toz powszechnie wiadomo, że ze mnie wredna bestia jest nie?:)
    Co do uwielbiania, absolutnie nie mam nic przeciwko:) Faceci kochaja być uwielbiani;)
    Namiestniczkę przejrzałem w Empiku i zrobiła na mnie wrażenie średnie – dlatego z niej zrezygnowałem. Akacja za to ciągnie mnie bardzo:) Mam nadzieję, że się zabiorę za nią w najbliższym czasie.

    arsenka
    Wychowac konkurencję na własnym podwórku to zaszczyt:)
    Zmrok leży i patrzy:) Wędrowiec zdecydowanie dłużej poczeka niestety. Chyba powinienem się zapisac na jakiś kurs szybkiego czytania:)
    Chłopaki biorą się do czytania! Tak jest!

    Silaqui
    Dzięki:)
    Akacja będzie w moim priorytecie. Fantasy jest mnóstwo, to fakt. to dlatego, że ja kocham dobra fantastykę:)
    Co do Trylogii mrocznego anioła, mam ją w planie tylko za sprawą autora, który jest bardzo chwalony, a przeze mnie jak dotąd nielubiany:)
    Z pewnością! Wiem co przeżywałem, kiedy próbowałem stosik z nich ustawić:) „oddaj! to moje!”

    Bujaczek
    Dzięki:)

    Aleksandra
    Dzięki:) Wygląda jakby specjalnie dobierał grzbiety, żeby czarno było;) Pozdrawiam!

  20. Stosy imponujące.
    „Lonniedyn” stoi u mnie na półce chyba dwa lata – aż wstyd się przyznać. Może mnie przegonisz i przeczytasz pierwszy – nawet chętnie poczekam…🙂

    • Dzięki:)
      LonNiedyn bardzo bym chciał przeczytać, ale coś czuję, że tez postoi swoje. Tak to już jest:) Mam na razie sporo czytania, a doba jakoś nie chce się rozciągnąć:)

    • tojco
    • Maj 24th, 2011

    Ja również zamierzam niedługo „spróbować” Conrada. Zacznę od książki „Lord Jim”, którą dojrzałam na mojej półce dopiero po przeczytaniu „Dżozefa”. Moje regały wciąż kryją przede mną jeszcze wiele tajemnic😉

  21. Jak to zwykle bywa w przypadku stosików, nim przeczytam post, delektuję się zdjęciem. Tak samo było w tym przypadku i przez chwilę zastanawiałem się, gdzie też obiło mi się o uszy „Szaleństwo Almayera” – dzięki za wyjaśnienie🙂
    STOSU (Caps użyty celowo) rzecz jasna zazdroszczę i jestem niebywale ciekaw gdzie pomieścisz te wszystkie tytuły, chyba, że wylądują za monitorem, bo o ile pamiętam na zdjęciu biblioteczki było tam jeszcze trochę miejsca😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

