Stosik taty i łobuza #17

Czołem!

Dawno już żadnego stosiku nie było co?:) Zacznę od tego ciekawszego:

Stosik w całości wygrany u Sabinki, za co gorące buziaki, pozdrowienia i uściski od Alka:) Młody jest do teraz szalenie zadowolony. Samoloty w szczególności zrobiły furorę. Marco polo jak i poradnik, chyba będa musiały jeszcze trochę poczekać:) Zdjęcia młodemu nie udało mi się zrobić, z powodu kryzysu bateriowego:( Postaram się naprawić zaniedbanie przy najbliższej okazji.

Czas na stosik taty:

Lecimy od dołu.

1. „Zatruty Tron” Celine Kiernan – ponoć całkiem niezłe fantasy. Pierwszy tom serii. Przeczytałem kilka stron i… pewnie kiedyś do niej wrócę:)

2. „Wieża sokoła” Katarzyna Rogińska – zainteresował mnie opis z tyłu okładki. Recenzja w wakacje.

3. „Kamuflaż” Ewa Ostrowska – zaintrygowało mnie opowiadanie tej pani z antologii „Mogliby w końcu kogoś zabić„. Teraz czas na większe dzieło. Zobaczymy co z tego wyjdzie:)

4. „Troll zagłady” Dawid Weber – lektura na przyszłość. Kiedy ja znajdą na to czas…

5. „Starfist II: Szkoła ognia: D. Sherman, D. Cragg – „walka , zdrada i morderstwo na granicy Ludzkiego Kosmosu…” nie wiem jak dla Was, ale dla mnie brzmi to bardzo zachęcająco, acz niepewnie:) Recenzja w wakacje.

6. „Krwawy Król” Gail Z. Martin – II tom Kronik Czarnoksiężnika. Recenzja I tomu tutaj. Jak tylko uporam się z Eonem, biorę się za nią:) Recenzja mam nadzieję w czerwcu:)

7. „Jak niechcący spowodowałem upadek światowego koncernu” Harosław Jaszek – kolejna po świetnym „Jak niczego nie rozpętałem” humorystyczna książka tego autora. Jest kąśliwie, jest śmiesznie, jest rewelacyjnie. Recenzja tutaj!:)

A teraz zobaczcie jaką dostałem paczkę z Kumiko.pl.! Tak mnie zachwyciła, że postanowiłem całkowicie bezinteresownie ją zareklamować. Dostał ktoś z Was kiedykolwiek tak wspaniałą paczkę z księgarni? To co widać, zapakowane było elegancko w karton. Moje zdziwienie po rozpakowaniu było ogromne:) Gorąco pozdrawiam panią Małgosię z księgarni, a sklepik dopisuję do mojej listy miejsc pozytywnie zaczytanych!:)

Pewnie zastanawiacie się, co jest w środku? No to Wam zdradzę, co mi tam:)

Nie będę opisywał tym razem, bo wszystko chyba widać. Wszystkie książki to zakupy własne. Będą teraz walczyć o moją uwagę:)

Zapowiedzi:

Na najbliższą przyszłość planuję recenzje: Pamięci ziemi, Lasu Zębów i Rąk, Felix Net i Nika tom I, Eon, oraz przedpremierowa Ukąszenie Pająka.

Jeszcze informacja dotycząca podsumowania miesiąca. Majowej podsumy nie przeprowadziłem, bo niewiele było do sumowania. Pod koniec tego miesiąca zamieszczę podsumowanie dwumiesięczne, które mam nadzieję będzie bogatsze w spostrzeżenia.

Na koniec polecam jeszcze konkurs, organizowany przez młodego i arcy-obiecującego pisarza Kamila Czepiela, autora „Przedśmiertnego neuroleptyka”. Można w nim wziąć udział tutaj!:)

Pozdrawiam serdecznie!

Ave!

  1. Paweł przyznaj się🙂
    Kto miał większą frajdę przy składaniu samolotów ????????

    Uściski dla Alka🙂

  2. Ale stosy!! Gratuluję nabytków i zdobyczy. Muszę się przyznać… Zazdrośnie spoglądam w stronę pozycji „Ślepowidzenie”, na które poluję i z chęcią bym Ci je podkradła:D
    Pozdrawiam!!

  3. Super. Szczególnie ciekawa jestem „Ślepowidzenia”. Krajewskiego bardzo lubię.

  4. Pięknie zapakowane, ale też mają dobrego klienta🙂

  5. Krwawego Króla, Starfist i Eifelheim też mam na półce, a o Antybaśniach nawet nie wspomnę😉 Czekam na recenzję tych ostatnich, czytałam 15 lat temu, może mnie przekonasz do powrotu?

  6. Świetne stosy i miłego czytania🙂

  7. Prze-świetne stosy książek!
    I masz całkowitą rację, ślicznie zapakowane książki :))) Nawet nie znałam wcześniej tej strony…🙂

    • viv
    • Czerwiec 16th, 2011

    Gratuluję nabytków – zwłaszcza tych zakupów własnych! Jakby Ci nagle zniknęło „Ślepowidzenie”, możesz mnie dopisać do listy podejrzanych😉
    A z zapowiadanych recenzji czekam niecierpliwie na Pamięć ziemi i Las Zębów i Rąk🙂

  8. Piękne stosy! A na koniec miła niespodzianka! Fadiman i Grabski, aaaa! Super!

    A paczki od Kumiko piękne, zanotuję sobie w pamięci nazwę firmy :> Bardzo fajne jest takie miłe podejście do klienta.

  9. Z paczki dla „Taty” porwałabym Wolskiego i „Ślepowidzenie”🙂
    Stosiki zacne😀

  10. Ile zdobyczy! Podwędzę Ci coś cichaczem.😉 Może nie zauważysz.😉

  11. Kumiko już mnie kiedyś zaskoczyło swoim zapakowaniem książek – cukiereczki dołączone do przesyłki to bardzo miły gest😉
    A co do stosików to chętnie sięgnęłabym po Ślepowidzenie, a „Krwawy król” wygląda imponująco🙂

  12. Stosy do nieba, miło oko nacieszyć!
    Muszę się bliżej zainteresować księgarnia Kumiko.
    Kupiłeś Księdza Rafała? No no. Zaintrygowałeś mnie, nie ukrywam😉
    Miłej lektury, dla Alka również!:)

  13. Sabinka
    Ba! To jest pytanie retoryczne:) A te późniejsze epicke walki powietrzne… miodzio!:) Jeszcze raz dzięki za konkursik!

    kasandra
    Pozstaram się Ślepowidzenie zrecenzować, bo widzę, że cieszy się ogromnym zainteresowaniem:) Pozdrawiam!

    beatrix
    Ja Krajeskiego mam nadzieję polubię:) Mam wreszcie Głowę Minotaura, czyli I tom o mogę się dzielnie zabrać za czytanie:)

    kornwalia
    Pięknie i z wielką dbałością. Nie jest to najtańsza księgarnia, ale chyba na stałe się w niej rozgoszczę:)

    Madzia
    Wolskiego jak zwykle sobie zadawkuję w chwili czytelniczego zwątpienia:) Baśnie jakoś ciężko było mi dostać, aż tu proszę:) Krwawego i Starfista sobie porównamy, bo będę je recenzował w lipcu:)

    Przepowiednia
    Dzięki i dziękować:)

    miga
    Dzięki!:) Ja też nie znałem, ale poznałem i zostałem rozpieszczony:)

    viv
    Dzięki:) Ślepowidzenie już zamknięte w sejfie:) Nie oddam:P
    Pamięć ziemi lada dzień:) Las zresztą też:) To pierwsze jest takie sobie, a to drugie… zaskakujące:)

    Aga
    Na Grabskiego to nie powiem kto mnie skusił:)))
    Kumiko mnie zaskoczyło. Nigdy jeszcze nie dostałem tak starannej paczuszki z księgarni:) Bardzo miłe i podbijające serce:)

    Silaqui
    Porwałabyś, jakbym pozwolił;) A ja pilnuję uważnie;) Dzięki;)

    Ewka
    Chodź i spróbuj;) Nie będzie łatwo – gwarantuję;)

    Immora
    Dla Kumiko wielgachny plusiak:)
    Krwawego zaczynam lada dzień, już się doczekać nie mogę:) Ślepowidzenie, mam w planie, bo głośno o niej, że hej!:)

    Kinia
    Dzięki:) Zaintrygowałem Cię Grabskim?:) Jakbyś Ty widziała co ja teraz czytam, to by Cię dopiero zszokowało… ale to na razie tajemnica, recenzja będzie i zapewne Cię zdziwi:)
    Dzięki i pozdrawiam!

  14. Ale piękne paczki!🙂
    Kiedy będziesz „Księdza Rafała” czytał?🙂

  15. Dlatego też sobie popatrzę na zdjecia i pomarzę :P:P

  16. Boskie stosy😉 Ja też zamawiając w księgarni Kumiko byłam zadowolona. Nie dość, że dostałam liścik z napisem „Miłej lektury”, to jeszcze czekoladkę – biedronkę zapakowaną w przecudne pudełeczko😉 Magia po prostu.

  17. Pani z Kumiko jest niesamowita. Wygrałam kiedyś rabat na zakupy właśnie w tej księgarni, a z przesyłką spieszyło mi się maksymalnie, bo potrzebowałam szybko książkę na prezent. Pani Małgosia wysłała mi gratisowo kurierem, twierdząc, że to tak dodatkowo, zachęta do dalszej współpracy. Nie mówiąc już o cukierku i motylku, oraz eleganckim zapakowaniu. Był też dodany mini-liścik z życzeniami miłej lektury. Jak dla mnie CUDO.

  18. Pablo i jak Ci tu uwierzyć w słowa:
    „Lubię książki, ale staram się ich za dużo nie kupować.”😀
    Dużo – pojęcie megawzględne😉
    Gratuluję kolejnego stosu i w tym miejscu chciałbym napomknąć, iż niesamowicie podobają mi się grzbiety książek wydawanych przez W.A.B., zdecydowanie zajmują miejsce na podium, razem z Powergraphem.

  19. Dziękuję za miłe słowa autorowi i komentującym🙂 Takie słowa naprawdę motywują i radują 🙂
    Pozdrawiam Małgosia z Kumiko.
    p.s. będę tutaj zaglądać w wolnej chwili🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

