Konkursik!

Hej!

Krótka piłeczka!

Pamiętacie niedawno recenzowane przez mnie Ukąszenie Pająka? Macie na nie ochotę? Nic prostszego! Dzięki hojności wydawnictwa Dwójka bez sternika, mam do rozlosowania 3 egzemplarze tej właśnie książeczki!

Zasady są niestety bardzo skomplikowane, więc teraz uwaga!

By wziąć udział w losowaniu należy pod poniższym postem wyrazić entuzjastyczną chęć posiadania Ukąszenia.

A teraz najtrudniejsza sprawa! Mało tego, że trzeba się zgłosić. Należy to zrobić do soboty 2 lipca, do godziny 19. Losowanie postaram się przeprowadzić jeszcze w ten sam dzień.

Osoby, które przebrną przez ten niełatwy proces eliminacji, wezmą udział w losowym losowaniu, które będzie… losowe;)

Co to ja jeszcze miałem… AHA! Powodzenia!

Wybaczcie moje dzisiejsze roztrzepanie, ale po 14h pracy nie potrafię powrócić do normalności:)

Około piątku zapraszam na recenzję „Za dużo wina Toskanii”. Ujawnię swoją wrażliwą stronę;)

Ave!

  1. Ach, to ja się zgłaszam:) – mam nadzieję, że widać mój ogroooomny entuzjazm;O)
    I w terminie się chyba też wyrobiłam…

  2. A daj!

  3. Mam przeogromną ochotę ukąsić Cię w…. (ekhm!) siedząc ukryta, gdzieś tam!

    • Annelisse
    • Czerwiec 28th, 2011

    Ja chcę pająka! Ja! Ja! W związku z tym oczywiście się zgłaszam 🙂

  4. Przedstawicielka Niewyżytych Polskich Licealistek przybywa z tajna misją zdobycia egzemplarza „Ukąszenia pająka”. Entuzjazm jest Wielki. Przyjaciółka (członkini klubu niewyżytych) grozi rzucaniem uroków, nie tylko pod moim adresem, więc mój zapał nie zna granic :D.

  5. A się zgłoszę, a co! 😉

  6. To i ja wyjąkam z głębin straszliwie obolałego gardła: ja, ja, ja chcę! Mój entuzjazm najlepiej ukazuje fakt, że wstałam z lóżka, zdołałam przeczytać ze zrozumieniem (przynajmniej mam taką nadzieję) i wpisać swój komentarz. W moim stanie to apogeum entuzjazmu 😛

  7. Przechodząc przez skomplikowaną procedurę z ulgą otarłam pot z czoła, by napisać, że … entuzjastycznie zgłaszam się!!! :-))) Uwielbiam konkursy dla konkursów a nie dla promocji bloga. Mój szacunek dla Ciebie
    Pozdrawiam

  8. Nieziemsko entuzjastycznie się zgłaszam!!! 😀

  9. Ja się nie zgłaszam, sama niedługo organizuję konkurs z tymi trzema książkami (trochę bardziej skomplikowany niż Twój :D), dlatego po prostu… cóż, życzę powodzenia wszystkim uczestnikom. 😉

  10. Zgłaszam się bardzo entuzjastycznie razem z moją arachnofobią ;DDDD

  11. Aaaa to miało

    Aleksandra Świerczek (Lena173) :
    Twój komentarz oczekuje na moderację.
    Mam przeogromną ochotę ukąsić Cię w…. (ekhm!) siedząc ukryta, gdzieś tam!

    AAAA to miało być entuzjastyczna chęć POSIADANIA „Ukąszenia”, a nie chęć UKĄSZENIA KOGOŚ!

    Pordono! To tylko ja!

  12. Ja też, ja też chcę 😀

  13. Zgłaszam się skacząc na jednej nodze i chichocząc jak wiewiórka w cieście z bakaliami (wft?) 😀

  14. Z entuzjazmem przejawiającym się w ogromnym uśmiechu na twarzy – zgłaszam się:)
    Choć oczywiście radość będzie jeszcze większa, jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie i zostanę wylosowana. 😉

  15. Perspektywa ukąszenia pająka brzmi wyjątkowo intrygująco, więc zgłaszam się i ja:D
    Pozdrawiam!!

  16. Ja ! Ja ! Ja chcę ! Bo powiedziałeś, że książka jest kierowana do pCi pięknej więc ja muszę ją czytnąć!
    I nie żebym się podlizywała czy coś, ale już teraz życzę Ci wszystkiego dobrego z okazji imienin, wszak za około 20 minut swe święto mają Piterowie i Pablowie. 😀 (Zakładając, że je 29 czerwca obchodzisz 😉 )

    • viv
    • Czerwiec 28th, 2011

    Pablo, udało mi się w końcu uruchomić domowego laptopa, wchodzę na czytnik a tu taka niespodzianka! to znak jest przecież jakiś! 🙂 ja bym bardzo chętnie przeczytała o pani, która opisuje ciało policjanta w taki sposób, ze się Pablo miesza 🙂 już z pol roku takich książek nie czytałam (Całując grzech się nie liczy, bo to drugie czytanie), a w sumie lubię. i na wakacje niedługo jadę, a jako ojciec rodziny wiesz, ze po kilkunastu godzinach z jednym dzieckiem należy się relaks – a ja będę z dwoma, non stop 🙂
    bardzo entuzjastycznie zgłaszam się 🙂

      • viv
      • Czerwiec 29th, 2011

      Pablo, Ty świętujesz dzisiaj? Jeśli tak, to NAJLEPSZEGO! 🙂

    • Nyx
    • Czerwiec 28th, 2011

    Więc ja wyrażam swoje bardzo entuzjastyczne: „CHCEM” zza zaciśniętych zębów, trzymając łapę w słoiku z lodem, gdyż zachciało mi się bawić w kucharza. Tak więc owo „CHCEM” jest nad wyraz entuzjastyczne w zaistniałej chwili i mam nadzieję, że całkowicie satysfakcjonujące 😉

    • klkaja
    • Czerwiec 29th, 2011

    Łaaaaaa!!!!! Ja bardzo, bardzo, bardzo chcęęęęę!!! Brać udział w losowaniu of course 😀
    A poza tym to 30 czerwca mam urodziny a 5 lipca imieniny to taki prezencik byłby 😀 😀 😀

  17. Jejku ja , ja i jeszcze raz ja chce być ukąszona – bo paskudne kąsające stworki mi nie straszne ! Nie boję się ich i też je mogę pokąsać .

  18. I ja też się zgłaszam bo baaaaaaaaaarrrrrrrdddddzzzzooooo chcę tą książkę 🙂

  19. Ja też się zgłaszam! Już bardziej entuzjastycznie nie mogę okazać mojego entuzjazmu! 🙂

  20. Gryź i ssij do ostatniej kropli krwi! Hehe, ale wymyśliłam.:D Swoja droga wampirów nie trzeba do tego zachęcać, sami się częstują.:)

  21. Ja też entuzjastycznie wyrażam chęć posiadania tej książki. Tak entuzjastycznie, że do 2 lipca będę ćwiczyć spojrzenie Kota ze „Shreka”. A 2 lipca to entuzjastyczny dzień, dobry dzień, szczęśliwy dzień. Dość entuzjastycznie? Mam nadzieję, że spełniłam warunek ;P.

  22. Ja chcęęę! Tatusiu, masz mnie wylosować, bo się obrażę, zamknę w pokoju i nie będę niczego jadła! Ja chcęęęęę! A jak dostanę pająka, to go zjem, a co!

  23. Zgłaszam się z wieeeeelllllkkkiiiiim entuzjazmem. Mam nadzieję, że go widać 😀

    • Marta
    • Czerwiec 29th, 2011

    To ja też, to ja też, to ja też. Zgłaszam się. Z WIELKIM entuzjazmem. 😀

  24. Z radością nastawiam szyję i czekam na ukąszenie 😀 😀 😀

  25. Umrę jak jej nie zdobędę, a jak miły nie chcesz mojej śmierci to mi ją podaruj xD

    Zgłaszam się całkiem poważnie ;]

  26. Zgłaszam się równie entuzjastycznie, co poprzednicy 😉

  27. Entuzjastycznie, że jest szansa nie wydawać ciężko zarobionych pieniędzy, a jednocześnie zapoznać się z opisami boskiego ciała, zgłaszam się 😉

  28. Chcę być ukąszony!! 🙂

  29. Zgłaszam się, szaleńczo wymachując rękoma. Krzyczę, choć wiem, że przekrzyczeć tłumu nie zdołam. CHCĘ TO, CHCĘ TO, CHCĘ TO TERAZ! Mimo że pająków nie lubię, książkę tę chcę z ochotą. 🙂

    • katrusa
    • Czerwiec 29th, 2011

    W WIELCE entuzjastycznym komentarzu wyrażam swój OGROMNY entuzjazm do otrzymania tej oto książki!
    (nigdy nie wiem czy e-mail tam niżej wystarczy więc podam i tu katarzyna.r@10g.pl) 😉

  30. Nie wiem, czy tak skomplikowana procedura mnie nie przerośnie, ale podejmę wyzwanie… 😉 Entuzjastycznie zapewniam, że pragnę, pożądam i marzę o przeczytaniu Ukąszenia. Mimo całej niechęci do pająków, kusi mnie szalenie! Absolutnie się zgłaszam 🙂

  31. Zgłaszam się,entuzjastycznie.

    • Asia
    • Czerwiec 29th, 2011

    Ja poproszę raz 🙂

  32. zgłaszam się entuzjastycznie! bardzo bardzo chcę ją mieć! 😀

  33. Ja! Ja! Ja! Chcę!! 🙂

    • maksia
    • Czerwiec 29th, 2011

    Ja również się zgłaszam…

    Przyznaję uczciwie ze mój entuzjazm nie jest skierowany do książki o której szczerze mówiąc nic nie wiem cóż ona za jedna, jak wygram przeczytam, jak nie wygram może też przeczytam, a może nie…

    ale do rzeczy…

    szalenie podobają mi się „skomplikowane zasady”, „najtrudniejsza sprawa”, „niełatwy proces eliminacji” 😀 uwielbiam taki humor!!! 😀
    Wyrażam zatem mój wielki entuzjazm za stworzenie konkursu wręcz nie do pokonania 😉

    pozdrawiam

  34. Oszalałam jak zobaczyłam ,,Pająka” Ja chce by mnie ukąsił. tak!! tak!! Tak!! moja euforia nie zna granic. Przyzywam go myślami, może przyjdzie a tymczasem ZGŁASZAM SIĘ!!

  35. Wyrażam niewyobrażalnie entuzjastyczną chęć posiadania Ukąszenia w wersji papierowej. 😉

  36. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Tak, gryź mnie, no gryź mnie… będzie wspaniale 🙂 Entuzjastycznie gryź mnie, ale weź nie szarp 🙂 Gryź mnie, gryź mocno i namiętnie mnie gryź, no gryziesz czy nie? 😉

  37. Zgłaszam się zaspana, ale rozentuzjazmowana wielce :D!

    • pablosek
    • Czerwiec 30th, 2011

    Zgłaaaaszam się 😀

    • Luniaczek
    • Czerwiec 30th, 2011

    Bardzo entuzjastycznie się zgłaszam 🙂

    • Cytryna
    • Czerwiec 30th, 2011

    Bardzo, bardzo, bardzo chcę posiadać tę oto książkę!!! 😀 Mój entuzjazm aż kipi 😉

  38. wyrażam przeogromną cheć i jeszcze większy entuzjazm;)może tym rrazem się uda cokolwiek wygrać;) pozdrawiam i dodaje do linków

  39. Bardzo, bardzo, bardzo ładnie proooszę! Chce się wczuć w Gin i zabijać tym fajowym sztylecikiem ! 😀 Baaardzo ładnie proooosze, no! 😉 Ja chce się wgryźć w tą skiazkę wiec…. bardz bardzo proooooszę!

    • mila
    • Czerwiec 30th, 2011

    Zgłaszam się! 😀 Baaaaaaaardzo entuzjastycznie 🙂

    • Scarlett
    • Lipiec 1st, 2011

    Zgłaszam się, a entuzjazm ze mnie aż kipi.
    Pozdrawiam

  40. A więc i ja grzecznie i bardzo entuzjastycznie ustawiam się w kolejce, tudzież tłumie i czekam na losowanie 🙂

  41. Aleeee tu konkurencja. Mój entuzjazm trochę zmalał, bo szanse nikłe, ale co tam, spróbować nie zaszkodzi. Robię wielkie oczy i proszę grzecznie o książeczkę… 🙂

  42. Maaatko boooska, błaaagam, zlituj się!!!!
    NO, PAJĄKU! UKĄŚ MNIE DO JASNEJ CHOLERY!!!!!

    Czuć mój entuzjazm? Miło mi.
    Zgłaszam się :D.

    Pozdrawiam!

    • Marta
    • Lipiec 2nd, 2011

    Chcę, chcę, chcę… i zgłaszam się!

    • allison
    • Lipiec 2nd, 2011

    Oj, konkurencja spora, ale spróbować warto. 😉 Zgłaszam się!!! 🙂

    • Marzena
    • Lipiec 2nd, 2011

    Ja też poproszę.Baaaaardzo baaaaardzo baaaardzo poproszę.
    Marzena

  43. Zgłaszam się bardzo ochoczo!!!!!
    Moje szczęście ostatnio mnie opuściło jeśli chodzi o strzelanie na egzaminach, ale mam nadzieję, że tutaj powróci w losowaniu 😉

  44. Bardzo entuzjastycznie zgłaszam swoją gotowość do udziału w losowaniu 😀

    • Ignam
    • Lipiec 2nd, 2011

    Arachne, to moje drugie imię 🙂

    Entuzjastka

  45. Bardzo, bardzo chcę przeczytać! 😀 Jeśli wygram obiecuję – posikam się ze szczęścia 😀
    Wystarczająco entuzjastycznie? 🙂

    Zgłaszam się!!!

  46. Która to godzina? 19-ta punktualnie?! 🙂 Nie, no przecież 18.50!

  47. skoro dają za darmo, to byłbym głupi gdybym nie wyraził chęci przyjęcia jednego z egzemplarzy 😀

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

