Rozwiązanie konkursu z Pająkiem!

Yo!

Dziękuję Wam wszystkim za tak fajne i entuzjastyczne zgłoszenia! Wiem, że poprzeczkę ustawiłem bardzo wysoko, ale jak widzę wola posiadania tej książki była silnie motywująca. Aż 60 osób spełniło wymagane kryteria i komisja w składzie ja i mojego ego, dopuściła je do drugiej fazy, czyli losowania. Jak widać procedura jest skomplikowana, więc pomijając kwestie techniczne przejdę do konkrecików.

Lista osób dopuszczonych do 2 fazy:

Było tego pisania, aż mi coś w głowie pyknęło. Ale to nie Wasz problem a mojego psychoterapeuty:P

Po żmudnym cięciu i darowaniu sobie zginania karteczek, nastąpiła chwila losowania, która wyglądała tak:

I tak:

Nie zwracajcie uwagę na niedomytego młodego. Został brutalnie porwany podczas konsumpcji kiełbaski. Na hasło „losowanie” pędzi do mnie niezawodnie, nie zważając na jakość pochłanianego jedzonka:)

No dobra! Wyniki, wiem, już…😉

Zwyciężczyniami w konkursie zostają:

Marzena

grendella

hiliko

Serdecznie gratuluję i czekam na maile z adresami! Mój adresik mailowy znajdziecie w prawym górnym rogu.

Wszystkim jeszcze raz dziękuję za aktywne i ciekawe uczestnictwo! Zgłoszenia były barwne i dokładnie takie, jakie pablo lubi najbardziej (szczególnie te z podtekstami)j:) Dziękuję za życzenia imieninowe! Tak na marginesie, to cały czas wisi mi konkursik z Kingiem i Pratchetem. Jakoś o nim zapomniałem.

Zapraszam jutro bądź w poniedziałek na wyjątkowo dwumiesięczne podsumowanie. Będzie bardzo ciekawie!

Dziękuję, gratuluję i pozdrawiam!

Ave!

  1. Gratulacje!!!!

    no i co, że Alek brudny🙂 Ważne, że szczęśliwy😉

  2. Gratulacje🙂
    Szkoda, że ja jakoś nie dostrzegłam konkursu…😉

    • Isadora
    • Lipiec 2nd, 2011

    Gratulacje, szczęściary! xD

  3. Haha😀
    Gratuluję zwycięzcom.😉
    A do mnie ostatnio szczęście się tyłkiem wypięło. Ni jak nie mogę wygrać w żadnym losowaniu xD

    • No to wymyślimy jakiś konkurs z szerszą ilością nagród:) Jakiegoś sponsora trzeba poszukać:)

  4. O proszę! Jak się ucieszyłam (na szczęście jestem sama w mieszkaniu, bo gdyby ktokolwiek usłyszał ten okrzyk radości..). Śmigam wysyłać maila!

  5. Gratuluję:)))

  6. No to będę się boskim ciałem delektować w najbliższym czasie, a co?🙂 Dziękuję serdecznie młodemu! Śliczne ma oczy, chłopak, łamie już kobiece serca, czy nastąpi to dopiero za czas jakiś?

    • Oj łamie, łamie. Ma juz nawet swoją pierwszą miłość:) Cały tata:)
      To delektowanie boskim ciałem brzmi całkiem… intrygująco;)

  7. Gratuluję😉

  8. Ależ on ma cudowne oczęta, ach!
    Gratuluję wygranym! Sama niebawem mam otrzymać tę książkę, więc – naturalnie – nie brałam udziału w konkursie.

    • dwa ciemnobrązowe węgliki, oj będzie nimi podrywał…:)
      Naturalnie:) Tak nawiasem, to ledwo wrociłaś z nad morza, to się pogoda zrypała. Maczałaś w tym palce?;)

  9. gratuluje , ale wam zazdroszczę, miłych wrażeń po ukoszeniu pająka życzę🙂

  10. Gratulacje dla zwycięzców !🙂

  11. pablo vel podsluch :
    Szczęśliwy bo może „osować, taaaak!”. Nie dało rado go umyć:)

    Oj tam… Ty pewnie nie raz chodziłeś umorusany, a losowanie jest obywatelskim obowiązkiem Twego syna😛

  12. Gratuluję zwycięzcom. A Tobie, Pablo, składam spóźnione, ale serdeczne życzenia imieninowe.🙂

  13. Przegapiłam konkurs – ale gratuluję zwyciężczyniom.🙂

  14. o raju, ależ Alek wyrósł (od ostatniego zdjęcia) !
    Przystojniak🙂 No i „osowanie” przebiegło bardzo sprawnie😉

    A, oczywiście gratuluję zwyciężczyniom : )

    • 😉 rośnie szybko, bo po deszczu lata dużo:)
      Pewnie nie uwierzysz, ale losowanie trwało jakieś 30 sekund. Trzy razy łapka grzebnął, po czym zasmucony z mina kotka ze Shreka ” To jusz konieć? Jak to?” I Poleciał kontynuować konsumpcję kiełbaski:)

  15. Gratuluję z całego serca i pozdrawiam przystojnego mistrza losowania🙂

    • Beorn
    • Lipiec 3rd, 2011

    Aż miło popatrzeć;)
    Gratulacje od mojej skromnej osoby.

  16. Gratuluję wygranym!

  17. pablo vel podsluch :
    Obowiązki to on ma gdzieś:) Jak mu się coś nie podoba, to jest wojna:D

    No to widzę, że charakterek podobny trochę do mnie😛 Czasami potrafię również ugryźć się w język i przemilczeć co nieco!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

