Stosy 2D Taty i 3D Alka!

Witam!

Uwierzycie, że ostatni stos był miesiąc temu? Szokujące prawda?:) Aż się dziwiłem, że takie stosy zdążyły zalec na moim biurku. Pomyślałem, że poczekam jeszcze aż dotrze do mnie mój szaleńczy zakup w Znaku, ale zrezygnowałem, ponieważ jest on tak wielki i imponujący, że zasługuje na własny wpis.

Zaczną od stosu nietematycznego:

Od góry:

– In blanco;) – niespodziewana szczota z WABu. Może przeczytam, bo w sumie już od dawna jestem ciekaw tej serii. A co to za książka? Zgadujcie:)

– „Jedwab” Alessandro Baricco – pamiętam, że czytałem kiedyś świetną recenzję tej książki, tylko nie pamiętam u kogo (Enga?:) ). W Empiku leżała biedna za piątkę… żal było nie brać.

– „Zgred” R. Ziemkiewicz – przeczytałem fragment w Empiku i nabyłem. Cena była jakaś niska, ale nie pamiętam dokładnie jaka:) Jest coś w stylu pisania tego pana, co mi się bardzo spodobało.

– „Felix, Net i Nika oraz Orbitalny spisek” Kosik – po świetnym pierwszym tomie postanowiłem przeczytać kolejne, tym bardziej, że niedługo do kin wchodzi ekranizacja. Informacja dla niewierzących: kupione w Empiku za 9.99,-!

– „Legendy Świata Wynurzonego” tom 2 i 3 Licia Troisi – po cieniutkiej jak szczurzy ogon Dziedziczce smoka, podejście to twórczości tej pani kolejne. Czytam właśnie tom I i jest naprawdę nieźle. Zaskakująco nieźle. Recenzję będą:)

– „Opowieści sieroty tom 2” C. M. Valente – chodzę sobie po markecie, patrzę, a tu leży sobie ta książeczka w stanie nówka- nieśmigana z ceną 10 zeta. Wziąłem, bo cóż innego mogłem zrobić.

A teraz stosik tematyczny „promocja w Prószkowie”🙂

Od góry, tym razem krócej:

– Czaropis – bo okładka mi się podoba:)

– „Wydrążony człowiek, Muza ognia- bo… Dan Simmons, no:)

– 3x bracia Strugaccy, bo to klasyka i warto mieć ich na półce. Poza tym czytałem za czasów ho ho ho i mam ochotę powtorzyć.

– Trzy wiedźmy Pratchetta – moje trzecie podejście do tego pana. Polecano mi tą książkę, więc zobaczymy.

– Burza niebios – bo mi brakowało kilku zeta do darmowej przesyłki:) Teraz muszę upolować dwa pierwsze tomy:)

– Kurka! Zapomniałbym o Funky Kowalu! Rewelacyjny komiks made in Poland. Lubię czasami sobie poczytać komiks:)

Przyszedł czas na stosik najważniejszy i najefektowniejszy:

Koniecznie sobie powiększcie zdjęcie:) Kolorki są niesamowite:)

Od góry… od dołu… emmm. Problem z tym 3D…

– W tle: Maluję sam – pamiętacie moją reckę wodnych malowanek? Tym razem ktoś wpadł na genialny pomysł. Jaki? Zapraszam niedługo:)

– Duże kropki – czyli nauka rysowania dla 3 – latka. Ciekawe…

– Stoją: Seria czterech książeczek „Kim chcę zostać?” – świetne książeczki o zawodach. Naprawdę świetne!

– Leżą: 2x Flipek – na razie nieczytane, na pierwszy rzut oka wygląda słabiej  niż Tupcio – zobaczymy.

– Kolorowe liczenie – fantastyczna książka ucząca podstawowych cyfr i liczenia. Wydanie top klasa, tekst świetny… reszta w recenzji:)

Cóż, na dzisiaj to tyle! Jak pewnie zauważyliście, ograniczam egzemplarze recenzenckie – tym razem tylko 3! Na miesiąc! Jestem człowiekiem zasadniczym jak widać:)

Serdecznie zachęcam blogerów ze stażem do wzięcia udziału w plebiscycie Złota Zakładka. Warto stworzyć na naszym poletku coś, co będzie tylko nasze. Zapraszam!

W najbliższym czasie ukażą się recenzje: Króla mieczy, Mojego prywatnego demona i wybranych książek dla dzieci. Lato i remoncik oraz nadgodziny wpłynęły destruktywnie na mój tryb czytania. Na Wasze blogi zerkam, lecz przeważnie nie mam albo czasu, albo siły, żeby komentować, więc klikam jedynie „Like It” jeżeli to możliwe:) Proszę o wyrozumiałość! Wraz z jesienią wrócę (jeżeli dożyję:) ).

Pozdrawiam letnio!

AVE!

  1. Ojej ale stos!!!! Zazdroszczę i życzę mega wrażeń przy czytaniu.

  2. Czyżby szczotka była 7. częścią „Artemisa Fowla”?

  3. Piękne stosy. Pozostaje tylko życzyć, by doba się wydłużyła. Niby to niemożliwe, ale kto wie ;)? Pozdrowienia!

  4. Zazdroszczę Felixa, Neta i Niki i legend świata wynurzonego. No i jestem ciekawa, czego jest to szczota. Jeśli, to Artemis – jak zgaduje osoba wyżej, to niecierpliwie czekam na recenzję, bo mi kuzyn niedawno polecił xD

  5. Widzę, że Licia Troisi dumnie się prezentuje w Twym stosie.🙂 Ja odpadłam po pierwszym tomie Kronik, co mnie strasznie dołuje, bo Wojny bardzo mi się spodobały i do tej pory je wspominam. Muszę za jakiś czas ponownie zabrać się za Kroniki, tym razem z większą stanowczością.😉

    Felix, Net i Nika to książki, które od dawna mnie kuszą i chyba będę zmuszona ładnie uśmiechnąć się w stronę koleżanki, może mi pożyczy. O filmie słyszałam, chętnie go obejrzę.😉

    Dan Simmons… autor „Hyperiona” i reszty, dobrze kojarzę? Książek tych poszukuję już od roku, ale są tylko w bibliotece, która oddalona jest ode mnie o jakieś 15 kilometrów i na dodatek nie mam w niej karty. Planuję jednak skolekcjonować te książki, myślę, że są tego warte. Aczkolwiek ich ceny zabijają mnie raz za razem, gdy tylko o tych książkach pomyślę.😉

    Stosik 3D jest równie imponujący. Eh, że też ja nie czytałam takich książek, gdy byłam dzieckiem… (do czytania wielkich książek z baśniami zmuszałam kuzynki, biłam je plastikową butelką – byłam młodocianym szantażystą: „Czytaj, albo dostaniesz!”). Kurcze, nie powinnam tego tutaj pisać…😀

    Ja również zaczęłam ograniczać książki do recenzji i choć tęsknię za często przychodzącymi do mnie książkami, to uważam, że tak jest znacznie lepiej.😉

    O matko, ale się rozpisałam…

  6. Koooolegoooo, ja Cię błagam! Błagam, leć jeszcze raz do Empiku i kup dla mnie „Jedwab” za piątaka i Kosika za dychę! W okolicznych Empikach takich cen na fajne książki nie mają. Tylko na jakieś nic nikomu nieznane😉 Proooooszę (tutaj Enga robi oczy kota ze Szreka ;p).

  7. na Licię Troisi to kasy raczej szkoda, moim zdaniem. To raczej przyklad przerostu chęci do pisania nad umiejętnościami, ale… w sumie, przeczytać się da, nawet wciąga miejscami.

    natomiast Dana Simmonsa polecam – właśnie jestem w połowie tej książki i już mniej więcej na piątej stronie wiedziałem, że się nie zawiodłem. Za parę dni skrobnę reckę i raczej będzie optymistyczna😉

    a co tam masz Strurgackich? Widzę chyba „Piknik…” i „Przenicowany świat”. Trzeciej nie potrafię zidentyfikować. Tak czy siak – kawał dobrej klasyki…

  8. Podebrałabym Ci co nieco.🙂

  9. Wow, ale świetne pozycje wpadły Ci w łapki:D. Gratuluję i zazdroszczę pozytywnie:)
    Pozdrawiam!!

  10. Jak Ty znajdujesz takie przeceny? Naprawdę nie mogę wyjść z podziwu, bo jak dla mnie jest to ta cecha, która znacząco odróżnia mężczyzn od kobiet😉
    Choć z drugiej strony, udało mi się dzisiaj dopaść „Herosów z Doliny” za 15zł i mimo wszystko jestem z siebie dumny🙂

  11. Jak to się ludziom powodzi tutaj… I książki sobie kupią, i zdjęcia popstrykają. Kolorowe ;P

    Udanej lektury🙂

  12. Following Maks’ post: no właśnie, może Ty jednak jesteś kobietą?😛

    Znalazłam ostatnio outlet Empiku całkiem niedaleko mnie. Spędziłam tam dobre 40 minut i wyszłam… bez niczego! Kurczaki, jakoś nie potrafię zapłacić -9 PLN za książkę, która się rozpada, albo brakuje jej stron od 105-160…. Najwyraźniej jest jednak gdzieś, na południu Polski, uczciwy Empik na poziomie🙂

    Myślę cały czas ostro nad tą zakładką i jestem coraz bliżej odkrycia tej jednej, jedynej perełki🙂

    PS. Może masz ochotę na Dziewczynę Płaszczkę (wiem, że by Ci się spodobała)?

  13. Simmons za mną – całkiem, całkiem. Ale tej całej fantastyki naukowej chyba nie zdzierżę. Biedni naukowcy przewracają się w grobie chyba😀

    Podebrałabym Licię Troisi – czytałam gdzieś strasznie pozytywną recenzję.

    Pozdrawiam i dobranoc!

  14. Fiu, fiu – jest co czytać ;))) Będę śledzić, jak ci idzie. Ja właśnie jestem pełna wrażeń i zachwytów po lekturze Grizzly Zalewskiego!!

  15. Ja kupiłam tylko 3 książki (wymiany się nie liczą, nie?;)). Jednak w egzemplarz recenzyjnych widzę u siebie wzrost zamiast spadku… Cóż…

    Miłego czytania dla synka, no dobra dla Ciebie też😉

    • viv
    • Sierpień 5th, 2011

    Pablo, po ilości tego dobra na zdjęciach jestem w stanie uwierzyć, że poprzednie stosiki były miesiąc temu🙂 Toś się obłowił! Nic tylko gratulować🙂
    A z tym Empikiem to zaskakujesz – ja już nawet przestałam tam wchodzić, bo jakoś nigdy nic ciekawego w sensownej cenie nie widziałam. Może trzeba się z Empikiem przeprosić?🙂

  16. Strugaccy!!! Oni ratują ten stosik😛

    • Isadora
    • Sierpień 5th, 2011

    Jakie piękne stosy, naprawdę strasznie Wam zazdroszczę!
    Pozdrawiam gorąco:)

  17. cyrysia
    Dzięki!

    izusr
    Widzę, że też dostałaś:) Chyba każdy kto z WABem ma kontakt dostał tą szczotę:) Jakaś masowa akcja:)

    Intueri
    Heh, doba jest dla mnie zdecydowanie za krótka… dzisiaj mam 2 dzień z rzędu bez prezczytanej chociażby 1 strony! Jak tylko odp na komentarze, to biorę Legendy Świata Wynurzonego w obroty:)

    Przepowiednia
    Tak, to najwnowszy Artemis z premierą we wrześniu. Postaram się na inaugurację roku szkolnego go zrecenzować:)

    Lenalee
    Wow! Ale komentarz:) ale od początku:
    Ja niestety zostałem siłą rzeczy „obdarowany” całą trylogią, więc po dobroci czy nie, przeczytam. Mam zasadę, że jak coś mam recenzować, to przeczytam:) Do tej pory chyba zawsze dawałem radę:) Po 60 stronach I tom wydaje się nie być najgorszy.

    Felix, Net i Nika to jednak typowo dziecięca literatura i to chłopięca raczej, więc podejdź do niej z dystansem:)

    Co do Simmonsa to kojarzysz idealnie. Poluję na te książki tak samo jak Ty, ale nie mogę się przemóc, bo jak dla mnie cena jest zdecydowanie przegięta. Czekam na jakąś okazję czy coś w tym stylu.

    Bardzo dobrze, że napisałać:) Kobieta z pazurkiem to jest wspaniała sprawa:) Ja młodemu czytam czasami prawie na siłę, bo są dni, kiedy w ogóle nie chce słuchać. Flipek mu nie wchodzi jakoś, chyba za smętna jest ta bajka dla niego. Za to te 4 książeczki o zawodach wskoczyły na listę top 10 czytanych:)

    Wiesz, fajnie dostawać paczuski, tylko dobija później ten stos „obowiązków”. Ja mam w tej chwili 9 książek, mimo że wciąż ograniczam… masakra jakaś. Nie wiem skąd mi to przychodzi:)

    Aga
    Kooooleeeeeeeeżanko! Jutro będę na mieście, więc polecę i zobaczę czy jeszcze mają:) Jak będzie, nabędę:) Ja zauważyłem, że Empki sa do d… za wyjątkiem tego jednego, w ktorym ciągle są przeceny. Co ja tam książek nakupiłem to sie w głowie nie mieści:)

    Onibe
    Zgodzę się z tą Troisi. Prosili mnie jednak (bookznami.pl) więc przygarnąłem i teraz jakoś muszę przez to przebrnąć. Mam nadzieję, że będzie to zadanie przyjemne…

    Simmons to niestety nabytek własny, a te czekają wiecznie na swoją kolej. Tak się jakoś porobiło ostatnio, ale ograniczam się! ostro!:)

    Strugaccy są świetni. Czytałem ich daaawno temu, jeszcze w tych mięciutkich wydaniach, które się rozpadały notorycznie. To trzecie to ” Poniedziałek zaczyna się w sobotę” tego akurat nie czytałem.

    Ewka
    Nie oddałbym;)

    kasandra
    Dziękować:) Fajnie, jak mi ludzie zazdroszczą;)
    pozdrawiam!

    Maks
    Wiesz jak? Zdradzę Ci jak to się odbywa.
    Wracam z pracy. Żonka już widze po minie, że coś knuje. W końcu pada to znienawidzone hasło „zakupy”. Jako, żem twardy, nie łamię się nigdy pierwszego dnia. Kilka dni po zdarzeniu jedziemy już na wynarzekane zakupy. Dla poprawy humoru i poczucia, że popołudnie nie zostało kompletnie zmarnowane, wpadam w każde możliwe miejsce z książkami i grzebię. Bozia jakoś nade mną czuwa i zawsze coś wyniucham:)
    Wniosek: żony Ci trzeba:)
    Herosi z Doliny za 15,- Nieźle! Całkiem fajna książka. Podobała mi się, tylko zakończenie mnie rozczarowało.

    maioofka
    Ba! Ale za to pracują po 12h 6 dni w tygodniu i chociaz zdjęcia robią w kolorze, to po robocie i tak widzę wyłącznie w czerni i bieli;))) Wniosek? Byle do zimy:) Dla niewtajemniczonych – wtedy Pablo ma wakacje:)

    Madzia
    ha! Chcesz się przekonać? Bierz małża i przyjeżdzaj na Targi książki do Katowic w październiku:)
    Ja te książki które widać zakupiłem w stanie idealnym. Aż teraz sprawdziłem, czy mnie ktoś w konia nie zrobił, ale nie – funkiel nówka:)
    Typuj nominuj i głosuj! Mogę zdradzić, że szykuje się cała MASA nagród:)
    Dziewczę płaszczka? A masz ochotę na wymiankę?:)

    Soulmate
    Mam nadzieję, ze będzie w miarę ok:) Wiesz, jedni pisarze trzymają się mocno science, inni ida bardziej w fiction:) Ja wolę te pierwsze przypadki chociaz czyta się je cholernie ciężko:)

    Troisi… czytam aktualnie i jak na razie szału nie ma. 6/10 ale nie będę sądził przed przeczytaniem, może się rozkręci.

    Avo
    Widziałem już komentarz a do Ciebie zaraz zajrzę:) Grizzli mi się bardzo podobało. Ta książka ma w sobie coś:)

    Bujaczek
    Ja mam plan ograniczyć prawie zupełnie recenzenckie:) Jedynie kilka mam umówionych i je sobie wezmę do przeczytania:)
    Dzięki!

    viv
    Nom:)Wierz mi, nie miałem czasu po prostu! Masakra:) U Ciebie też miałem komentować ale nie dałem rady:(
    Empiki generalnie są kiepskie maksymalnie. Jeden wyjątek u mnie zdaje się jedynie potwierdzać regułę. Chociaż przyznam, że sam się za pierwszym razem zdziwiłem:)

    kornwalia
    Tak jest! Ale Flipek wcale dużo im nie ustępuje:)

    Isadora
    Dzięki! Obiecuję wpaść do Ciebie z komentarzem… jak się wyśpię:) Pozdrawiam!

  18. @Madzia
    Gapa ze mnie!
    Jak tylko będę miał chwilę wolną, powalczę o Dziewczynkę Płaszczynkę:)

  19. Z góry dziękować🙂 Jak nabędziesz, to ślij maila, dogadamy się co i jak😀 Byłoby bosko. Fajny Empik masz, ja pierwszy raz teraz właśnie się natknęłam na jakąś porządniejszą wyprzedaż, cud nad Brdą😉

    To będę jutro trzymać kciuki dla siebie samej😉

  20. Pawełku,
    20-23 października mam wyjazd integracyjny z firmy, raczej nie ma opcji😉

    Nagrody powiadasz…😀 ja lubię nagrody, chyba się nietrudno domyślić?😉

    Wiesz, wymianka w tym przypadku nie wchodziłaby w grę (w ogóle raczej nie byłbyś zainteresowany książkami, które mam na wymianę, z tymi dobrymi jakoś nie potrafię się rozstać ;)), bo planuję mężowi podsunąć, a i sama jeszcze do niej wrócę. Zawalcz, warto, bo książka super!

  21. Świetne stosy! Masz przed sobą duuużo książek do czytania na najbliższe dni!
    A co do książek dla syneczka są cudowne😀 Na pewno mu się spodobają.

  22. Najbardziej zazdroszczę empiku z przecenami – to naprawdę niespotykane.😉
    Od czasu do czasu korzystam z ich promocji – ale głównie w tym internetowym.
    Ciekawa jestem „Opowieści sieroty” – jak zwykle z tej serii piękne wydanie.

  23. Moim prośbom byś nie uległ?😛

    Jakbyś recenzował ten „Czaropis” – daj znać, bo i mnie ciekawi ten ksiunżek.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

