Stosik tata i syna plus kulisy testów książek dla dzieci.

Hej!

Dzisiaj piąteczek, więc czas na stosik. Wiem, że się do tej tradycji nie stosuję normalnie, ale dzisiaj jakoś się złamałem. Czasu niewiele na czytanie, stąd i recenzji nijak nie mogę napisać, a na następną dzieciową zbieram dopiero dialogi:)

Pamiętacie promocję Znaku? Napiszę krótko: skorzystałem:)

Jak bardzo? Oj, bardzo:

Zebrałem chyba całą wydaną dotąd kolekcję Znaku 50 na 50. Piękne, klasyczne wydania, normalnie cholernie drogie, zostały przecenione i nie dałem rady się oprzeć:) Dodam, że tytułu niedostępne zamówiłem sobie w niezawodnej księgarni Kumiko w cenie promocyjnej jak na stronie wydawnictwa. Tytułów wypisywał nie będę, bo wszystko chyba widać dokładnie. Lecimy dalej!

Kolejna porcja promocji z Znaku. Czaiłem się już na tą serię jakiś czas i nareszcie udało mi się ją dostać w cenie prawie śmiesznej:)

Fajnie się prezentuje co?:)

Jako, że dzisiaj konkretnie miało być, od razu przechodzę do stosika młodego. Tym razem 3 naprawdę świetne propozycje:

Dunusie zostały już zrecenzowane tutaj, rozbijając kompletnie moją skalę ocen. Dwie kolejne książeczki postaram się Wam przedstawić lada dzień. Są po prostu świetne! Dzięki 1,2,3 Alek załapał liczenie i liczy teraz wszystko.

A teraz bonus! Oto jak przebiega proces testowania książek dla dzieci:

Sprawdzana jest wytrzymałość na naderwania, podtopienia, nadepnięcia, użycie inne niż standardowe, upadek z wysokości, palcowanie tłuszczem, przybrudzenia ketchupem itd:) Dinozaury test przeszły „prawie” bez szwanku:)

Na koniec garść zapowiedzi. Szykują się recenzje: Trylogii Lici Troisi „Legendy Świata Wynurzonego” – marne, „Rośliny które zmieniły świat” – szału na razie nie ma oraz jakichś książek dzieciowych. Może jeszcze Lato Joanny sobie przeczytam. Ostatnio jakoś trafiam na kiepskie książki.

AVE!

  1. O mamo, szczęka mi opadła… Pięknie się prezentuje ta seria 50 na 50 ;D Zresztą królowie też nie gorsi. Ach, a ja akurat na wyjeździe byłam podczas i o promocji dowiedziałam się kilka dni później… ;DD

  2. Alek rośnie jak na drożdżach🙂
    Najładniejszy stosik Alka😛😛😛

  3. Kurczę! Bracia Karamazow chodzą za mną od dwóch lat, odkąd przeczytałam Zbrodnię i karę.
    Zazdroszczę stosów, po pokaźne!

  4. Mój boże… no ładnie poszalałeś! Szczęka mi opadła! Szczególnie zazdroszczę Druona. Zęby mi zgrzytają, bo ominęła mnie promocja.😦

    Miłego weekendu!

  5. O matkoo. Jesteś bardziej zakręcony na punkcie książkowych zakupów niż ja:D:D. Ale przyznaję, że zwłaszcza pierwszy stos robi duże wrażenie:)). Pozdrawiam i miłego czytania życzę!!

  6. Pierwszy stos cudownie się prezentuje, ale jest nie w moim guście, za to drugi jak najbardziej.😉

  7. Druon jest cudowny (o tekście mówię) i czytałam go już sama nie wiem ile razy, a kilka lat temu Francuzi zrealizowali na jego podstawie cudny serial, który nasza TV w ramach „misji publicznej” puszczała w poniedziałki, we wakacje o 23.30. Jeszcze by nasi widzowie zobaczyli, że można zrobić arcydzieło telewizyjne zamiast sieczki…
    Bardzo lubię wydawnictwo „Otwarte” – mają sporo ciekawych książek i pięknie wydanych ale w tym akurat przypadku to chce mi się wyć na widok tych kiczowatych (przynajmniej wg mnie) okładek…

  8. Dawno nie widziałam stosów składających się jedynie z książek na które mam ogromną ochotę (no dobrze, na książki ze stosu trzeciego czuję się fizycznie za staro…). Dwa pierwsze stosy absolutnie piękne- warto kupić dla samych doznań estetycznych🙂
    Pozdrawiam!

  9. Królowie przeklęci są gdzieś tam na mojej liście książek do kupienia, ale ta lista jest jak świat sługa i szeroka, więc pewnie sobie jeszcze na nie poczekam.

  10. O tym drugim stosiku śnie już od dawna, szkoda że wcześniej nie wiedziałam, że jest ta promocja😦

    Dinusie chyba zakupie siostrzeńcowi na najbliższe święto, bo aż się powstrzymać nie mogę ;] To już druga pozytywna recenzja ;]

    Pozdrawiam,
    Mol Książkowy

  11. Zaszalałeś ! I to ostro😉

  12. Słodzillla książkowa mi się włączyła🙂 I tak bardziej podoba mi się stos Alka :p Sama bym z chęcią poczytała takie cacuszka😛

    Zbieraj więc dialogi do recenzji, bo z niecierpliwością na nie czekam😛

  13. Ale Ci zazdroszczę tej kolekcji Znaku…Szok!🙂

  14. Stosiki pięknę;) Życzę ci, cobyś jednak trafiał na pasjonujące książki:) Ja rzucam nudy po 100 stronach w kąt :p

  15. Pierwszy stos – opad szczęki! Więc i o klasyce będziesz tu pisać🙂 Będę cierpliwie czekać! Sama mam z tego tylko Sonatę…, ale kilka z nich już czytałam.

    • Isadora
    • Sierpień 20th, 2011

    Rany, stosisko imponujące i ambitne!

    Pozdrawiam serdecznie:)

  16. Ja swojego Druona kompletowałem ponad rok w edycji Spektrum (zależało mi na cięciu kosztów), był to jeden z podstawowych wydatków „na nowe mieszkanie”; oczywiście czytałem już ze trzy razy🙂 A serial mi się nie podobał (kocham kino, ale są książki, których ŻADNA realna ekranizacja mnie nie zadowoli i to jest jedna z nich).

    Skądinąd na zdjęciu nie ma kompletu (tom VII akurat bez żalu)🙂

    Pozdrawiam serdecznie.

  17. Powiem tylko tyle, że dech mi zaparło😀.

  18. Na cykl o królach przeklętych też mam ochotę od dłuższego czasu. Poczekam, aż ich przeczytasz i ocenisz😉 Sprawdzę, czy warto zakupić😉

    Dobrze, że Alek takich testów nie wykonuje na Twoich książkach ;P

  19. Nie mogę oderwać wzroku od 50 na 50…
    To zdecydowanie jedna z najlepszych inwestycji w Twoim życiu🙂

  20. Królów przeklętych Ci zazdroszczę. I Szwejka. I Woolf. I Abe… grrr, czemu ja sobie zawsze zakładam szlaban na książki zawsze jak są fajne promocje? A, pamiętam. Bo muszę kupić nową biblioteczkę…😉

  21. Podkradłabym wszystko z wyjątkiem książek dla dzieci – te jeszcze nie są mi potrzebne i pozostają poza moimi sferami zainteresowań^^

  22. nie kojarzę tej serii Druon – dobre to jest?

  23. Ależ ta seria Znaku się prezentuje! Brakuje mi kilku z nich, zwłaszcza najbarwniejszych Braci Karamazow🙂
    Czekam na rozprawki o klasyce w takim razie😉

  24. Ależ te serie pięknie wyglądają! Zwłaszcza 50 na 50🙂

    Testowanie dziecięcych książeczek znam z autopsji – bratanek lubi je najpierw odpowiednio ‚sprawdzić’😀

  25. Iwaszkiewicza lubię bardzo. Dostojewskiego również. Zawsze miałam ochotę przeczytać „Kobietę z wydm”, której nie znam (i gdzieś mnie to męczy bardzo). Natomiast nie lubię „Zazdrości i medycyny” – coś mam złe wspomnienia chyba z tą książką.
    A do Iwaszkiewicza – wielki sentyment.

  26. Jasny gwint! Po prostu zachwyciło mnie pierwsze zdjęcie. Zaazdroszczę!!

  27. izusr
    Załuj! Żałuj! Wspaniała to była promocja:)

    Sabinka
    Rośnie szybko, bo wciąga jedzonko jak odkurzacz:)

    miga
    Bracia Karamazov ciekawie mnie baaaaaaardzo:) Doczekać się nie mogę, żeby zabrac się za 50 na 50.

    Vampirek
    Nom, poszalałem jak szalony szaleniec:)

    kasandra
    Nawet nie wiesz jak ja się cieszę z tego pierwszego stosu:) Stoi obok mnie na biurku, żebym mógł go pogłaskać od czasu do czasu:)

    Aleksandra
    Przejadło mi się fantasy ostatnio i w poszukiwaniu odmiany zafundowałem sobie stosik nr 1:)

    Anek
    Na Druona licze bardzo! Ostatnio trafiam na same średnie i kiepskie książki (z małymi wyjątkami) od czego chce mi się powoli wyć z rozpaczy. Serial powiadasz? Musze zerknąć, ale dopiero po lekturze:)

    Upiorna:)
    Widzę że z tą serią Znaku trafiłem w czuły punkt blogsfery:) Seria jest piękna masz zupełną rację! Dobór tytułów zresztą jest tez całkiem ciekawy:)

    Fonin
    Ja za te 5 książek zapłaciłem chyba 55 zł, więc nie było się nad czym zastanawiać:)

    Mol
    Dinusie są absolutnie najlepsze! Nie wahaj się, nie będziesz zawiedziona z zakupu. Ksiązeczka jest warta każdych pieniędzy i nie ma chyba dziecka, któremu mogła by się ona nie spodobać:)

    Samash
    Ano:)

    Lena
    Zbieram zbieram:) Wszystkie trzy książeczki są więcej niż rewelacyjne. Niebawem recenzje. Będę musiał wymyślić jakąś nową skalę ocen, bo 10/10 to za niska ocena:)

    Książkówka
    Jak sobie pomyślę, że mógłbym jej nie mieć, to mnie aż z ściska z zazdrości;) Na szczęście mam:):):)

    Avo
    Ja niby tez bym chciał je rzucać, ale jakoś nie potrafię recenzenckich nie doczytać do końca. Dlatego tez odmawiam już propozycjom i zabieram się za swoje zbiory niebawem:)

    kornwalia
    Zawsze miałem wielką chęć poczytac klasykę, a już Conrada wręcz pasjami, ale nigdy nie było okazji. Teraz mam zamiar to powoli zmieniać i nawet postaram się tą klasykę zrecenzować na miarę sił:)

    Isadora
    Ha! Jam jest facet zaskaujący:)

    Bibliomisiek
    Mam wielgachne nadzieje na Druona. Mam nadzieję że będzie to tak dobtra seria jak piszesz:) Nie jest to komplet, bo więcej tomów chyba jak na razie nie wydali.:)

  28. Maya
    Hm… usta – usta?😉

    arsenka
    Długo się wahałem, ale ciągłe pozytywne recenzje w końcu mnie namówiły:) Zobaczymy czy seria jest aż tak dobra.
    Alek jest grzeczny:) Staram się mu wpajać poszanowanie do książek, ale swoje ma prawo podniszczyć:)

    Aga
    Mam identyczne odczucia:) Tym bardziej, że napływają informacje, że niektóre tytułu z serii zaczynają być trudno dostępne:)

    Madzia
    Ja sobie założyłem szlaban, ale promocja Znaku była jak taran. Nie było siły, żeby coś było w stanie mnie powstrzymać:)

    Karodziejka
    Ja bym na Twoim miejscu już powoli inwestował:) Kiedy narodził mi sie potomek, poleciałem po książeczki do księgarni, bo nie mogłem znieść, że w jego pokoju nie ma takowych. Skutek? 3 stówy na piszczące, mrygające, ultra kolorowe i kompletnie do dzisiaj nie potrzebne i badziewne pozycje:)

    Onibe
    Ponoć świetna to i równa seria. Nie ma słabych części. Recenzje hurraoptymistyczne… we will see.

    maioofka
    Mam w planie owe rozprawki oj mam! Tylko co pierwsze?:)

    Klaudyna
    50 na 50 wymiata!
    Testowanie książek przez dzieci otwiera oczy na fakt wytrzymałości pozycji drukowanych dla dzieci:)

    Beatrix
    Ja się dopiero przekonam co i jak. Iwaszkiewicza coś już kiedys czytałem, ale jakos nie zapadło mi w pamięć. Zazdrość i medycyna ponoć jest zakręcona. Mam zamiar całą serię sobie ksiązeczka po książeczce przyswoić i zrecenzować:)

    finkaa
    Dumnie wypinam pierś!:)

  29. Stosik pierwszy: WOW !!!!!!!!!!!!!!!!
    Gratuluję udanych zakupów🙂

  30. Nie wiem jakie obowiązują zasady ale czy można wnioskować o recenzje? Bo jeżeli można to ja wnioskuję o recenzje „Gro o tron”, jestem bardzo ciekawa opinii😉
    Pozdrówka

    • Obiecuję, jak tylko Cała kompletna Pieśń pojawi się w Polsce w jakimś fajnym wydaniu:) To serialowe jest całkiem fajne, ale czekam na kolejne tomy:)

  31. Ta seria ze Znaku piękna… Chyba zachorowałam…😀 Twoja wina!😉

    • ME
    • Sierpień 24th, 2011

    Dopiero teraz odkryłam bloga🙂 Będę śledzić

  32. O jaaa.. Najbardziej zazdroszczę dzieł Fiodora😀 Ostatnio podczas wypadu do księgarni zobaczyłam właśnie to wydanie „Braci Karamazow” i już byłam bliska euforii, ale cena (blisko 70 zł) ostudziła mój zapał😉
    Może kiedyś w jakimś antykwariacie trafi mi się Dostojewski w bardziej przystępnej dla mojego portfela cenie.

  33. Jako ciekawostkę na temat „Królów przeklętych” dodam, że tom ostatni, siódmy, został dopisany przez Druona aż 17 lat po poprzenich sześciu, i tak naprawdę to te sześć tworzy historię „królów przeklętych” i Roberta d’Artois, głównego bohatera. „Siódemka” dopowiada raczej historię kraju niż bohaterów cyklu, poza tym znacznie odbiega stylem od reszty – to po prostu wbrew pozorom zupełnie odrębna książka. U mnie nawet stoi na osobnej półce, gdyż nie uznaję jej jako części cyklu (nie widzę do tego podstaw – opowieść wybitnie zamyka się w „Lwie i liliach”.

  34. Bardzo, bardzo, bardzo zazdroszczę serii 50 ! Marzę o niej, niestety nawet ta szalona znakowa zniżka nie była na mój portfel.

  35. Odpisując na Twój komentarz na moim blogu pod recenzją „Bractwa” Grishama: Masz rację – nie jest to jego najlepsza książka, ale tak jak pisałam w recenzji – jest kompletnie inna od tych powieści prawniczych, które trzeba przyznać są fenomenalne. Cieszę się, że jesteś jego zagorzałym fanem😀 „Malowany dom” i „Czas zabijania” jeszcze przede mną. „Wielki gracz” średnio przypadł mi do gustu..

    • Długo bym mógł o Grishamie dyskutować:) Wielki grasz niektórym średnio się podoba. Ja czytałem jego książki w kolejności w jakiej je pisał i w tym wpadku Wilki gracz to trochę powiew świeżości. Czas zabijania polecam Ci naprawdę gorąco:)

  36. W domu jej nie mam to koniecznie wypożyczę z biblioteki🙂

  37. To ja się nakrywam uszami ze wstydu. Oczywiście skorzystałam z promocji, kupiłam tylko 2 (2 !) książki a zachwytu było co nie miara. A serię 50 na 50 oglądałam, ze sto razy… Mogłam zrobić chociaż mały kroczek w przód, kupić jedną z pozycji… A tak nie mam, dalej nie mam, dalej zazdroszczę🙂

    Piękne nabytki🙂

  38. Zazdroszczę „Znakowej” kolekcji!
    Pozostaje tylko zbierać fundusze😉

    Pozdrawiam!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

