I’m back!

Czołem!

Melduje się zagubiony w akcji bloger:) Setki przeróżnych czynników, złożyły się na moją przedłużającą się nieobecność. Czasu miałem i wciąż jeszcze mam niewiele, roboty mam za wiele, a doba jak krótka była, tak krótką pozostała (na szczęście za 2 tygodnie jedną nam góra „naciągnie”) .

Dobra! Wstęp był krótki, ale nudny, teraz czas na konkrety:

Recenzje będą… wkrótce:) Może nawet jutro, jeżeli żona wybaczy mi wieczorną godzinkę. Przez okres nieobecności przeczytałem kilka książek, więc będzie o czym pisać!

Na koniec zapraszam wszystkich na galę Złotej Zakładki, która odbędzie się w sobotę (22.10) o godzinie 11:30 na Targach Książki w Katowicach.  Więcej informacji tutaj.

Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą nieobecność:) Odmeldowuję się!

Ave!

  1. No jesteś🙂 Najważniejsze, że wszystko OK🙂
    Uściski dla mojego ulubieńca – Alka oczywiście😛

  2. Męska ekipa wzmocniona🙂 To teraz Ty piszesz, a mnie się nie chce :D:D

  3. Ooo, wróciłeś🙂. Zastanawiałam się, gdzie Cię wcięło.

  4. nieobecność zrozumiała… gorący okres okołowyborczy… ktoś musiał nad tym cyrkiem zapanować… misja wykonana😉

    • dokładnie. biegałem z transparentem „Tylko nie palić kota!!”. patrząc na wyniki jednak cyrku ogarnąć mi sie do końca nie udało;)

  5. A ja napiszę… Do zobaczenia w sobotę na targach!😀

  6. No nie wiem, nie wiem…Muszę się zastanowić…No dooooobra, wybaczam.😉

  7. No witam, witam! Uhh, Pablo, pięć tygodni to już poważne zaniedbanie… Niech będzie, że dajemy Ci drugą szansę😉
    Czekam na recenzje, wreszcie!

    • patrycja
    • Październik 17th, 2011

    Tak się ostatnio zastanawiałam dlaczego nie dostaję maili z Twoimi postami… bo ja leniwa jestem i czytam Twoje posty przez e-mail😉
    Pozdrawiam.

    • Ha! A ja się zastanawiałem jak to jest, że mam więcej czytelników niż wejść;)

      Pozdrawiam gorąco:)

  8. Witamy z powrotem. Już myślałem że przepadłeś na dobre;)

    • Agna
    • Październik 17th, 2011

    Widzisz, Twoja nieobecność jednak daje się we wznaki. Witamy na pokładzie.😉

  9. No wreszcie jesteś…
    Co tam u mojego ulubionego Alka słychać?

    • Długo by opowiadać;) dom wciąż pływa w siczkach i nawet pani psycholog stwierdziła, że uparty cfaniak z Alka:P

  10. no proszę… Kto tu się wreszcie pojawił… ;p
    Witamy z powrotem! ; D

  11. Witamy, witamy🙂

    • Isadora
    • Październik 18th, 2011

    Fajnie, że jesteś! Czekam na Twoje recenzje „męskim okiem”:)
    Pozdrawiam serdecznie!

  12. No, jesteś! Bardzo dobrze!🙂

  13. Fajnie, że wracasz🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

