Targi Książki w Spodku i Złota Zakładka!

Czołem!

Właśnie powróciłem z Katowic i… było świetnie. Blogerzy stawili się licznie, gala rozdania się udała, było wesoło i każdy chyba jest zadowolony. Zaliczyłem nawet spotkanie biblionetkowe na deser, wiozłem na nie osobiście Małgorzatę Gutowską – Adamczyk z którą sobie sporo pogadałem, uciąłem sobie rozmowę z Markiem Krajewskim i piliśmy dłuuuugą kawę z Martą Kisiel.

Po prawej Agnes z Dowolnika, tyłem Robert (fri2go) z… znowu zapomniałem jak się nazywa jego nowy blog, oraz ja we własnej osobie:)

Marta Kisiel otrzymuje Złotą Zakładkę.

Pogadałem też sobie z koleżankami i kolegami po fachu. Nareszcie udało mi się fizycznie poznać ludzi, których czytam od bardzo dawna i w realu okazali się rewelacyjni!

Od lewej: Iza z Magii Książki, mła, oraz Agnes z Dowolnika:)

Ok! Czas na wyniki Złotej Zakładki:

1. Najlepsze czytadło: Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

2. Najbardziej poruszająca książka: Dzisiaj narysujemy śmierć – Wojciech Tochman

3. Najlepsza intryga: Erynie – Marek Krajewski

4. Najlepsza książka non-fiction: Zrób sobie raj – Mariusz Szczygieł

5. Najzabawniejsza książka: Dożywocie – Marta Kisiel

6. Najciekawszy świat powieści: Cukiernia Pod Amorem Zajezierscy – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

7. Najbardziej wciągająca książka: Cukiernia Pod Amorem. Zajezierscy – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

8. Najlepsza książka dla dzieci: Toliny. Wystrzałowe opowieści dla dzieci – Conn Iggulden

9. Najlepsza książka dla młodzieży: Książę Mgły – Carlos Ruiz Zafon

I co, zatkało Was? Mnie wyniki trochę zaskoczyły, ale szoku nie było. Wypada mi teraz przeczytać Cukiernię, do czego osoba autorki naprawdę zachęca. Fajnie się czyta książki fajnych ludzi prawda?:)

Od lewej: Marta Kisiel, Marek Krajewski, przedstawiciel wyd Sonia Draga, przedstawiciel Agory, Małgorzata Gutowska – Adamczyk.

Widzieliście jak wyglądały statuetki, które wręczaliśmy zwycięzcom? Moim zdaniem sa naprawdę ładne.

Ok! Na razie to wszystko. Teraz musimy ogarnąć detale, posegregować fotki, pociąć filmiki i zaczynamy przygotowania do 2 edycji Złotej Zakładki!

Serdeczne podziękowania dla Izabeli za udostępnienie zdjęć! Dzięki!

AVE!

  1. Super, gratuluję całego pomysłu, eventu. A statuetki zawodowe🙂

  2. Cudowna relacja, cieszę się, że było tak wspaniale :):)

  3. Mnie było bardzo miło🙂 I do zobaczenia w kolejnej edycji ZZ🙂

  4. Zazdraszczam spotkania z Martą Kisiel i Małgorzatą Gutowską-Adamczyk.

    Czytaj „Cukiernię” – ciekawa jestem jak na książkę zareaguje facet, bo jak dotąd to tylko jedną męską opinię na temat tej książki widziałam na BiblioNETce i była optymistyczna jeśli chodzi o dwa pierwsze tomy i bez fajerwerków przy okazji tomu trzeciego.

    Mnie osobiście pierwszy tom zauroczył, drugi mi się podobał a trzeciego jeszcze nie czytałam – wystarczyła chwila nieuwagi i któraś z rodzinnych bab mi ją z półki zwinęła…

  5. Wreszcie człowiek ma się okazję przyjrzeć dobrze Pablowi….😉

  6. Tego typu spotkania są naprawdę fajną sprawą i naprawdę żałuję, że nie udało mi się dojechać do Katowic😦 W przyszłym roku będę musiała poruszyć niebo i ziemię, żeby dojechać na tamtejsze Targi Książki albo chociaż do Krakowa, który i w tym roku kusił moją osobę. Wszystko byłoby dużo prostsze, gdyby tego typu impreza była organizowana nieco bliżej mnie. Być może kiedyś Szczecin lub okolice wpadną na fajny pomysł i ugoszczą autorów z całej Polski. Byłoby również miło gdyby moja uczelnia ułożyła plan w ten sposób, bym nie musiała się martwić, że muszę potem nieźle się nagimnastykować żeby bez problemu przygotować się do zajęć, W chwili obecnej niestety na US panuje taki bałagan, że wyruszam z domu rano, a wracam wieczorem i w weekendy nie mam ochoty totalnie na nic.

  7. Jak miło Was widzieć🙂
    I zdanie rodem z Fejsbuuka „Ładnie wyglądacie”🙂
    I ja żałuję, że nie mogłam do Was dołączyć. Pierwsze plany uwzględniały i Katowice, niestety w efekcie musiałam zdecydować się na jeden wyjazd. Padło na Kraków. Będziesz?🙂

    Co do wyników… czułam, że Cukiernia będzie czarnym koniem tych wyścigów…😉

    • Isadora
    • Październik 23rd, 2011

    Bardzo fajnie, że takie wydarzenia mają miejsce i że relację tu zamieściłeś – nie mogłam się stawić osobiście, ale dzięki Twojej relacji mogłam choć trochę wczuć się w tą atmosferę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

  8. Targi Książki i spotkanie były rewelacyjne. Tyleż atrakcji w ciągu jednego dnia, że szok! Bardzo miło było Cię poznać. Innych blogerów i BNetkowiczów również. Pozdrawiam i do następnego spotkania, mam nadzieję🙂

  9. Byłam tylko przez chwilę i nudziło mi się, więc nie zabawiłam długo ^^ Ale cieszę się, że innym się podobał🙂

  10. Kurczę …. Pablo! Widzę, że tam byłeś ważną personą!😉 Szkoda, że mnie nie było😦 Katowice troszkę daleko, a w Warszawie nie ma takich atrakcji jak Złota Zakładka😦

  11. Aga
    Dzięki! Za statuetki należą się wielkie podziękowania panu sponsorowi:)

    Avo🙂 Szkoda, że Ciebie też z nami nie było:)
    PS. Widzę że czytasz Piaskuna! Jak Ci się podoba ta nietypowa książka?:)

    Anek
    Obie panie są po prostu świetne! Każda w inny sposób, ale obie są rewelacyjnymi osobami:)

    Cukiernię przeczytam na stówę, obiecałem że chociaz spróbuję.

    Książkówka😉 No w sumie nareszcie znalazł się ktoś kto mnie pocykał;)

    Lena
    Jakby się coś zmieniło, to ja w czwartek w Krakowie będę, więc wiesz… jakby co to czekam:) będzie nas tam zresztą sporo z tego co widzę. Nie łam się, skończysz studia, znajdziesz robotę to dopiero się zacznie młynek:) Wiem wiem, nie pomagam;) I wyłaź z tego kartona bo go idę zaraz wyrzucić;)

    Kinia
    Do kompletu brakowało mi tam własnie Ciebie:) W Krakowie będę na 100%, ale tylko w czwartek więc mam nadzieję, że się jakoś uda nam spotkać.
    Cukiernia od samego początku była prawie pewniakiem:)

    Isadora
    Ja liczę, że uda mi się z Tobą prędzej, nie później, spotkać na jakichś Targach czy coś takiego:) Mam nadzieję, że jak spłyną zdjęcia to wrzucę jakąś szerszą relację jeszcze:)

    sardegna
    Mnie równiez było bardzo miło, tylko nie zdążyłem się rozgadać konkretnie:) Jakoś nie było okazji. Strate trzeba nadrobić, więc cos trzeba wymyślić:) Może kwartalne śląskie spotkania blogerów ;))))
    Zgadzam się z Tobą w 100%. Impreza była szalenie udana i bogata w przeżycia:)

    Tristezza
    A widzisz, bo myśmy chyba ze sobą nie pogadali:) Ale nic straconego. Plan jest, że kolejne Targi w Katowicach będą w Marcu:)

    Judyta
    Ja tam tylko statuetki podawałem;) Enga to była szefowa i najważniejsza osoba w mieście:) Bardzo wielka szkoda, że właśnie Ciebie nie było. Kilku zaledwie blogerów brakowało mi do szczęścia, z czego właśnie i Ciebie, ale nic straconego:)

  12. Pablo – dzięki za spotkanie, towarzystwo i pogawędki! Złota Zakładka wypaliła w 100%, aż miło czytać takie relacje.
    Tylko hmm – ten przyszłoroczny marzec może być mi „nie po drodze”… ale nic to, na pewno coś się jeszcze nadarzy🙂

  13. Z najnowszych wiadomości wynika, że być może pojawię się w Krakowie ale to na weekend. W sobotę rano będę i w niedziele w nocy powrót😉
    Mam nadzieje, że tym razem wypali, bo to w sumie na spontanie decyzje podjęłam. Zobaczymy, jak faza wykonawcza przebiegnie.
    A widzisz… W kartonie mnie już dawno nie ma… Z bagażnika uciekłam, po ostrym zakręcie, podczas którego nabiłam sobie guza! W pewnym momencie pomyślałam nawet, że zrobiłeś to specjalnie żeby mnie wykurzyć😦 Na drugi raz wezmę w piersiówce znieczulacz i powinno być lepiej.

  14. Link do mojego nowego bloga właśnie otrzymałeś wraz z komentarzem😛

    btw. nie było jakiegoś zdjęcia, gdzie mnie przodem widać??

  15. Agnes
    hmmm, rzeczywiście możesz miec problem w tym marcu:)
    Imprezka była świetna i cieszę się, że dane było nam się poznać!:)

    Lena
    Ja w krk będę, ale tylko w czwartek, więc niestety znowu się rozminiemy:( chociaż… kto wie:) Moja obecność w pozostałe dni uzależniona jest od kilku zmiennych i jest bardzo mało prawdopodbna:)
    Hehe! Znieczulacz w piersiówce! A podzielisz się nim mam nadzieję co?:)

    Robert
    Już tam u Ciebie buszowałem ostatnio:) Muszę sobie go zakodować:)
    Iza mi podesłała zdjęcia dobrane chyba pode mnie. Napisz najlepiej do niej, może ma coś z en face:) A Bartek nie dysponuje jakąś galerią solidną?

  16. W takim razie nie pozostaje nam nic innego, jak tylko poczekać do przyszłego roku😉 W sumie czwartek nie byłby taki zły, gdyby nie piątkowe zajęcia logopedyczne, które mam obowiązkowe, a babki raczej nie są wyrozumiałe.

    No jakiś sposób musiałam wynaleźć skoro buszujesz po szosie niczym rasowy pirat drogowy. Jak będziesz grzeczny (w co wątpię :p) to może i się podzielę.

  17. Szkoda, że czwartek w Krakowie planujesz…
    Ja niestety jestem „lud pracujący miast i wsi”, ze szczególnym naciskiem na to drugie i dopiero na sobotę planuję odwiedziny w mieście wojewódzkim:)

  18. Oł noł czwartek? Miniemy się. Będziemy ale w sobotę i w niedzielę. Szkoda, naprawdę bardzo i w ogóle.

    W takim razie wypatruję następnego spotkania🙂 Pozdrawiam🙂

    • Karol Arentowicz
    • Październik 26th, 2011

    Pablo, bardzo fajna relacja🙂 – jakby z rodzinnego święta, w którym udział po prostu sprawia radość.
    Powtórzę za Kingą: „ładnie wyglądacie”🙂

    PS.1: Na przedostatnim zdjęciu jest pani Sonia Draga.
    PS. 2: Mam w planach „Cukiernię”; podzielę się wrażeniami.

  19. Super sprawozdanie – chociaż wiem co i jak.
    Statuetki bardzo ładne. Cieszę się, że się dobrze bawiliście.😉

  20. Lena
    Bardzo grzeczny jestem!:) Bardzo bardzo:)

    anek7
    Wielka szkoda, że się rozminiemy. Ja zaś będę w weekend nie dam rady:( Ale co się odwlecze…:)

    Kinia
    Szkoda, ale jak będziesz w Katowicach/Chorzowie/ Śląsku daj znać:) U mnie bywa krucho z czasem ale kto wie:)

    Karol
    Dzięki:) Rzeczywiście to było coś na wzór spotkania rodzinnego.
    AD.1 Byłem tego powien podczas pisania posta na 95% więc jednak dopisałem przedstawiciel:)
    Ad.2 o!:) To świetnie bo i ja mam w planie ją przeczytać jeszcze w tym roku:) Porównamy wrażenia.

    PS. Ojciec jest świetny i ważny! Recenzja „się pisze”🙂

    Beatrix🙂 Następnym razem i Ty musisz koniecznie się pojawić:)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

