Stoooooos!

Czołem!

Obiecałem zaległy dwutargowy, dwumiesięczny stos. Ufff naukładałem się i naprzebierałem! Na pewno coś pominąłem lub/i coś mi się zdublowało z poprzednimi stosikami:)

Konkrety!

Widok ogólny:

No i co ja mam tu komentować… szerokość 78 cm, wysokość 59 cm, waga… krytyczna. Na samym dole fantastyczna, ślimacza zakładka od viv!:)

Widok szczegółowy:

Na baczność książeczki dla dzieci. Uwierzcie mi, każda z nich jest świetna! Alicja zaś… oj! o niej napiszę w swoim czasie:)

Z istotnych spraw:

  • na samym dole „Dziewczyna płaszczka” z wymiany z viv:),
  • Uczynki miłosierne Ojca Knabita – sam autor tak długo mnie namawiał, aż uległem:),
  • Ahatanhel i Inne okręty od Madzi, widooczne u dołu świetne zakładeczki smoczaste były w pakiecie (dzięki za wspaniałą paczuszkę wygraniową!!):),
  • Norwegian Wood – nareszcie Murakami trafił w moje łapska,
  • ostatnie i najlepsze Nogi Stonogi!, czyli gra teoretycznie dla 4 latka. Mój 3,5 latek nijak jej jednak nie kuma:) Zrecenzować?;)

Co tutaj jest ważne:

  • Kiedy Bóg odwrócił wzrok  – zdobywca wielu nagród. Na książeczkę polowałem od dawna i w końcu sie udało.
  • Robokalipsa – pierwsze kilka stron robi bardzo dobre wrażenie, soczysty język i fajny klimacik:) Zobaczymy co dalej.
  • Lodowy Smok – Martin w Bajce… recenzja lada dzień.
  • Śniadanie z Kangurami – świetna! Rec wkrótce.
  • Dożywocie! – taaaak! Pablo zrecenzuje Licho, a co mi tam:) Pani autorka się nie martwi, treść dobra będzie, alleluja! Recenzja umożliwiona dzięki viv:) Dzięki!
  • A na szyczicie „Pewnego razu”, czyli świetna gra dla 3,5 latka! Zrecenzować ją?:) To już zależy, czy będą chętni na taki tekst:)
  • A na dole ślimaczą się ślimaki od viv:)

I na koniec:

  • Król złodziei – wymiana na LC:)
  • Bolek i Lolek – świetna!
  • Endymiony, Hyperiona – okazja była…
  • Cukiernia – specjalnie dla małżonki, ale i małżonek ma plan się zapoznać:)

Czego tu nie ma: komiksów które mi umknęły, kilku książek dla młodego, których nie chciał oddać do zdjęcia, dwóch gierek planszowych z których jedną na pewno będą chciał się pochwalić i to chyba wszystko:)

Ogłoszenia parafialne:

  • szanowny pan autor ma l4, więc w związku z trwającą rekonwalescencją ma plan pojawiać się częściej u siebie i u Was:)
  • nadchodzące recenzje:
    • Śniadanie z kangurami
    • Dożywocie
    • Badyle i chwasty (niespodzianka:P)
    • Alicja w krainie czarów
    • Kameleon
    • Mroczna Ostoja
    • Lodowy Smok
    • jakieś książeczki dla młodego wciąż czekają.

To chyba tyle. Jeszcze pytanie mam: chcecie, żebym pisał krócej, za to konkretnie, czy ma zostać tak jak jest?

Na razie to tyle:)

Ave!

    • Isadora
    • Listopad 9th, 2011

    Nawet nie mam siły komentować… otwierasz księgarnię????
    Pozdrawiam serdecznie!:)

  1. O, circa tyle pozycji mamy na jeden egzamin z HL na polonie.

    Gratulejszyn. 🙂

    Ja czekam na wrażenia z „Dzienników” Gombro. Zainwestuj.

  2. „Robokalipsę” skończyłam wczoraj i powiem, że trzyma dobrze! Nie ma jakiegoś napięcia, bo wiadomo jak się skończy, ale wciąga bardzo mocno i jest dobrze napisana.
    A po cóż skracać Twoje wypowiedzi, skoro tak dobrze się je czyta? 🙂

    Pozdrawiam

  3. Witam! Zawsze pisałam jako klkaja ale postanowiłam się Twitterem zalogować 🙂

    Nie mogę się doczekać co napiszesz o Dożywociu bo mi się bardzo, ale to bardzo ta książka podobała!!!

    A stos imponujący z chęcią coś bym z niego podkradła 😉 Pozdrawiam!

  4. Hah! Skracać! Żartujesz chyba. Ma być tak jak jest i tyle, albo zabiorę swoje zabawki i pójdę do innej piaskownicy 😉
    Stos potężny. Najbardziej podobają mi się te grubasy w twardych okładkach – wyglądają zachęcająco.
    Szalejesz, Pablo, szalejesz 😉

    • izaa. :
      Ale na razie czekam na recenzje, najbardziej interesuje mnie chyba właśnie Twoja opinia na temat „Dożywocia”. A spróbuj się wyłamać i napisać choć jedno złe słowo!

      Padłam ze śmiechu 😀 Ale naturalnie – zgadzam się, niech się odważy wyłamać to już się policzymy przy kolejnym spotkaniu 😉

  5. noo, faktycznie stoooooos.. ; ) i same fajne rzeczy w tym stosie. Poczęstowałabym się. Ale na razie czekam na recenzje, najbardziej interesuje mnie chyba właśnie Twoja opinia na temat „Dożywocia”. A spróbuj się wyłamać i napisać choć jedno złe słowo!
    I ani mi się waż pisać krócej. Tak fajnie się te Twoje recenzje czyta..
    W ogóle ciekawa jestem, kiedy Ty to wszystko przeczytasz… ;p

    pozdrawiam! ^^

  6. O stosie się nie wypowiem, bo mnie krew zalewa :p

    Powiem tyle: nic nie skracaj! Dobrze jest, jeżeli nie bardzo-super-hiper-dobrze 😉 Wara od tekstów 😉
    No i pisz o tym „Dożywociu”, bo też się doczekać nie mogę!

    • patrycja
    • Listopad 9th, 2011

    Aż normalnie wyszłam z maila na bloga, by napisać, że bez zmian proszę. Żadnych skrótów, żadnych konkretów. Proszę sobie nie żartować! NO.

  7. Ani się waż skracać!
    Już się nie mogę doczekać Twoich recenzji na temat Cukierni, Wichrów archipelagu, książek K. Michalak (to zdecydowani babska literatura więc zdanie faceta na ich temat może być ciekawe) i oczywiście Dożywocia.

    Z lichotkowym pozdrowieniem
    Alleluja! A psik!

  8. Absolutnie nie waż się skracać. A i gry Alka proszę zrecenzować. Jestem ciekawa, czy i tym razem miał na Ciebie jakiś patent 😉

    Stoooos jest boski!

  9. Osz w mordkę, ale potwór.:D Ale za to jaki urodziwy.;) Jak Ty to ogarniesz, przecież na to zwykłe l4 nie wystarczy.:D

    Jak zobaczyłam „Cukiernię…”, to mi lekko szczęka opadła, bo taki zakup mi niezbyt pasuje do Twojego profilu psychologicznego.;) Ale potem okazało się, że dla żony. I te przecudności od Maga, i „Dziewczyna…” (do tej pory pluję sobie w brodę, że jak dawali, to nie wzięłam), i zakładki… Weź się podziel.:D

  10. matko bosko czestochosko….. 😉

  11. O, „Alicję …” oglądałem na Targach, ale kiesa już była pusta. A szkoda, bo znikającym kotem pobawiłbym się dłużej. Osobiście 🙂

  12. Robokalipsa podobała mi się – wbrew wielkim obawom, że będzie inaczej 😉

    widzę Człowieka z Wysokiego Zamku, hehe, właśnie skończyłem czytać 😉

    Wichry archipelagu, Dziewczyna płaszczka – u nas też czekają na akcję.

    Fajny stosik… co tam stosik, fajny wał przeciwpowodziowy! 😉

  13. Ach ci wspaniali mężowie, co kupują żonom całą serię Cukierni…godni naśladowania 🙂 Też mam takiego męża, więc wiem 🙂

    Co do stosu – nie mam pytań…pozdrawiam 🙂

  14. Mato Boska Częstochowska jak mówi moja prababcia!
    Nie ogarniam jak mówi najmłodsza siostra!

    Stos jest przytłaczająco wspaniały :P.

    Wstyd się przyznać, ale pochorowałabym trochę na jakąś grypę, żeby nadrobić zaległości i poleżeć w łóżeczku 😉

  15. Wow !!!!!!!!!!!!!! Pablo, gdzie trzymasz te książki ? Gratuluję zakupów i zapraszam na mój konkurs, można wygrać najnowszą Kathy Reichs 🙂

  16. OMFG! Paweł, właśnie przestałam mieć wyrzuty sumienia! Ja przez miesiąc nieobecności uzbierałam pewnie z połowę tego i myślałam, że to naganne… Wolski, alleluja!

    Cukiernię planuję pożyczyć od mamy.

    More than words wolę w wykonaniu Mr Big, ale to z poprzedniego posta jest niczego sobie 🙂

    I przyjemnego korzystania ze smoka – jak dla mnie to najlepsza zakładka ever!

  17. A, i jeszcze zapomniałam – co do pisania – krócej, czy dłużej wsio ryba, ale ma być z pazurem 😉

  18. Na widok ksiazek troche dostalam oczoplacu, a najbardziej sie ucieszylam,ze nie tylko ja tak mam.

    Strasznie mi sie podoba to, ze kto przeczytal Dozywocie ten jakos Zlichowial i Allelujuje! I dobrze, alleluja.

  19. Śniadanko z kangurami czytałam i bardzo mi się podobało – poczucie humoru autora wymiata. 😉 Ciekawe co Ty o nim powiesz. 🙂

  20. Pablo, osłabłam normalnie z wrażenia 🙂 Stos obłędny! Ba, hałda cała!

    Co do pisania – pisz, jak TOBIE jest najlepiej, najwygodniej. Swoboda wypowiedzi owocuje, zaręczam. Serdeczności przesyłam, czekam na opinię o „Dożywociu” i o „Alicji” 🙂

    P.S. Wciąż jakoś nie umiem się zebrać i napisać do Wilgi, ech, no co jest ze mną?

    • viv
    • Listopad 10th, 2011

    Wow! Słów brakuje po prostu. A ja myślałam, że przeginam z ilością sprowadzanych do domu książek. Popatrzyłam na te stosy i mi lepiej od razu.To się nazywa dobra kuracja 🙂
    A teksty pisz jakie Ci pisać najwygodniej 🙂
    Ps. Co z tą skalą ocen? Znika, wraca stara czy będzie taka „kreatywna”? 🙂

  21. Moje brwi uniosły się tak wysoko, że właściwie zgubiły się już we włosach na głowie. O JEJCIU! Cóż to za STOSISKO w pełnym znaczeniu tego słowa 😀 Istna rewelacja! Ty to dopiero możesz założyć bibliotekę… cóż tam mój dzisiejszy malutki stosik… ech, aż wstyd pokazywać. Zazdroszczę, oj zazdroszczę 🙂 I cieszę się, że wracasz już na poważnie i z rozmachem 🙂

  22. Oż Ty….
    „Hyperiony”, „Endymiony” piękne…
    Wszystko piękne…Właściwie wszystkie słowa zachwytu już padły – gratulacje – takie nabytki… 🙂

  23. Simmonsa zazdroszczę 🙂 chociaż chwilowo i tak bym go nie czytała^^

  24. Isadora
    Dobry poysł na wyjście z długów:):):)

    Aga
    Gombro w planie, ale wciąż nie po drodze:)

    Vampirek
    Kamień z serca z tą Robocią apokalipsą:)
    To nie skracam:)

    Klkaja:)
    Dożywocie? Allejuja, a psik!
    To i Twitterem się da?:) A słyszałem że ta platforma upada.

    Hiliko
    No to nic nie skracam:) Dzięki!:)

    izaa
    Dożywocie? Alleluja, a psik!:):):) A zjadę ją od okładki po okładkę a co mi tam:p Pal Licho:P
    To ja już nie nie skracam:) Kiedy? Hmmm musiałbym nogę złamać albo coś…

    Aga
    Nic nie będę skracał w takim razie; ) No chyba, że jeden maleńki eksperyment zrobie:)
    Dożywocie zrecenzuję, mam plan! Ale potrzebuję weny i stosu delicji piankowych:)

    patrycja
    Ta Jest! – ryknął, po czym zasalutował, obrócił się na pięcie i raźnie odmaszerował:)

    Anek
    Tej Cukierni się trochę obawiam. Michalak raczej nie będę nawet zaczynał:) Wrzuciłem na stos żeby wieża była wyższa:) podchodziłem kiedys do Poczekajki, ale jakoś się odbiłem. To za bardzo kobieca lektura jak dla mnie:)
    Alleluja! A psik!:):):)

    Lena
    Nie skracam:) Gry będą:) A patetnt? Alek nie ma dla mnie litości:)

    Moreni
    Weź wpadnij ze swoją połowicą to i się może czyms podzielę;)
    Stos się zbierał dłuugo. Objętość dodatkowo powiększyły oba Targowe wydarzenia:) Cukiernię mimo wsyzskto mam zamiar przeczytać:) Będzie ciekawie:)

    Mary
    Częstochowsko hehe:P

    Bazyl
    Zajebista jest Alicja co nie?:) Do tego jest fajnie napisana. Nie muszę skracać tekstu, żeby Alek słuchał i się nie nudził.

    Onibe
    Będziemy porównywać wrażenia mam nadzieję już niedługo:) Uzbiarała mi się tona książek do czytania:)

    sardegna
    Ah, gdyby i moja małżonka aż tak mnie uwielbiała za takie drobnostki… ale marudzic przestala, więc jest postęp:P

    Maya
    Nom, trochę mi się nazbierało:)
    Takie pochorowanie się może być całkiem… przyjemne… 🙂 Ale to brzmi dziwnie:)

    tommy
    Gdzie? Specjalnie jak stawiałem sobie domek, wymyśliłem dodatkowy pokoj na książki:) Nie jest co prawda gotowy tak jakbym chcial, ale miejsce jest:)
    Wpadnę:)

    Magda
    Będzie z pazurem!:) Ja ten stos zbierałem chyba ze 2 miesiące i 2 Targi:) Stąd się nawarstwiło:) Dosłownie…

    Wolski nowy mnie kusi mocno, chociaż ponoć szału nie ma, a Cukiernia… tez kusi, bo faceci tego nie czytaja a ponoć da się:)

    Smok jest świetny:) Ta druga mniejsza została podłapana przez szanowną małżonkę:)

    dabarai
    I coż ja na no mogę odpowiedzieć. Alleluja! A psik! Amen!:)

    Ewka:)
    Śniadanko jest naprawdę świetne. Aktualnie powoli go doczytuję do końca i niezmiennie moje zadowolenie rośnie:)

    Agnes
    Hołda!:) A jak!:)
    Będę pisał właśnie tak jak mi radzisz:) Może być ostro:) Lubię pisać bez ogródek:)
    Alicja jest świetna! Dożywocie takoż:)
    Pozdrawiam! Pisz do Wilgi!:)

    viv
    Ja przeginam? EEEe nie:) Nie wydaje mi się:) Niewinny:) Nie poczuwam się:)
    Skala ocen? Na razie stała się kreatywna. Protestów nie ma, więc na razie chyba tak zastanie. Ciężko mi oceniać punktowo książkę ostatnio. Jak się publika uprze to i skala wróci do dziesiątkowej formy:)

    Miqa
    hehe dzięki:)
    Wracam, wraca, Nie wiem czy na razie będzie mnie tu dużo, ale postaram się te 2 recki tygodniowo z siebie wycisnąć:)
    Pozdrawiam serdecznie! A Twój stosik kusi mnie swoja odmiennością! Nigdy nie miałem niczego z wyd g+j do recenzji:)

    beatrix
    hehe:) Dziękować:) Hyperiony pięknie! PIĘKNIE! wydane:) nie żal mi tej kasy:)

    karodziejka
    Simmonsa wyrwałem bardzo tanio, więc mimo że go również szybko nie przeczytam, w ogóle się nie zastanawiałem:)

  25. O matko!! Toż tu można otwierać stoisko z książkami:) Podziwiam, naprawdę, mocno podziwiam. A z połowę książek chętnie bym przygarnęła, ot co 😀 Teraz wypada tylko życzyć duuuużo wolnego czasu… Pozdrawiam:)

  26. No i prawidłowo, że nie ma 🙂 Ktoś musi trzymać porządek i nie pozwalać na to, by kochany Tata zbytnio bujał w obłokach. To by dopiero było 😉

  27. Da się twitterem, da! 😉

  28. Dzień po wszelakiej maści zakrapianych imprezach, nie powinnam zaglądać na blogi…Czytam czytam i się zastanawiam, czego to masz czternaście… 😉
    Wracaj do zdrowia!
    A stosu nawet nie skomentuję, bo żal mi ściska to, na czym siedzę.
    Rozpieszczasz żonę ! Muszę to zdjęcie Mojemu pokazać, niech się uczy!
    To ja czekam na recenzję Dożywocia M. Kisiel 🙂

    Pozdrowienia ! 🙂

    • Edyta28
    • Listopad 12th, 2011

    Dziewczyna płaszczka super. Dawno tak się nie uśmiałam.

  29. Jestem pewna, że spodoba Ci się „Dożywocie”!
    i zżera mnie ciekawość, co też Pablo powie na temat „Cukierni pod Amorem” 😉

  30. Ominęłam całą dyskusję o roślinach i przyszłam sobie pooglądać to mega stosisko 😉
    Z chęcią teleportowałabym go w całości na swoje biurko 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

