Stooosik:)

Czołem!

Przedświąteczne okoliczności około remontowe, nie pozwalają mi za bardzo na cokolwiek innego. Dlatego dzisiaj będzie stosik:) Dawno już się nie chwaliłem, paczuszki ostatnio spływały regularnie, więc czas najwyższy:

Bez zbędnych ceregieli wyrywkowo o wybranych pozycjach:

1. „15 blizn” – ponoć zbiór opowiadań grozy, w którym nasi twórcy miażdżą zachodnich. Jako niepoprawny patriota stwierdziłem, ze muszę to zobaczyć na własne oczy, po czym zgłosiłem sie i wygrałem ją u Avo Lusion🙂 Dzięki! To się nazywa siła przyciągania!

2. „Król złodziei” – dawno poszukiwana przeze mnie młodzieżówka. Wymiana.

3. Prokopy i Hołownie oraz „Do kropli ostatniej” – to zasługa Mikusia! Muszę przyznać, że w tym roku byłem wyjątkowo grzeczny, co przełożyło się bezpośrednio na idealnie trafione pozycje niespodziajkowe:)

3. „Podróże małe i duże” – Znak naprawdę daje czadu w tym roku. Wymiana z anek7🙂 Dzięki!

4. „Epic” – świetna książka oparta na MMORPG. Recenzja lada dzień:)

5. „Na psa urok” – nadażyła się okazja, więc postanowiłem sprawdzić. Wymiana z Fuzją🙂 Dzięki!

6. „Na wschód od Edenu” – biorę się za klasykę przez wielka K! Zakładka jak widać już w książce tkwi, co niepodważalnie świadczy o tym, że rozpocząłem proces pochłaniania treści. Efekt? Pychotka! Perełka:)

Cóż by tu jeszcze? Ilość wolnego czasu waha się ostatnio u mnie w granicach od zera do zero przecinek zero zero jeden, więc i recenzji za bardzo nie potrafię zapowiedzieć. Będzie na pewno „Epic” i „Dobry brat zły brat”. W przypływie weny może skrobnę coś dziecięcego:) Hasełka młody ostatnio miewa przednie, a ja je notorycznie zapominam:)

Pozdrawiam serdecznie!

  1. Jak Pablo walnie po oczach stosem, to aż się w łepetynie zakręci.😉 „Elbing 1945” Tom I czytałam i całkiem dobrze wspominam – bez szału, ale jest dobrze. A Hołownię i Prokopa bym Ci zwinęła. Koniec wypowiedzi.😉

  2. Czytałam tylko „Na wschód od Edenu”. Bardzo dobra książka. dobrze napisana, choć tematyka niełatwa. Tylko momentami denerwująca, ale „czuć” dobrego pisarza na odległość😉.

    • Isadora
    • Grudzień 12th, 2011

    Aj, jaki apetyczny stosik! Na „15 blizn” czekam i ja🙂
    Czekam z niecierpliwością na recenzje!
    Pozdrawiam serdecznie:)

  3. Śliczny stosik😀 Życze miłego czytania🙂

  4. Ale ci dobrze! Masz Króla Złodziei!

  5. poza „15…” widzę tutaj same nowości (dla mnie). Ciekawym recenzji, zwłaszcza „Crimena”, do którego nie wiem czy się w ogóle zabierać😉

  6. Czekam na recenzję „Epic” – bardzo mnie ta książka ciekawi i powoli chcę ją u siebie🙂

    A ostatnia pozycja wygląda imponująco🙂

    Miłego czytania!

  7. Ewka
    Elbing mnie mocno ciekawi, bo ja historycznie wścibski jestem, ale kiedy nadejdzie jego czas… emerytura przychodzi mi do głowy;)
    Hołownię zamknąłem w sejfie i postawiłem obok niego pittbulla więc będziesz miała ciężko;)

    felicja
    Czytam, czytam Eden i jest naprawdę świetny:) Na razie dopiero 200 stron za mną, ale podoba mi się.

    Isadora
    15 blizn mnie ciekawe, ale ma niski proprytet:( Kiedy go przeczytam nie wiem:) Chociaż to sa opowiadanka, więc może przerywnikowo będę je sobie dawkował pojedyńczo:)

    Tristezza
    Dziękować:):):)

    Przepowiednia
    Ano, mam:) I nie oddam!:)

    Onibe
    Crimena może połknę jeszcze w tym roku – taki mam zamiar. Zapowiada się fantastycznie, ma świetną okładkę i wydanie jest niezłe. Lubię, jak otwarta książka leżąca na biurku swobodnie, nie zamyka się samowolnie – Crimen ma to w pakiecie podstawowym:)
    Niefantastycznie w ciemno polecam Steinbecka, jestem „dopiero” na 200 stron i jest naprawdę nieźle. Coś jak McCarthy, ale pisane w klasyczny i normalny sposob.

    Immora
    Epic pojawi się jeszcze przed gwiazdką, za to mogę oddać portfel w zastaw (i tak jest pusty;) ).
    Naszło mnie na cegiełki, w grudniu poniżej 600 stron nie schodzę:)

  8. Jestem ciekawa, jak spodoba Ci się „Na psa urok”, ja jestem zauroczona tą serią😉.

  9. Cudowny stosik! Bardzo ciekawi mnie „15 blizn” i „Na psa urok”. Czy czasem nie było takiego filmu? Bo coś kojarzę..
    Miłego czytania;*

  10. Będę oczekiwała recenzji „Crimena” i „15 blizn”🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

