Rusza II edycja Złotej Zakładki

Czołem!

Jak zapewne niektórzy z Was pewnie już wiedzą, powoli rusza II edycja Złotej Zakładki. Pozwolę sobie bezczelnie zacytować słowo w słowo Agnieszkę (Engę), która w niewielu słowach ujęła wszystko to, co w tej chwili jest najistotniejsze:

Moi drodzy, po chwili odpoczynku ruszamy z dyskusją na temat drugiej edycji Złotej Zakładki. Pewnie macie w pamięci lub zanotowane na kartce to, czym chcieliście się podzielić a propos pierwszej edycji, wnioski, propozycje modyfikacji i ulepszeń etc. Zapraszam Was więc na forum, gdzie wszyscy mogą dyskutować przy zachowaniu oczywiście zasad kultury osobistej i netykiety 🙂

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych blogerów, każdy może brać udział! Liczymy na aktywną postawę i chęć uczestnictwa. W końcu to wola większości ma stanowić o kształcie tej nagrody, więc do roboty! Najlepiej merytorycznie i konkretnie 🙂

Prosimy Was jednocześnie o pomoc w rozpowszechnieniu informacji o tej dyskusji i dalszym promowaniu akcji. Czy moglibyście wrzucić notki na Waszych blogach? Z góry dziękujemy! A dyskutujemy tutaj.

Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić wszystkich blogerów do dyskusji. Pokazaliśmy siłę w I edycji, teraz czas pokazać moc!:)

Ave!

PS. Po raz kolejny 24 godzinna doba nie pozwala mi na nic poza pracą i spaniem. Nie martwcie się jednak, można mnie spowolnić, ale nie zatrzymać! A jak!;)

  1. siem będzie działo, fajnie 😉

  2. Pablo, chodź wymyślimy i opatentujemy sposób na wydłużenie doby…! 😀 Będziemy mieć czasu pod dostatkiem i spać na forsie, co Ty na to? 😉 Mnie też godzin w dobie brakuje…ech…

  3. Moi Kochani, nie tylko Wam tych godzin brakuje. Mnie również. I tylko się popłakać, kiedy brakuje czasu na przyjemności. Dajcie znać, jak już wymyślicie ten sposób na wydłużenie doby. Chętnie skorzystam. A póki co, pozdrowienia ślę 🙂

  4. Zawsze mówię sobie „oby ta doba miała więcej godzin” – skądś znam to praca+spanie : )

  5. Ostatnio trochę byłam nieobecna w literacko-blogowym świecie. Teraz Madeleine powróciła pod zmienionym adresem:
    http://amon-sul.blogspot.com/ i to na dodatek w spółce.
    Oh, już się cieszę z powrotu do bieżącego czytania notek na ‚podsłuchu’ :D.
    Pozdrowienia dla Aleczka:)
    Madeleine & Liv KS

  6. już myślałem, że to wordpress znowu nawala z powiadamianiami o nowych postach, ale nie… to nowe posty nawalają ze stawaniem się nowymi postami 😉

    kiedy coś nowego? nadal zmagasz się z rzeczywistością czy już trochę odpuszcza? ;-D

    • Zmagam się z rzeczywistością, albo raczej to ona stara się zezmagać mnie na amen;) Staram się coś pisać, ale brak sił po tych zmaganiach powoduje tylko bezwładny zwis kończyn górnych, przy równoczesnym wyprowadzaniu kończyn dolnych ponad linię horyzontalną ciała;)

      Jestem w sumie po lekturze kilku książek, więc już chyba czas najwyższy.

      • hehe… śmieję się, ale w gruncie rzeczy to trochę śmiech przez łzy. Znam ten ból, ja chwilowo boję się poddać bo mam obawę, że jak przestanę robić cokolwiek, to lawina przysypie… no, ale są takie momenty w życiu człowieka.

        …a po burzy przychodzi spokój 😉

  7. Dobrze mi się wydawało, ze po ślady życia do źródła trzeba – nawet pod stareński post 🙂
    Można gratulować już czy jeszcze czekać trzeba? Coś mi gdzieś kiedyś mignęło pod jakimś postem u Agnes i tym sobie tłumaczę to przedłużające się milczenie, ale ile można? 🙂 Napisz proszę chociaż kilka słów … 😉

    • Beorn
    • Marzec 26th, 2012

    Chciałem tylko powiedzieć, że wierni czytelnicy będą czekać:)
    Pozdrawiam.

  8. Widzę, że doby nadal nie udało się wydłużyć 😉 Ech, rozumiem, rozumiem, ale tęsknimy już…

  9. Też się mi już zatęskniło odrobinę 😉

  10. I ja zaglądam i wypatruję i … poczekam!
    Sił dużo! Wiosna przyszła, cieplej się robi i dni będą dłuższe… dasz radę!
    Do poczytania 🙂

  11. Tatusiuuuuu! Tęsknię!

  12. Brak mi tego bloga, mam nadzieję, że kiedyś zastanę tu jeszcze świeżutką recenzję.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

