Archiwum dla 16 stycznia, 2011

Rozwiązanie EL Konkurso!!!

Witam,

obiecałem losowanie w niedzielę, a jak na razie wszystkie znaki na niebie i ziemi zapowiadają, że przed północą tego wpisu nie dam rady napisać:) Cóż, bywa i tak.

Do rzeczy! Powiem szczerze, że jest mi bardzo bardzo bardzo miło! Ilość zgłoszeń jak i doping, przeszły moje najśmielsze oczekiwania i licznik stanął na 65 komentarzach! Imponujące!:) Wliczam także podbicia licznika, bo dlaczego miałbym je pomijać nie?:) Oczywiście, jako że magiczna bariera 50 komentarzy pękła (i to szybko!), losuję dzisiaj 2 książeczki!

Tym razem, z uwagi na to, że już i tak jestem spóźniony postanowiłem skorzystać z programu losującego http://www.random.org/

Bez zbędnych ceregieli losuję 1 książeczkę, czyli Meduzę Cusslera, lecimy:

22 komentarz… niech no policzę… 1…2…3…4… wyszło mi, że należy on do:

malineczka74

Serdecznie gratuluję!

A teraz czas na rozlosowanie super taty! Maszyna losująca ruszyła i:


20 komentarz… daleko od siebie los dzisiaj nie padł:) Liczymy….1….2….10….15….19….. i:

przysięgam na wszystko, że to losowanie było losowe, a maszyna nieskorumpowana!!

BAZYL!

Gratuluję! Swoją drogą zawsze twierdziłem, że coś z tym blogiem jest nie tak;) Znikające zapisane wpisy, komentarze… nagle publikowane zapomniane wpisy… teraz super tata dla super taty…  magia:P  OK! Czas na posumowanie:)

Dwóch dzisiejszych zwycięzców, proszę o wysłanie mi maila z danymi do wysyłki:) Dla ułatwienia: qvilu@wp.pl 🙂

Czas kończyć:) Dziękuję jeszcze raz WAM wszystkim za liczny udział! Zapewne pamiętacie, że w zapasie mam jeszcze książkę Kinga do oddania? Otóż mam Sklepik z marzeniami, leży i się kurzy na półce, nówka nie śmigana:) Także trzymajcie rękę na pulsie. Jak zwykle nie powinno się na tylko 1 książeczce skończyć:)

Pozdrawiam serdecznie!

Ave!

Pablo