Tysięczny komentarz!!!

Panie i Panowie stało się!!!

Nadszedł czas na rozdanie kolejnej komentarzowej nagrody!!!

Wielki szczęśliwcem okazała się:

Kinga!!!

Zastanawiałem się, czym nagrodzić szczęśliwca, lecz w tym wypadku Kinga sama podsunęła mi propozycję:) Jeżeli tylko się na to zgodzi „Klucz Sary” powędruje do niej jutro z samego rana:)

Przy okazji dziękuję wszystkim za tak aktywne komentowanie i co? Do zobaczenia przy okazji 1500 komentarza? A może 1 333? A może już 1 111…. coś wymyślę:)

Kalio wiem…. byłaś blisko…. 🙂 o włos:)

Pozdrawiam!

Ave!

Paweł

  1. Gratuluję 😀

  2. :o)

    u mnie jeszcze trochę do 1000 :O)

    ale jak na młodego bloga i taj jestem w szoku !!!!!

    Ps. Masz jeszcze szanse na zakładkę z psem, kotem i co mi tam na myśl przyjdzie :O)

  3. U mnie jak na razie jedynie 207 komentarzy… Ale jest coraz lepiej ;D Pamiętam te pierwsze posty, gdzie komentarze świecą pustką ;P
    A Kindze gratuluję.. Ja to nigdy nie mam szczęścia w komentarzach;/

  4. Ja pierniczę! Alez Ci nabijają te posty :)) U mnie ledwie 500 przekroczyło 😛

  5. U mnie 426 😉
    Gratuluję zwyciężczyni!

  6. Gratuluję 😉
    A było tak blisko…

    • Kinga
    • 3 stycznia, 2011

    o ja o ja ooooo jaaaaa 😀

    aż nie wiem co powiedzieć (napisać) 🙂

    dziękuję? tak tak dziękuję 😀

  7. o ja, Kinia droga wygrała szczęściara jedna 😛 😀

  8. A tam. Napiszę. Zawsze to jeden więcej i nagroda bliżej 😀

  9. Gratulacje 🙂

  10. sabinka
    Ta jest! Tym razem będę skuteczniej spamował komentarzami!:)

    Madeleine
    Moim zdaniem Ty idziesz jak burza:)

    kornwalia
    No nie?:) Ma się ten zwierzęcy magnetyzm:P Zaraz idę Ci ponabijać komentów;)

    kasandra
    Napisałaś odpowiednio 985 i 986 komentarz:)

    Kinga
    Jeszcze raz gratuluję:)

    Bazyl
    Tak jest! Jak się gra to się ma;)

  11. Nie pozostało nic innego jak pogratulować udanego początku 2011 roku 😉

  12. Ja również gratuluję Kindze zdobycia nagrody, a Tobie, Pawełku, licznej grupy aktywnych czytelników 🙂

  13. A ja się nie będę chwalić ile mam ;)) Kindze serdecznie gratuluję ;))

  14. Gratulacje dla zwyciężczyni 😉 Ale i gratuluje tak wielu komentarzy 🙂 To oznacza że recenzję się podobają 🙂

  15. Max i enedtil
    Dziękować!:)

    Lena
    Każdy wie że masz prawie 1400:P

    Mol książkowy
    Jak się coś nie podoba, to wołajcie:) Ja jestem elastyczny jak guma arabska:)

    • Przepraszam za OT 😉 Właśnie sobie wyobraziłam Pablo elastycznego jak guma arabska, co wprawiło mnie w bardzo dobry nastrój 😀 EOT

  16. Ech, Lena, ty się lepiej nie odzywaj xD Nie dołujcie mnie ;D

    • katrusa
    • 5 stycznia, 2011

    Otrzymałam dzisiaj książkę z konkursu, bonusiki muszę przyznać bardzo fajne. I smaczne 😀

  17. Wow, szybko idą u Ciebie te komentarze. 😉 Pogratulować jedynie. Kindze również. 😉

  18. Agnieszka
    Wyginam śmiało ciało… dla mnie… MAŁO:D

    Madeleine
    Głowa do góry;)

    katrusa
    Cieszę się niezmiernie! Wrzucałem co popadło + resztki zdobyczy z Targów:)

    Lenalee
    A dzięki:) Ludziska się jakoś u mnie otwierają:)

  19. Hehe Agnieszka, ty to masz wyobraźnię xD
    U mnie głowa zawsze w górze 😉

  20. W takim razie bardzo się cieszę, że Toliny już doszły i przypadły do gustu małemu odbiorcy. 🙂 Ja do serii Gone również miałam uprzedzenia ale jakoś je przełamałam i nie było tragicznie, a wręcz przeciwnie 😛 A perspektywa drugich terminów egzaminów jest pocieszająca… Najpierw trzeba tylko przejść przez zerówki i kolokwia! Miłego dnia życzę i wracam do filozofii

  21. Pawełku pamiętaj co ja Ci teraz powiem – nie liczy się ilość, liczy się jakość ! 😀

  22. Pablo, teraz marsz do mnie i nabijaj komentarze. Nagroda już jest ;>

  23. arsenka
    Tylko jak ja mam jakość komentarzy sprawdzać:P Nagroda za najlepszy komentarz…. Olśnienie! Świetny pomysł! Dzięki!:D

    Fenrir
    Ta jest! zara będę:)

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz